Piirrättekö omaa mangaa?

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

piirrän toki.. ehkä vähän liikaakin =.= kun idea syttyy minua ei millään meinaa saada pois piirustuspöytäni äärestä. Harmi vain että niitä ideoita ei niin kovin usein syty.. Nyt tosin on "pitkä" versio menossa eräästä keksinnöstäni
Kuva
Metsäkettu

Viesti Kirjoittaja Metsäkettu »

Piirrän, mutta en mieluusti näytä niitä muille. En ole kovin hyvä piirtäjä.
Kuvaamataito on aina ollut 9. Mutta aina kun aihe tulee, niin piirrän. :3
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Kyllä piirrän mangaa mutta nyt on tullut taukoa siihen... On vielä siis kesken ja en oo julkassu missään... Manga liittyy kouluun...
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Tavallaan joo. Mutta piirrän sitä koko ajan uudestaan, kun tuntuu, että se menee kokoajan pieleen!! :?
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Nozomi-ninja
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 12:47

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Nozomi-ninja »

Ajattelin ruveta...mutta en osaa! -__-' Olen surkea piirtämään vaikka kaverit väittää toista.
"Yes... my weapon is a book. I don't see you mocking Light's Death Note."
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

En piirrä mitään omaa mangaa (vial ainakaan), mut kyl joitan hahmoi on tullu keksittyy :D
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

Min olen tällähetkellä tekemässä Miyako Suzuki mangaa. En taida muuta kertoakkaan itse mangasta.
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Heh tarinoita, juoni kuvioita sun muita kyllä keksisin mutta en osaa piirtää yhtään ^^" Eli siis tuskin tulen ikinä piirtämään mangaa mutta käsikirjoittaa voisin joskus. Jos lyötyy yhteistyökykyinen piirtäjä joka ei yritä sooloilla :D
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Piirrän sarjakuvaa, jossa tuntuu olevan liikaa mangavaikutteita - koitan kitkeä sitä pois ja saada tyyliä persoonallisemmaksi ja rumemmaksi. Piirrän liian nätisti ja se kyrpii.
Lyhyitä ideoita on, pari pitempää ja eräs fanisarjis olisi myös tiedossa. Tekeillä ei liki yhtään, koska olen laiska. Käsikirjoituksia, designia, tapahtumia, hahmoja, pää- ja sivujuonia on tehty ja kansioissa. Yritän nyt keksiä näitä lyhyitä ideoita, jotta sarjakuvantekotaitoni kohentuisi, aloitin niitten tekemisen nimittäin viitisen vuotta sitten, enkä silloinkaan ole kunnolla harjoitellut sitä päivittäin tai edes viikottain, joten taidot ovat todella surkeassa jamassa, kuten huomasi kun opiskelin vuoden sarjakuvaa Limingan taidekoululla. Muttah, ehkä jonain päivänä saan julkaistua omia albumeita. Harjoittelua, harjoittelua ja harjoittelua, ei se muuta oikein ole.
Kuva
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Kiinnostas kyllä mutta ideat ei riitä!! :D
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Nemineko
Student
Student
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja Nemineko »

On ollut aikeissa aloittaa mutta se on vähän jäänyt... Aion jatkaa tekemistä, mutta en ole niin hyvä keksimään juonta... Nettisivut aion tehdä sitten kun saan OIKEASTI aloitettua sen sarjan. n____n
Aika rajuu ~
MangaMangusti
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 16:51
Paikkakunta: Kaapissasi

Re: Piirrättekö omaa mangaa?

Viesti Kirjoittaja MangaMangusti »

Suunnittelin mä noin viikko sitten keskiyöllä yhtä sarjakuvaa mutta en päässy luonnoksesta eteenpäin,lasketaanko se? :D
Yleensä mä vaan piirrän jtn omituisia kuvia.
The BDSM Tentacle Lair/KakuHidan FC /// SasoDei FC /// Akatsuki FC /// Deidara FC

RAINBOW
Vastaa Viestiin