Fairy Tail

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

Joo tullu ite katottuu tätä kyseistä sarjaa nyt ja odottelen seuraavia jaksoja.

Suht uusi anime sarja koska ensimmäinen jakso tuli joskus viime vuonna syyskuussa
ja jaksojakin on vasta 26.

Itse pidän mutta nyt kysyisin teidän mielipiteitä tai onko kukaan katsonut Fairy Tailia?
Ei elämästä selviä hengissä.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Minä olen ainakin katsonut, tosin nyt olen taas muutaman jakson jäljessä tuosta julkaisutahdista... Olen lukenut kyseisen sarjan mangana, ja täytyy myöntää että sarja on harvinaisen viihdyttävä animenakin. Mukavaa kevyttä katseltavaa koulun jälkeen, ja animaatiojälki on yleisesti hyvä. Fillereitäkin on suhteellisen vähän ^^
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Mangana parempi mutta animena tuollaista mukavaa keskitasoa. Parempi kuin Naruto mutta häviää FMA:lle. Natsun ääninäyttelijä ei oikein ole aina ihan tehtävänsä tasalla, liian pehmeä ääni. Animointi on ihan kivaa laatua, faitoissa on ollut vähän venyttämisen makua, varsinkin tässä nyt pyörivässä arcissa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiOlen myös katkera siitä, että animessa ei tullut "WE ARE FAIRY TAIL!"-huutoa Fairy Tailin hyökätessä Phamtomin kimppuun. Niin väärin.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Runte »

Blue_Hill-san kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiOlen myös katkera siitä, että animessa ei tullut "WE ARE FAIRY TAIL!"-huutoa Fairy Tailin hyökätessä Phamtomin kimppuun. Niin väärin.
Tuli. Makarov huusi sen. En tiedä mitä subit sano, mutta sen voi kääntää sekä yksikköön että monikkoon.


Ite oon kattonu ajantasalla viikottain siitä asti kun eka jakso tuli ulos. Animointi on mukavaa ja ääninäyttelijät on suht lahjakkaita. Eniten pistää pannuun täysin random fillerit joilla ei oo mitään virkaa :D
Antaisin varmaan 8 tai 9 / 10
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Runte kirjoitti:
Blue_Hill-san kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiOlen myös katkera siitä, että animessa ei tullut "WE ARE FAIRY TAIL!"-huutoa Fairy Tailin hyökätessä Phamtomin kimppuun. Niin väärin.
Tuli. Makarov huusi sen. En tiedä mitä subit sano, mutta sen voi kääntää sekä yksikköön että monikkoon.
No kappas, tulihan se sielä, oli pakko tarkistaa kun noin varma asiasta olit. Horriblesubs oli kääntänyt huudon muotoon "Fairy Tail!" mikä on köyhempi versio mangasta. Mutta hyvä että korjasit. ^^"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

Hyvä tietää että muutkin pitää ja seurailee.

blue_hill-sanin avatar kuvasta päättelin jo aikasemmin että on katsonu tai lukenu.
Ei elämästä selviä hengissä.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Fairy Tail

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

80. jakson rajapyykki rikkoutui hetki sitten, mikä on tilanne, vielläkö seuraatte vai onko tippunut pois viikottaisista rutiineista?

Itse olen jaksanut seurata, vaikka manga kyll pätkii edelleen mennen tullen. Mitään suurta valittamisen aihetta ei ole ollut, mitä nyt joulun/uuden vuoden tietämillä oli yksi aivan paska jakso, Erza vs. Midnight. Taisi olla korealaisten piirtämä.. Hrrr. Tätä arccia ennen tulleen lyhyen filleripätkän hyppäsin ylitse, näytti niin kauhealta, ettei vaan voinut katsoa. Saa nähdä miten tän nyt pyörivän arcin (ja varsinkin nykyisen manga-arcin) saavat toimimaan, suosikkejani.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin