Inhoamanne openingit ja endingit?

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

karasu- kirjoitti:Mulla on vain se kumma juttu et kuulen jonku ja vihaan sitä ja sit alan tykkäämäänki siitä.. >.>;;
Minulla on muuten aivan sama juttu. Aluksi en pitänyt yhtään Bleachin Lifestä enkä FMA:n Ready, steady gosta, mutta nyt molemmat menevät ihan hyvin.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Omega kirjoitti:Naruton No Boy No Cry on aivan kamalaa rääyntää. Joku murrosikäinen äänenmurroksen saanut teinikö tätä laulaa? Ynh.
Hahahaa ajattelin täsmälleen samoin kun kuulin sen ensimmäistä kertaa! :) Ehdottoasti yksi kamalimmista Naruton openingeista.
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Full Moon wo Sagashitella on järkyttävä opening. En ole koskaan kuullut mitään kauheampaa :D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Err... Minullakin on usein tuo juttu että vihaan, myöhemmin rakastan... >__>

Fullmetal Alchemistin useat lopputunnarit ovat aika imeliä valitusvirsiä. En ole oikeasti pitänyt muista lopputunnareista kuin Tobirasta ja Kesenai Tsumista... Openingit ovat kyllä erittäin hyviä (Ready Steady Go ja Undo... LOVE.), Melissakin alkoi iskemään kun olin kuullut sitä äärettömän monta kertaa... xD

Fruits Basketin ending on melko tylsä. Openingista tykkään, en tiedä miksi, ne molemmathan ovat melko öööööö-biisejä, mutta minä tykkään openingeista... Katsokaa muuten Fruits Basketia kun olette mahataudissa. Se sopii siihen loistavasti. x)

Narutosta Soba ni Iru kara on aika ergh, enkä kyllä lopullisesti ole innostunut Ryuuseistakaan... Mountain Go Gokaan ei toimi animen kanssa niin hyvin kuin omassa cd-soittimesta siivotessa... No boy No Cry on nykyään jäänyt kuuntelematta kun olen katsellut vanhoja jaksoja... Myöskään Seishun Kyosokyoku ei iske kun kuuntelee itse biisiä, openingina se toimi ihan hyvin... Full-versiossa on pari ällöttävää kohtaa. >.<
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Inhoamanne openingit ja endingit?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Kamalin opening löytyy sarjasta Spiral. Se laulu mikä siinä on.. Voi herran jestas. Ei täsmää openingiin. Muuten se voisi olla ihan hyvä, mutta se kamala jollotus pilaa kaiken.. :/

Kamalin ending on Final Fantasy: Unlimitedissä. Hyii.. Chocoboja juoksee ärsyttävän rallatuksen kera. Ei siinä mtn, kivoja lintuja mutta kun katsoo kahdeksan jaksoa yhteen menoon niin tekisi mieli manata ne kaikki helvetin alimpaan kerrokseen..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Fullmetal Alchemistin kolmas ending, Motherland, on jotain niin hirveää sekä musiikkinsa että animaationsa puolesta. Minä kun luulin että sarjassa oli kyse Edwardista ja Alphonsesta eikä Winryn tisseistä.
Muutenkaan FMA'n endingit eivät ole Kesenai Tsumin jälkeen olleet mitään erityistä. :/

Naruton fillerikautta en ole seurannut yhtään, joten en tiedä millaisia openingeja ja endingejä siellä on ollut, mutta niistä mitä olen nähnyt, kauheimpia ovat ehdottomasti ALIVE (neljäs ending), Mountain A Go-Go (olisiko seitsemäs ending?) ja...örr, en muista mikä sen endinging laulun nimi oli, mutta se animaatio koostui kokonaisuudessaa juoksevasta Narutosta - whoop-dee, onpa jännittävää. Muutenkaan nuo Naruton endingit eivät oikein iske, ainoat minusta oikeasti hyvät ovat Wind, Viva Rock ja Ima Made Nando Mo.

Sitten on Fruits Basketin opening, se on vaan NIIN. TYLSÄ. Ending vielä menettelee, mutta openingia en ole yhtä ainoaa kertaa jaksanut katsoa/kuunnella loppuun asti.

Muita aivan kauheita openingeja/endingejä ei sitten tulekaan mieleen - on sellaisia kyllä mistä ei erityisemmin pidä, muttei vihaakaan.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Fullmetal Alchemistin I Will. D: EI NÄIN!

Muuten olen frostin kanssa aivan samoilla linjoilla.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Crystal
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: La Syys 22, 2007 23:20
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Inhoamanne openingit ja endingit?

Viesti Kirjoittaja Crystal »

Naruton endingit ovat olleet yleensä niin tylsiä että olen jättänyt ne kuuntelematta(jos ei lasketa Captain Stridiumin laulua, keskivertoinen biisi).
Mutta on yksi opening, mistä en pitänyt ollenkaan: Princess Princessin opening. Sitä kun joutui kuuntelemaan kaikki jaksot, se oli rasittavaa. -.-'
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Inhoamanne openingit ja endingit?

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Lucky Starin opening on kyllä jotain aivan kamalaa. Kuunnelkaa nyt sitä... Itseltäni meinaa pää räjähtää, kun kuulen sen. Hyi.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Inhoamanne openingit ja endingit?

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Gurren Lagannin Sora-iro Deizu; ei iske vähääkään. Tiedostan kuuluvani vähemmistöön tämän asian kanssa, mutta jotenkin tuo jollotus on repinyt korvia heti ensimmäisestä haksosta lähtien. Anime on huippu, ja se on varmaan monen mielestä saanut arvoisensa openingin, muttei minusta.
Kuva
Vastaa Viestiin