Great Teacher Onizuka

Yleinen mangakeskustelu
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

ehdottomasti GTO on parhaimpia sarjakuvia ikinä. Voi sitä tunteellisuuden puuskaa kun 25. kirja tuli postista kotiin ja sain sen luettua.

Animena sarja oli kultaa, mangana se oli vieläkin parempaa. Onizukan asenne on ihailtavaa. Henkilöt muutenkin sarjassa on hyviä. Sarjassa on paljon koskettavia tarinoita henkilöiden taustalla. esim. Noboru, Miyabi, Urumi ja Tokiwa.

Ainoo "huono" asia sarjassa on (kun etsimällä etsii) se, että sarja ei saa kunnollista päätöstä. Tai ainakin itse olisin toivonu jonkinlaista edistystä Onizukalla ja Fuyutsukille, kuten myös Noborulle ja Ankolle.
Lisäks kun oikeen pohtii, niin eihän tosi elämässä olis mahdollista selvitä samanlaisista ongelmista, niinkun Onizuka. Mut sehän on mangaa, ja siinä on kaikki mahdollista.

Onizuka vaan on niin helmi jätkä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tosin Onizuka ei oo lempihahmo sarjassa. Oma lemppari on ehkä hieman "yllättävästi" Noboru. Symppis kaveri yms.

Sarja, joka kannattaa/täytyy lukea läpi. Ehdottomasti. Vielä en oo yhtäkään henkilöä tavannu, joka ei olis pitäny. Sarjan avulla oon saanu muutaman ystäväni mukaan animen ja mangan maailmaan.
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re:

Viesti Kirjoittaja shin »

Luin eilen koneelta viimeiset chapterit. Ihan mieletön manga-sarja! Noysee kyllä top-listan kärkeen.. Jos nyt verrataan animeen, niin manga oli IMO paljon parempi. Jättivät animesta paljon hyviä kohtauksia pois, ja sarja olisi pitänyt jatkua loppuun asti mangan mukaan :/
Hyvä juoni, paljon huumoria ja loistavat hahmot. Lisäksi ovat saaneet paljon mukaan erittäin jännittäviä kohtauksia.

Itse Eikichi Onizuka vie kevyesti lempihahmon tittelin. Onizukan elämänasenne, hyväsydämmisyys ja pervous jotenkin ruumiillistuvat todella mielenkiintoiseksi päähenkilöksi.
Suosittelen kaikille^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Vastaa Viestiin