Great Teacher Onizuka

Yleinen mangakeskustelu
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Great Teacher Onizuka

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Eikö kukaan muu lue :0 Aivan pirun hyvä, piirrostyyli on just hauska vaikka Onizuka onkin.. tuota.. pervo?

:D
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Eikai sillä piirustustyylin hauskuudella ja pervoudella pitäisi olla mitään tekemistä toistensa kanssa :O

--

Erittäin hyvä manga, kokonaisuutena yksiä parhaista ikuna (mitä olen lukaissut). Hyvä juoni, mahtava tilannekomiikka, Uchiyamadan Cresta ja tietenkin ne hahmojen ilmeet; aivan täydellisiä!
Sarja kannattaa lukaista sitten mangana, anime vesittää vähintään hieman kun siitä puuttuu kohtauksia aika raa'astikin. Harmi vain että scanlaatioiden laatu on mitä on (siihen 90ch asti), mutta eipä tuo haittaa kun kaupasta löytyy mainiosti käännetty paketti.

Suosittelen tosiaan, on hyvä.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Olen katsonut koko sarjan animena, ja mitä selasin Fantsussa mangaa, niin pitäisi lukea nekin, koska ainakin loput näyttävät olevan erilaisia. Onizukan ääninäyttelijä kuulostaa vähän hassulta, mutta kyllä siihen tottuu... kai :P

On hyvä sarja, itse olen ainakin nauranut makeasti yhdessä jos toisessakin jaksossa. Ja ei se haittaa, että Onizuka on vähä perverssi, sekin on vain ihmisen nimekkeellä kulkeva eliö ^^

Montako pokkaria sitä muuten kaiken kaikkiaan on?
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

25 näytti Tokyopopin sivuilla olevan. ^^'' Etten ehkä ihan kaikkia osta.

Mutta se on vain hauska ja pervo ja ne ilmeet, voi kyllä, ne ilmeet! Itse en oo animea saanut ladatuksi, dc++:lla tuntuu olevan jotakin GTO:ta vastaan.

On se kyl yksi parhaimmista mangoista ikinä.. :D GTO on justiinsa semmonen mieshahmo josta mä - yllätys yllätys - pidän kovasti.. xD
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Mistä Mangaa saisi ladattua?
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

boxtorrentsista
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Kaikki chaput luettu ja kyl se oli hyvä :>
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Onko mangaa vaan 25 volumea?


Kiitos
Viimeksi muokannut Deta-, Ti Helmi 14, 2006 23:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

25 VOLUMEA.

<3
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Deta- kirjoitti:Onko mangaa vaan 25 volumea?


Kiitos
Miten niin vaan?
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Se nyt oli vaan kysymys muodossa. Onhan tossa 25 volumissa lukemista.
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

mistä tätä mangaa voi ladata ??!!?! äläkä sano boxtorrents... mulla ei toimi en ole voinu rekistöröityä sinne.......... se on niin prkl täynä :/
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Byu kirjoitti:
zamir kirjoitti:mistä tätä mangaa voi ladata ??!!?! äläkä sano boxtorrents... mulla ei toimi en ole voinu rekistöröityä sinne.......... se on niin prkl täynä :/
No eihän torrut ole ainoa latauskeino. On olemassa DC++ (google for answers) ja sitten lähes aina luotettava irc. Suurin osa skanslaatiotiimeistä pitää yllä myös irc-kanavaa (useimmiten irchighwaylla) ja sieltä voi mennä lataamaan. Ei tarvitse edes olla sosiaalisesti avoin kun useimmilla kanavilla on botit joilta sitä mangaa voi ladata ja loput sitten hostaavat fservejä joiden käyttöön ei myöskään tarvitse hirveää enkuntaitoa.

#lurk@irchighway on ainakin kanava, joka pyrkii kasaamaan kaikki skannijulkaisut boteilleen. Sieltä saa lähes kaikkea mangascreenerin oneshoteista uusimpaan Narutoon. Eri asia tietenkin toimivatko yhteydet oikein ^^' Itsellänikin oli aluksi yhteysongelmia, mutta kyllä kanavan ihmiset ovat ihmisiä ja auttavat kyllä jos pystyvät.

Ja näin ohimennen, GTO on parhaimpia lukemiani mangoja. Se huumori on vain omaa luokkaansa hyvässä ja huonossa :D CRESTAA!!

EDIT: Niin ja stoptazmo-comista löytyy GTO-manga kokonaan, sieltä joutuu tosin imemään chapteri kerrallaan :D

DC++ ei ehkä ole paras mahdollinen latausväline mangan lataukseen.
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Olen katsaonut GTO:n animena ja lukenut 5 ensimmäistä pokkaria. Ihan sikahyvä sarja!
DC++ ei ehkä ole paras mahdollinen latausväline mangan lataukseen.
Ei pidä paikkaansa. Itse ohjelmassa ei ole mitään vikaa, vaan pitää löytää oikeat hubit joille mennä. Itse pyörin enimmäkseen Otaku hubeilla ja privaatti hubeilla ja saan kyllä kaiken, mitä tarvitsen. Tosin hubeille pääseminen onkin sitten asia erikseen. :D
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

JeBaz kirjoitti:Olen katsaonut GTO:n animena ja lukenut 5 ensimmäistä pokkaria. Ihan sikahyvä sarja!
DC++ ei ehkä ole paras mahdollinen latausväline mangan lataukseen.
Ei pidä paikkaansa. Itse ohjelmassa ei ole mitään vikaa, vaan pitää löytää oikeat hubit joille mennä. Itse pyörin enimmäkseen Otaku hubeilla ja privaatti hubeilla ja saan kyllä kaiken, mitä tarvitsen. Tosin hubeille pääseminen onkin sitten asia erikseen. :D
Sinähän se juuri onkin että pitää löytää oikeat hubit ja yleensä(minä ainaakaan)en löydä DC++lla mitään täysin kokonaista volumia tai jtn muuta .Yleensä vain jotain chapetereita.Siksi käytänki mangan lataukseen torrenttia koska kaikki saa samalla kertaa eikä tarvitse ettiä ympäri netti että mistä löytyisi 5 volumin 3nen chapteri viides sivu.
Vastaa Viestiin