Piirrustuksia piirrustuksia....

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Matiacn

Viesti Kirjoittaja Matiacn »

http://www.deviantart.com/view/23211446/

Mun uusin piirros, kädet on kyl aivan hirveet...
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Siinä on mun DA galleria http://hiroo.deviantart.com/ .......
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Voi taju, nytten kyllä hävettää laittaa oma työ näytille. ;___; En oikein pidä omista töistäni, siksi en niitä kovin laita minnekään näytille. Antaa teidän naruto.filäisten kuitenkin nyt nähdä tämä. :wink:

Elikkäs tässä teille joku ihmeellinen haltiatyttönen. Olen viime aikona saanut jonkun pakkomielteen piirtää kaikille hahmoilleni tuollaiset suippokorvat, mistä lie johtuu. (ehkä olen saanut yliannostuksen Inu-Yashaa. xD)
Kuvan tekemiseen taisi mennä tunti..kai. o_O A4, tussi sekä lyijykynät. ( ai juu, jos ihmettelette missä sen loppuruumis on niin... en vain jaksanut piirtää sitä xD)

Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Mwah mwah, minulla on nyt ollut aikaa piirrellä koska olen viimeiset kaksi viikkoa ollut ’lomalla’ lukuunottamatta kahta koetta jotka kävin koulussa tekemässä.
Joten tässä olisi pari työtä.. Kommentit ovat toivottavia.

Reita
Tässä on j-rock –bändi Gazettem jäsen Reita. Tehty lyikkärillä, väritetty puuväreillä ja tausta tehty Photoshopilla. Alkuperäinen kuva on tässä. Pää on tässä vähän enemmän kallellaan, enkä jaksanut piirtää tuota tekstiä paidasta ja jätin takinkin vähän yksinkertaisemmaksi.. ^^; Laiska kun olen.

Rukia
Minulla on nyt joku Bleach-buumi menossa.. Päätin tehdä vaihteeksi jotain yksinkertaista. Ja nuo perhoset. <3 Niitä oli pakko piirtää. ^3^

Rabi
Rabi täytyy piirtää aina välillä.. ^^ Tausta on vähän kökkö.. Ensi kerralla en edes yritä mitään ihmeellistä.. -____-
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tännehän on taas tullut upeita töitä... :D Efiler oYun Silinteri-Orochimaru sai aikaan kauhean kakomiskohtauksen ja meinasin tukehtua pizzaani... Anteeksi, se on tosi hieno, mutta jotenkin ei vastaa sitä Orkkumarkku-kuvaa, joka päässäni on :'D

Yami no Kokoron Kliikketiks on kanssa hieno, väritys on hieno, mutta itse värien valinta on aika mielenkiintoinen... Kirkkailla väreillä on ainakin tapana hyppiä omille silmille aika pahasti ^^; Hieno kuitenkin. Ja tuo tuherruslappusesi... wäähh, olisivatpa meikäläisenki tuherrukset noiden näkösiä! XD eivät taida edes "valmiit" työt näyttää noin siisteiltä *nauraa hekottaa*

Miyokon piirtämä Reita on tosi hyvän näkönen, siinä mielessä että se on tosi paljon tuon valokuvan näkönen! Vau... *ihailee molempia kuvia* Ja värityski on hyvä, minä tykkään. ^^ Pikkutarkkaa työtä, oletan? :D

----
Uwaah, väsyttää... X__x Ei pysty kirjottamaan mitään järkevää tähän aikaan yöstä :'D (minä tykkään tuosta hymiöstä) vaan pistetäänpä sen sijaan omia kuvia JOO ^^^^^^^^

Elikkäs, ensimmäisenä, Iruka ja Izumo. Piirsin tämän ehkä yhdessä illassa, ja se on omistettu Minorille :3 (ei mikään yllätys ^^). Jaaa... Noh, suloinen kuva, itse tykkään siitä aika paljon, ottaen huomioon että siinä on ensimmäinen -- siis toinen Izumo minkä oon ikinä piirtäny :)

http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... izu1_2.jpg

Toisena meillä on (miten niin meillä? minulla! :D) nopeasti piirretty ja vielä nopeammin tussattu Jiraiya, joka lojui pöydälläni varmaan pari viikkoa ennen ku löysin sen uudestaan... tänä iltana :'D Kai se ny ihan jees kuva on. Siinä on Jiraiya, eikö se riitä? *hihittää*

http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... raiya1.jpg

Kolmantena esittelyssä kuva, josta ainakin minä tykkään... Siinä on Yondaime, siinä on Naruto ja siinä on perhosia! Tai no perhoset ei oo nyt niin tärkeitä... Sanotaan nyt näin, että tätä kuvaa tehdessäni kuuntelin Harmoniaa putkeen noin 33 kertaa :D

http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... flies1.jpg

Ja vielä loppukevennykseksi Mirhan kirjoittaman ficin inspiroima ItaSasu-kuva. Sisältää alastomuutta, vihjauksia ja... noh, Itachin. Ensimmäisen ikinä piirtämäni Itachin. Piirretty noin puolessa tunnissa, tussattu parissa minuutissa, veikkaan. ^^ On kuulemma aiheuttanut jo aivovammoja... XD

http://i22.photobucket.com/albums/b345/ ... asasu1.jpg
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Jaa jaa, kävin valittamassa kun topikki on puolikuollut mutten sitten olekaan ollut täällä näitä töitä vilkuilemassa. Propsit mulle.

Reika, tykkään, tulee ehkä mieleen joku CLAMP:in tyyli. Kehoittaisin kuitenkin hahmon piirtämistä ensin kaljuna ja sitten vasta tukan lisäämistä, sillä hahmolla on ehkä hieman lattana pää hiusrajasta alkaen. Väritys on kiva, vaikka aika hento. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo heebo kokonaisenakin. ^_~

Miyoko, Reitan jätän suosiolla väliin, jotenkin sellainen kutina persiissä että tunkisin nokkani johonkin mistä en tiedä mitään. Mutta pidän kahdesta viimeisestä. Rukia on nätti, yksinkertainen ja... aika pieni? Ja kyllä, perhoset ovat kivoja. Rabin kuva on vaikuttava, hää on ihan itsensä ja vähän enemmänkin. Nuo hennot varjostukset vaatteiden valkoisissa osissa ovat elintärkeät kuvalle, mutta samansävyinen harmaa tausta vie niistä jotain pois. Ensi kerralla yrität tehdä taustalle jotakin VIELÄ erikoisempaa, etkö teekin? Näin nätisti vielä vihjaan. xD

Yami no Kokoro, tuo väritetty kuva on todella hieno. Toimii hyvin noillakin väreillä, mutta minun silmääni aika härski noin häijyin sävyin. Pointsit rohkeasta vastavärien käytöstä.

Efiler o Yu, piirsitkö nuo vaatteet omasta päästäsi?! Vaikuttavaa. Minun piti kerran tehdä kaverille hyvin paljolti tuon näköisissä vaatteissa kulkeva vampyyri, mutten osannut tehdä sille vaatteita ilman kirjaston pukuhistorian kuvakirjaa. Ja hyvin muuten Orolle sopivatkin, pärskäytin limut ruudulle kun näin tuon. Long live OOC.

Ave-chan, olet poseerauskuvien ihme. Bishimäisyys ei ole minun juttuni, mutta nuo kuin täysin vaivattomasti rakennetut asennot ja lineartin huoleton ja yksinkertainen tussaus olivat iloa silmälle. Ja mitä viimeiseen kuvaan tulee... en halua tietää. xD
Ja pikku muistutus, jos nyt hieman törkeiksi käydään: kämmenen levein kohta on siinä, missä peukalo alkaa ja ranne on koko käsivarren ohuin kohta.

Hmmh, mitäs sitten... No, tunkaistaan jotain omaa! Ehkä tältä puolelta tälle kuvalle löytyy hieman animetietoisempaa yleisöä kuin pääsivun puolella. Laitetaan nyt sitten linkki Naruto.fi -puolelle kun minulla on kerta siellä parempi selitys kuin DeviantArtissa.

Kankutsuou
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Su Loka 02, 2005 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

ah, minäkin voisin vaikka tänne tunkea tuon ihka ensimmäisen naruto fan artini ikinä.. :D
(toivottovasti osaan laittaa nuo oikein tänne että näkyy...)

elikkäs, tässä jonkinlaatuinen anbu Kakashi. Piirsin sen lyijykynällä ja ohuella tussilla ja skannasin koneelle muokattavaksi.
Kuva

ja tässä yksi niistä muokattuista versioista.
Kuva

kertokaas mitä pidätte. :D ei mikään kauhean erikoinen ollut mut kummiskin.

Ja katsottuani muiden arttia, myönnän että täällä on aivan uskomatoman hyviä taiteilijoita! aivan mahtavia töitä.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Piituska: No, tuosta se lähtee. Muokkaamaton kuva on paljon parempi, muokatussa olet käyttänyt turhan vahvoja värejä mm. lumeen (vai onko se vettä?). Kannattaisi ehkä harkita hentojen värien lisäämistä päällekäin, tiedä sitten miten se toteutetaan koneella. Mutta lineart, varsinkin hiusten lineart, on hyvä.
Ja Kakashilta muuten puuttuu arpi.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

No, tuo oli mm. ensimmäinen muokkaukseni tietokoneella. :) näin alkuunhan se on juuri sellaista kokeilua ja by the way se on öh... lunta. *wirnistää* Huomasin itsekkin tuon arven valitettavasti puuttuvan mutta armahtakaa pikku viat. :P
Kiitokset kommentistasi.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Suunnittelin itselleni uuden sarjakuva hahmon pitkää alkavaa sarjakuvaani varten(harrastan kuvista sarjakuva puolella...) mutta siitä taisi tulla hieman liian yksityiskohtainen siihen nähden, kun niistä valitetaan mulle muutenkin liikaa.^^" Hidastavat. No tulipahan kuitenkin piirrettyä.:)
*en osaa piirtää kenkiä*

Sillä ei ole vielä nimeä...
http://www.geocities.com/scepter_90/miuhahmo.jpg

edit:

Dir en grey/Kaoru
http://www.geocities.com/scepter_90/kao ... valmis.jpg
http://www.geocities.com/scepter_90/kaorupiiros.jpg

Tänä iltainen tietsikkatyö minusta itsestäni manga-hahmona.^.^
http://www.geocities.com/scepter_90/minapiiros.jpg



Niin ja kiitos jo tulleista kommenteista.:3 Niin en tarkoittanutkaan, että yhtä kuvaa tehdessä yllä olevassa kuvassa olisi lainkaan liikaa yksityiskohtia.:)[/url]
Viimeksi muokannut Scepter, Su Loka 02, 2005 22:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Scepter: Vau. Minusta tuo on oikein hieno. ^_^
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Scepter Tuon hahmon takki on jumalainen o__o Tahdon itsekkin samanlaisen! Yksittäisenä työnä kuvan yksityiskohdat eivät ole mikään ongelma, päinvastoin, ne sopivat paikalleen loistavasti. Mutta tosiaan sarjakuvaa tehdessä niihin voisi mennä aikaa.
Piituska Olen samaa mieltä dragonmasterin kanssa siitä, että orginaali on hienompi, kuin muokattu versio. Kaulahuivin värit pistävät liikaa silmään jne. Lineart on kumminkin erittäin nätti.
---
Tälläisen suhertelin viime yönä, kun kerranki (ensimmäisen kerran kesän jälkeen tjsp) iski jonkinmoinen inspis ja tussi sattui olemaan kätösen ulottuvilla .. siinä se sitten on :D .. "varjostuksen" tein tyylillä, jota en ole aikaisemmin kokeillut .. ihan mukavasti tuo onnistui (varsinkin housuissa), mutta asennon kanssa sain taistella pitkään +__+

Itachi lakkaa varpaankynsiään
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Efiler oYu: Katsoinkin niiden käsien olevan hieman lyhyet, mutta päätin laittaa kengänkorkojen piikkiin.^^" Toinen Diru kuvista oli niin tumma, koska skanneri raiskasi sen, eivätkä tavallisena vaaleana versiona lyijykynän väri erottunut selkeänä.:p
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Vastaa Viestiin