Azumanga Daioh

Yleinen mangakeskustelu
Vastaa Viestiin
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Ngyyl! Lempparisarjani! Azumangaa on 4 pokkaria kotona ja koko amine DVD:llä. Kestrosuosikki on siis kyseessä ja pokkareita luen ahkerasti. Ykköspokkari on tosin japaniksi minulla, joten sitä ei voi kuin selailla, mutta muut 3 ovat olleet kovassa köytössä. Paras hahmo on ehdottomasti Chiyo!
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Chiyo on vaan niin extremely cute hahmo.
Veivät kauniin Siggini :,(
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Olen lainannut kirjastosta vol.1 ja vol.4. Muita en olekkaan lukenut. Ihan hauska sarja ja kivat hamot, mutta en pidä ollenkaan Osakasta. :< Pidän tuhat kertaa enemmän Yotsubato! sarjasta joka on samalta tekijältä.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Azumanga Daioh

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Azumanga Daioh on oikein hauska manga ja kuuluu suosikkimangoihini. Tämä on ellei parhaimpia lukemiani mangoja. Pidän sarjan ideasta ja tässä ei ole oikeastaan ns. kunnollista juonta vaan annetaan kaikkien asioiden tapahtua tuosta vain, mutta juonettomuus sopii tähän sarjaan. Henkilöt ovat myös oikein persoonallisia ja hauskoja tietysti.
Lempihahmoni on Sakaki ja Osaka, mutta muuten pidän kyllä kaikista hahmoista. Sakaki on rauhallinen ja viileä, eikä hössötä koko ajan ja Osaka on mukavan näsäviisas (tyhmä-sana kuulostaa hiukan loukkaavalta), jonka jutut ovat useimmiten hauskoja.

Omistan kaksi ensimmäistä suomenkielistä osaa ja minusta se oli hyvä juttu, että Azumangaa ruvettiin kääntämään suomeksi (kun minä en ole kovin hyvä englannissa..).
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
KakashiFanDesu
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Su Loka 04, 2009 15:12

Re: Azumanga Daioh

Viesti Kirjoittaja KakashiFanDesu »

Hyvä ja hauska sarja, tosiaan. Harmi, että oli vain 4-osainen. :'/


Chiyo-chan ja Chiyon isä olivat huippuja ! Myös Tomo ja Kagura naurattivat!
Heissunlei.
Vastaa Viestiin