Ai onks sarja VIHDOIN päässy siitä naurettavasta future-arcista eroon? Hemmetti mitä pokemontappelua. Edes bädäss Hibari ei pystynyt pitämään mua lukemassa sitä sontaa.Runte kirjoitti: #5:Katekyou Hitman Reborn
Kun edellinen arc loppu, pelkäsin että se olis hyvä paikka lopettaa sarja, mutta mangaka meni ja päätti alottaa entistä jännemmän arcin :}
Top 5 tämän hetken mangat
- Lucy
- Assassin
- Viestit: 1211
- Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
- Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center
Re: Top 5 tämän hetken mangat
I'm in SPACE~!
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
XKCD ❖ DA ❖ Animewatcher
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viestit: 4119
- Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
- Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
^ Haha, jep :D
Ei oo enään Pokéboxeja käytössä.
Joskohan päästäis takas vanhaan kunnon hand-to-hand combattiin :>
Ei oo enään Pokéboxeja käytössä.
Joskohan päästäis takas vanhaan kunnon hand-to-hand combattiin :>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- PikkuElvis
- Rookie
- Viestit: 74
- Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Aivan pakko tehdä päivitys tuohon edelliseen listaan. Enhän minä ole sen koommin lukenut koko FMA:ta tai muuta.
1. Naruto
2. Ginga Nagareboshi Gin
3. Ginga Densetsu Weed
4. Death Note
5. Gravitation
GNG:tä nyt en ole laittanut ainakaan toistaiseksi listaykköseksi, koska Naruto on niin vahvoilla. En ole vielä päässyt suomijulkaisua lukemaan, kun en sitä ennakkoon ole voinut tilata, mutta englanninkielellä olen sitä ja tuota listan kolmosta kerinnyt lueskella. Kyllä manga aina animen voittaa, noissakin. Death Note nyt luonnollisesti on todella kiinnostava monimutkaisen juonensa takia, ja Gravitation taas on suoraan sanottuna niin hömppää, ettei siitä voi olla pitämättä.
1. Naruto
2. Ginga Nagareboshi Gin
3. Ginga Densetsu Weed
4. Death Note
5. Gravitation
GNG:tä nyt en ole laittanut ainakaan toistaiseksi listaykköseksi, koska Naruto on niin vahvoilla. En ole vielä päässyt suomijulkaisua lukemaan, kun en sitä ennakkoon ole voinut tilata, mutta englanninkielellä olen sitä ja tuota listan kolmosta kerinnyt lueskella. Kyllä manga aina animen voittaa, noissakin. Death Note nyt luonnollisesti on todella kiinnostava monimutkaisen juonensa takia, ja Gravitation taas on suoraan sanottuna niin hömppää, ettei siitä voi olla pitämättä.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
- EverDream
- Rookie
- Viestit: 50
- Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
- Paikkakunta: Imatra city
- Viesti:
Re: Top 5 tämän hetken mangat
1. Inuyasha
2. Fruits Basket
3. Fullmetal Alchemist
4. Trinity Blood
5. -
2. Fruits Basket
3. Fullmetal Alchemist
4. Trinity Blood
5. -
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
- Lee-san
- Student
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Kesä 07, 2010 20:16
Re: Top 5 tämän hetken mangat
No: 1: Naruto
No: 2: One Piece
No: 3: Bleach
No: 4: Yotsuba&!
No: 5: Pokémon Special
No: 2: One Piece
No: 3: Bleach
No: 4: Yotsuba&!
No: 5: Pokémon Special
- Yoru
- Student
- Viestit: 3
- Liittynyt: Pe Tammi 21, 2011 14:48
Re: Top 5 tämän hetken mangat
Nooh, tuota oli kyllä aluksi hankala miettiä, vaikka ihan ensimmäiset tulevat mieleen kyllä heti xD ja on hyvin paljon niitä lemppari 1-pokkarin sarjoja, joista suurin osa shounen-ai & yaoi, mutta yritin nyt pistää pitempiä sarjoja. Hankalaa, kun pitää karsia...Mutta suunnilleen tämänhetkinen tilanne olisi tällainen ^^
1.Inuyasha - Ikuisesti uskollinen tälle legendaariselle sarjalle, vaikka miten vanhaksi kävisi. <3
2. Demon Diary - Loistava sarja! Upea piirrustustyyli ja mahtavaa huumoria.
3. Seimaden - Vanha sarja, ihana juoni. Monipuoliset hahmot ja tapahtumat. Aloin itse oikeastaan fanittaa tätä vain erään hahmon takia (Zadei) <3
4. Ginga Densetsu Weed - Hieno (Ja hyvin pitkä) jatko klassiselle Hopsu-sarjalle. Piirrustustyyli muuttui paaaljon paremmaksi ja juonikin monipuolisemmaksi. Samaten hahmot, mutta se on mielipidekysymys.
5. 9th Sleep - Vain 1-pokkarin sarja (valitettavasti!!), mutta minun makuuni hyvin ihana ja lämminhenkinen tarina veljeksistä. (Varoitus: Se ei ole yaoi, vaikka siinä niin lukee. Kirjoittaja oli itsekin pahoitellut sitä joksikin virheeksi. Aikamoinen virhe..xD)
1.Inuyasha - Ikuisesti uskollinen tälle legendaariselle sarjalle, vaikka miten vanhaksi kävisi. <3
2. Demon Diary - Loistava sarja! Upea piirrustustyyli ja mahtavaa huumoria.
3. Seimaden - Vanha sarja, ihana juoni. Monipuoliset hahmot ja tapahtumat. Aloin itse oikeastaan fanittaa tätä vain erään hahmon takia (Zadei) <3
4. Ginga Densetsu Weed - Hieno (Ja hyvin pitkä) jatko klassiselle Hopsu-sarjalle. Piirrustustyyli muuttui paaaljon paremmaksi ja juonikin monipuolisemmaksi. Samaten hahmot, mutta se on mielipidekysymys.
5. 9th Sleep - Vain 1-pokkarin sarja (valitettavasti!!), mutta minun makuuni hyvin ihana ja lämminhenkinen tarina veljeksistä. (Varoitus: Se ei ole yaoi, vaikka siinä niin lukee. Kirjoittaja oli itsekin pahoitellut sitä joksikin virheeksi. Aikamoinen virhe..xD)
I will always protect you, my brother...