666 Satan

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja circol »

Lucy kirjoitti:Ei sen enempää tai vähempää kuin muussa perus-shonenissa...
Ja?

Kaikissa ''perus-shoneneissa'' on liikaa angstia.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja Lucy »

circol kirjoitti:Ja?

Kaikissa ''perus-shoneneissa'' on liikaa angstia.
No sori.. minä kun oletin ettei tällä perus-shonen -foorumilla ole montaa ihmistä, jotka eivät perus-shonenia lue.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja circol »

Mistäs näin oletit? Itse olen ainakin aika monta "perus-shonen" mangaa lukenut.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja Lucy »

..ja kestänyt kaiken sen valittamasi "liika-angstin"? No ihan sama se mulle on.. Tämä on turha keskustelu kun pointtisi tuli jo selväksi.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja circol »

Kyllä olen kestänyt.

Turhahan tämä on niin kuin kaikki muukin, mutta kysynpä, että jätätkö jonkun leffan, mangan, sarjan, animen, kirjan lukematta/katsomatta jos joku asia ei siinä miellytä sinua? Vaikka sarjassa joku asia ärsyttää voi monista muista asioista siinä sarjassa pitää. Tämä ei kyllä koske minulla kyseiseen threadin mangaan, mutta väännänpä taas.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En. Mutta kommenttisi antavat sinusta juuri sellaisen kuvan.

"Liikaa angstia. Piste" Kommenttisi lukija päättelee että "Ahaa, tuo henkilö luki ekan chapun, tukehtui angstiin ja lopetti."

Olisi ihan eri asia jos olisit antanut monipuolisemman kommentin sarjasta tai kirjoittanut edes kokonaisen lauseen.

Lisäksi kun olet jo kertonut ettet pidä liika-angstista ja myöntänyt että perus-shonen pitää sitä sisällään, niin on vain loogista vetää johtopäätös ettet (ainakaan paljoa) lue perus-shonenia. Edelleenkin lisäkommentit olisivat antaneet sinusta erilaisen kuvan.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

^^ Kehittävää.

Mutta mutta, jonkin aikaa sitten luin pari chapuu ja ajattelin että tätähän vois lukee mutta se jäi sitten siihen kun säätäny kaikkee muuta. Pitäis varmaan kyllä ruveta lukeen kunnolla.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: 666 Satan

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Voi, tätä minoon jo kauan kuolannu ku on kiinnostanu aivan kamalasti. Nyt sitten äskettäin luin ensimmäisen luvun yhdeltä istumalta, ja pakko sanoa että on kyl aivan mahtava! Jo siis ekan luvun perusteella. Ja joskus aikaisemmin tuli kuikuiltua tuota timeskipin jälkeistä aikaa ja pakko myöntää että lattialle muodostui kuolalammikko vanhemman Jion nähdessäni. Kiesus millai komistus *w* oon in lööv.

Tätä vois ihan kerätä, tosin ketuttaa että on noita sarjoja muutenki ihan älyttömästi mitä pitäs kerätä nii pelkään ettei rahat riitä... Mut tähän sarjaan on nii suuri tuska että on varmaan pakko XD nytki koulussa istun ja tokaa lukua luen korvat höyryten. Saas nähdä jos vaikka löytäisin volume ykkösen jostain päin kaupunkia tänään. Jos ei löydy, nii sit tilaan, ja oon myöhemmin vaikeuksissa ku rahat ei riitä. Nomutihan sama, 666Satania on pakko kerätä! Eikä sitä tarttis ees kauheen useinkaan ostaa... ja voi pyytää lahjaksi. (osaanpa keksiä hyviä keinoja ostaa sitä XDD).

Mutta siis tän sekavan viestin tarkotus oli kertoa että kyllä, tykkään sarjasta kovasti ja kyllä, aion kerätä sen. Olis kyl huippumahtavaa jos tästä nähtäs vielä animekin jonain päivänä ^^
Vastaa Viestiin