Top 5 tämän hetken mangat
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viestit: 4119
- Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
- Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Jaa-ah.. Varmaan..
1. One Piece, tottakai.
2. Claymore, Ollu yks lemppareista ennenmmin ku sarja ees alko. Harmi vaan ku chapuja tulee kerran kuussa
3. Zero, Korealainen manga telekinesiksestä. Ei kovin tunnettu. Ei tullu jatkoo yli vuoteen ;_;
4. Eyeshield 21, On muuten perkeleen jännää aikaa toi Christmas Bowl :D
5. Superior, Jännä fantasia -manga ihmisistä ja demoneista. Kuten Zero, myöskään tähän ei nähty jatkoo hetkeen..
-----------
Muita loistavia, jotka ihan hyvin vois noitten tilalla olla top5:
Sekirei, Rosario+Vampire, UnbalancexUnbalance, Katekyo Hitman Reborn, Air Gear, Mahou Sensei Negima (Aivan loistava mangana) HSD Kenichi, Conan.
+ Ainii! Unohdin viel Berserkin ja Gantzin
1. One Piece, tottakai.
2. Claymore, Ollu yks lemppareista ennenmmin ku sarja ees alko. Harmi vaan ku chapuja tulee kerran kuussa
3. Zero, Korealainen manga telekinesiksestä. Ei kovin tunnettu. Ei tullu jatkoo yli vuoteen ;_;
4. Eyeshield 21, On muuten perkeleen jännää aikaa toi Christmas Bowl :D
5. Superior, Jännä fantasia -manga ihmisistä ja demoneista. Kuten Zero, myöskään tähän ei nähty jatkoo hetkeen..
-----------
Muita loistavia, jotka ihan hyvin vois noitten tilalla olla top5:
Sekirei, Rosario+Vampire, UnbalancexUnbalance, Katekyo Hitman Reborn, Air Gear, Mahou Sensei Negima (Aivan loistava mangana) HSD Kenichi, Conan.
+ Ainii! Unohdin viel Berserkin ja Gantzin
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- Balwe
- Student
- Viestit: 6
- Liittynyt: La Syys 27, 2008 19:42
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Aika paha on kyllä heittää viisi parasta, sillä olen lukenut todella monia ja hyviä mangoja. Mutta kai lista menisi tällä hetkellä näin:
1. Air gear
2. Gantz
3. Shamo
4. Berserk
5. Zetman
1. Air gear
2. Gantz
3. Shamo
4. Berserk
5. Zetman
Viimeksi muokannut Balwe, Ma Marras 24, 2008 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos et sä nyt nyt lopeta, niin sitten sä jatkat...
- Aya-san
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 558
- Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. IS eli Inter Sexual.
Tosi hyvä, realistinen sarja jossa lyhyitä tarinoita inerseksuaalien elämästä.
2. Eyeshield 21
Aloin taas lukemaan, jumalauta tämä sarja aina saa jännäämään niin paljon joukkueen puolesta.
3. Hourou Musuko
Päivittäisi jumalauta
4. Parasyte
Julkaistaispa jo seuraava osa.
5. Family Compo
Hauska, kunhan tämäkin päivittäisi.
Tosi hyvä, realistinen sarja jossa lyhyitä tarinoita inerseksuaalien elämästä.
2. Eyeshield 21
Aloin taas lukemaan, jumalauta tämä sarja aina saa jännäämään niin paljon joukkueen puolesta.
3. Hourou Musuko
Päivittäisi jumalauta
4. Parasyte
Julkaistaispa jo seuraava osa.
5. Family Compo
Hauska, kunhan tämäkin päivittäisi.
- Tonnikala
- Just nobody
- Viestit: 1297
- Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
- Paikkakunta: Hämeen kyrössä
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. Eyeshield 21
Mahtavaa. Aivan mahtavaa. Hiruma on ehkä parasta mitä mangalle on tapahtunut. Monipuoliset hahmot, joihin voi samaistua. Ja jenkkifutis jyrää.
2.One Piece
ei edes kaipaa selityksiä.
3.D.Gray-man
Mahtavaa meininkiä, hienot hahmot.
4.Yotsuba&
GAHAHAHHAHA.
5.Air Gear/Bleach/Naruto
mahtavaa shounen-puuroa, bluekin sanoin.
Mahtavaa. Aivan mahtavaa. Hiruma on ehkä parasta mitä mangalle on tapahtunut. Monipuoliset hahmot, joihin voi samaistua. Ja jenkkifutis jyrää.
2.One Piece
ei edes kaipaa selityksiä.
3.D.Gray-man
Mahtavaa meininkiä, hienot hahmot.
4.Yotsuba&
GAHAHAHHAHA.
5.Air Gear/Bleach/Naruto
mahtavaa shounen-puuroa, bluekin sanoin.
- SePetus
- Jounin
- Viestit: 1085
- Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
- Paikkakunta: LPR
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Suurimmalla osalla on oikeasti huono maku taisitten ette ole vain löytäneet niitä helmejä...
ja BTW se ei ole Yotsuba vaan
1.Yotsubato&!
2.Akumetsu
3.Vinland Saga
4.The Breaker
5.Veritas
ja BTW se ei ole Yotsuba vaan
1.Yotsubato&!
2.Akumetsu
3.Vinland Saga
4.The Breaker
5.Veritas
- Cyran
- Tokubetsu Jounin
- Viestit: 502
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
- Paikkakunta: Under your bed.
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Noh, niitä mitä luen, on aika paljon. Mutta se top 5:
1. Naruto
2. POWER!! (Girl Got Gamena tunnettu myöskin.)
3. Dramacon
4. Azumanga Daioh
5. Full Moon wo Sagashite
Suurin osa siis loppuneita sarjoja... (oikeastaan kaikki paitsi Naruto)
1. Naruto
2. POWER!! (Girl Got Gamena tunnettu myöskin.)
3. Dramacon
4. Azumanga Daioh
5. Full Moon wo Sagashite
Suurin osa siis loppuneita sarjoja... (oikeastaan kaikki paitsi Naruto)
- Balwe
- Student
- Viestit: 6
- Liittynyt: La Syys 27, 2008 19:42
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Edellisessä viestissäni pistin vahingossa all time top 5, vaikkakin olisi pitänyt pistää tämän hetken tämän hetken top viitoset
Lista on kuitenkin tällä hetkellä tälläinen:
1. Ares
Ehdottomasti yksi parhaista lukemistani mangoista/manhwista. Juoni on loistava, taistelut parempia ja piirrosjälki positiivisen poikkeava.
2. Veritas
Tälläisestä sarjasta ei voi olla pitämättä. Vaikuttaa hieman Tenhjo tengeltä, mikä on hyvä asia.
3. Vinland Saga
Tarina on myös mielenkiintoinen ja piirrosjälki erittäin hyvä. Ja jos Manga käsittelee viikinkejä, niin se ei voi olla huono
4. Zombie Hunter
Olisi korkeammalla, mutta sarja keskeytettiin 4 volyymin jälkeen, mikä oli pettymys, sillä potentiaalia sarjalla oli rutkasti. Zombie hunter on erittäin mieluisa sarja, mutta valitettavasti lyhyt. Ja lopuksi mainitsen että sarjasta tuli jotenkin mieleen Berserk, vaikka mikään sarja ei lähimailla olekaan tuon klassikon tasoa..
5. The Breaker
Tarinalta hieman kliseisen, mutta oikein kelpo sarja.
Lista on kuitenkin tällä hetkellä tälläinen:
1. Ares
Ehdottomasti yksi parhaista lukemistani mangoista/manhwista. Juoni on loistava, taistelut parempia ja piirrosjälki positiivisen poikkeava.
2. Veritas
Tälläisestä sarjasta ei voi olla pitämättä. Vaikuttaa hieman Tenhjo tengeltä, mikä on hyvä asia.
3. Vinland Saga
Tarina on myös mielenkiintoinen ja piirrosjälki erittäin hyvä. Ja jos Manga käsittelee viikinkejä, niin se ei voi olla huono
4. Zombie Hunter
Olisi korkeammalla, mutta sarja keskeytettiin 4 volyymin jälkeen, mikä oli pettymys, sillä potentiaalia sarjalla oli rutkasti. Zombie hunter on erittäin mieluisa sarja, mutta valitettavasti lyhyt. Ja lopuksi mainitsen että sarjasta tuli jotenkin mieleen Berserk, vaikka mikään sarja ei lähimailla olekaan tuon klassikon tasoa..
5. The Breaker
Tarinalta hieman kliseisen, mutta oikein kelpo sarja.
Jos et sä nyt nyt lopeta, niin sitten sä jatkat...
- Lucy
- Assassin
- Viestit: 1211
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
- Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Jostain kumman syystä tämä lausahdus ärsyttää mua suunnattomasti..SePetus kirjoitti:Suurimmalla osalla on oikeasti huono maku taisitten ette ole vain löytäneet niitä helmejä...
On jotenkin surullista että listani ei ole kokenut paljoa muutosta puolentoistavuoden aikana. Mangan lukeminen on vähentynyt ja kokoajan sarjoja jää kesken kun ei enää jaksa kiinnostaa. Listan kärjessä nuokkuu vieläkin Tsubasa, Monster ja 20th century boys. Lisään sinne vielä xxxHolicin ja Kuroshitsujin.
Holic tuntui aluksi hieman puuduttavalta, mutta sitten pikkuhiljaa kokonaiskuva alkoi selvetä ja tajus kuinka upean maailman ja henkilökaartin CLAMP oli jälleen saanut aikaseksi. Holicin yhteys Tsubasaan on myös entisestään lisännyt sarjan viehättävyyttä.
Kuroshitsuji on siinä mielessä ärsyttävä sarja että se osaa samaan aikaan olla tosi hyvä ja tosi outo sekä yliampuva. Jokatapauksessa uusia chaptereita odottaa kieli pitkällä, ne vaan tulee niin kusisen harvoin.. Piirrostyyli ansaitsee erikoismaininnan kuten myös juonen antipullamössö-teemat. Child molesting/torture FTW! Sebastianista ei oikeasti saa selvää ja juuri sen takia toivonkin sarjan synkentyvän entisestään. Kunhan Kuroshitsuji ei vain loppujenlopuksi ontuisi ystävyys/lovelove-hömppään...
I'm in SPACE~!
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
- circol
- Keiji-san
- Viestit: 1184
- Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
- Paikkakunta: Quakenet & Ircnet
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Ja btw weeaboo, se on kavereiden kesken Yotsuba, koska se taipuu noin suomalaiseen suuhun sulavammin ja kaikki tietää mitä tarkoitetaan. Kun vielä päähahmon nimi on se Yotsuba...SePetus kirjoitti: ja BTW se ei ole Yotsuba vaan
- EverDream
- Rookie
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
- Paikkakunta: Imatra city
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1.Inuyasha
2. Fullmetal Alchemist
3. Naruto
4. Trinity Blood
5. Fruits Basket ( enkuksi)
2. Fullmetal Alchemist
3. Naruto
4. Trinity Blood
5. Fruits Basket ( enkuksi)
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
- Marryan
- Student
- Viestit: 42
- Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 17:23
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. NANA
2. Naruto (Shippuuden lähinnä..)
3. Kuroshitsuji
4. Tengen Toppa Gurrenn Lagann
5. Tsubasa
Tässä tämänhetkiset
2. Naruto (Shippuuden lähinnä..)
3. Kuroshitsuji
4. Tengen Toppa Gurrenn Lagann
5. Tsubasa
Tässä tämänhetkiset
- PikkuElvis
- Rookie
- Viestit: 74
- Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. Naruto
2. Death Note
3. D.N. Angel
4. Inuyasha
5. Full Metal Alchemist
Noita kahta viimeistä minä en tällä hetkellä vakituisesti kylläkään lue, mutta olen lukenut, joten tungin nekin pakottamalla tuohon listalle. Naruto on ehdoton suosikki ihan vain juonensa ja mahtavien hahmojensa puolesta (esimerkiksi D.N. Angelissa hahmot ovat aika samanlaisia muuten, paitsi hiustyyliltään, mutta Narutossa Kishimoto on selvästi käyttänyt aikaa ja vaivaa luodakseen kiinnostavia, yksityiskohtaisia hahmoja).
Death Note on taas enemmänkin juoneltaan kiinnostusta herättävä, vaikka on kyllä pakko sanoa, että L:n hahmo on varsin ihastuttava.
2. Death Note
3. D.N. Angel
4. Inuyasha
5. Full Metal Alchemist
Noita kahta viimeistä minä en tällä hetkellä vakituisesti kylläkään lue, mutta olen lukenut, joten tungin nekin pakottamalla tuohon listalle. Naruto on ehdoton suosikki ihan vain juonensa ja mahtavien hahmojensa puolesta (esimerkiksi D.N. Angelissa hahmot ovat aika samanlaisia muuten, paitsi hiustyyliltään, mutta Narutossa Kishimoto on selvästi käyttänyt aikaa ja vaivaa luodakseen kiinnostavia, yksityiskohtaisia hahmoja).
Death Note on taas enemmänkin juoneltaan kiinnostusta herättävä, vaikka on kyllä pakko sanoa, että L:n hahmo on varsin ihastuttava.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
- Jugger
- Rookie
- Viestit: 51
- Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. History Strongest Disciple kenichi
2. Fairy tail
3. Eyeshield 21
4. Kekkaishi
5. Mahou Sensei Negima!
2. Fairy tail
3. Eyeshield 21
4. Kekkaishi
5. Mahou Sensei Negima!
- GaaraFan
- Genin
- Viestit: 103
- Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Tässä onpi sitten miun lista =^_^= :
1.Naruto
2.Fullmetal Alchemist
3.Fruits Basket
4.Inuyasha
5.Fushigi Yuugi
1.Naruto
2.Fullmetal Alchemist
3.Fruits Basket
4.Inuyasha
5.Fushigi Yuugi
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
- Jugger
- Rookie
- Viestit: 51
- Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: Top 5 tämän hetken mangat
vähän muuttu viime kerrasta
1. History Strongest Disciple kenichi
2. Fairy tail
3. Mahou Sensei Negima!
4. To-Love-Ru
5. Soul Eater
1. History Strongest Disciple kenichi
2. Fairy tail
3. Mahou Sensei Negima!
4. To-Love-Ru
5. Soul Eater