Omat sarjakuvanne

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Francis kirjoitti:Miltä miun sarjis teistä kuulostaa? Onko se ihan pösilö? O_o"
Elä hupsi, Fran. Ei tuo mikään pösilö ole, ainakaan minusta. Se on mielestäni erittäin omaperäinen juoni johonkin sarjakuvaan. Itse pidän kovasti. Se, ettei se ole heti sellainen "pelastetaan maailma"-tyyliin, kuten minulle hyvin usein käy... Tuo on oikein hyvä sarjakuvan aihe. Odotan innolla nähdä sitä. ^^
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Do dih, sain piirrettyä tänään kaksisivuisen sarjis-chanin. Täälläpäin on satanut nyt pari viikkoa melkein koko ajan, ja se pisti ärrrrrsyttämään, joten piirsin ^^

Aloitin tänään yhden maissa, sain kaksi tuntia sitten tussattua. Olisin saanut aikasemminki, mutta ku pitelin taukoja ja duunasin kaikkea epämäärästä. Pahimmat virheet on uskokaa tai älkää poistettu PSP:llä ^^; Linearttini on ihan kakkasta, mutta idea on ihan... jees? :P Ja pitäisi kyllä käyttää rastereita tai jotain vastaavaa, mutta en jaksanu alkaa tusseilla sähläämään enkä koneella kikkailemaan, joten se on nyt toistaiseksi tuollainen ^^ Hope ya like it~

Kuva Kuva
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Ave-chan kirjoitti:Kuva Kuva
Kiva sarjis =). Ehkä lyhyt, mutta tässä tapauksessa se ei haittaa. Sanoma on tärkein :P. Piirtotyyli on omaperäinen, mutta on pakko sanoa, että virheitä löytyy. Mistä ei löytyis? :) Annan nyt jonkinlaisia arvosanoja tästä. Pakkomieli arvostella asioita arvosanoilla.

Piirtotyyli: 9-
Teema: 9
Teksti ja kuvien asettelu: -8
Tussaus: 9
Hahmot: 8
Lopullinen arvosana: 8½
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

HUOM! tää oli vasta sarjan luonnos joka tehtiin klo: 3am...

juuh modet varmaan laittaa mun topicin lukkoon joten postaan tännekki mun sarjiksen^^ :
http://img299.imageshack.us/my.php?imag ... kaa9xp.jpg

Hahmot:Hideyori (tyyppi joka lentää selälleen)
James (se joka huutaa)
Hideyori on entinen sushi kokki joka sai potkut koska on niin sairaan laiska
James on Hideyorin paras ystävä ja maanisdepressiivinen
rekkakuski

tossa se on katsokaa ja kauhistelkaa!!!
maailman paskin sarjis!!!

HUOM! tätä tulee sitten lisää viikoittain
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Mimiko

Viesti Kirjoittaja Mimiko »

Koska täältä näkyi saavan aika kivasti voimakasta kritiikkiä, nakataan uusi projekti tuomittavaksi :D

http://deathknell.atspace.com/
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Mimiko: luin, ja pidin! tai siis, sitä vain luki ja luki ja halusi lisää ja tietää mitä seuraavaksi.. toivottavasti jatkoa tulossa :) ja sitten olisi kysymys.. miten tuollaiset sivut oikein tehdään? *lyö itseään päähän* baka minä.
Kuva
Mimiko

Viesti Kirjoittaja Mimiko »

Kyu kirjoitti: ja sitten olisi kysymys.. miten tuollaiset sivut oikein tehdään? *lyö itseään päähän* baka minä.
Miten nuo sivut tehdään? Ööh, puhutko nyt html:stä vai mistä? :'D (html:äni on hyvin simppeli)
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Mimiko kirjoitti:
Kyu kirjoitti: ja sitten olisi kysymys.. miten tuollaiset sivut oikein tehdään? *lyö itseään päähän* baka minä.
Miten nuo sivut tehdään? Ööh, puhutko nyt html:stä vai mistä? :'D (html:äni on hyvin simppeli)
siis nuo, missä on nuo sarjakuvasi, olen täyspälli noiden juttujen kanssa.
Kuva
Mimiko

Viesti Kirjoittaja Mimiko »

Kyu kirjoitti:
Mimiko kirjoitti:
Kyu kirjoitti: ja sitten olisi kysymys.. miten tuollaiset sivut oikein tehdään? *lyö itseään päähän* baka minä.
Miten nuo sivut tehdään? Ööh, puhutko nyt html:stä vai mistä? :'D (html:äni on hyvin simppeli)
siis nuo, missä on nuo sarjakuvasi, olen täyspälli noiden juttujen kanssa.
Köööh... en minä osaa selittää. Kutsutaan frameilla valikko ja lukusivu jaah.. ööh :'D Html:ää ei voi kovin tyhjentävästi opettaa, mutta jos alkeet ovat hallussa, pelkkä lähdekoodin katsominenkin auttaisi.

</off> :'D

Edit: jaa, tosiaan, kaksi uutta sivua lisätty http://deathknell.atspace.com
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Haa. En ole laittanut sitä sarjistä tänne kuten aikoinaan lupasin, mutta sama se, olen lopettanut sen piirtämisen, koska tuskastuin omaan piirtojälkeen ja juonen sekavaan vyyhteen. Päätin sitten rueta harjoittelemaan sarjukuvien tekemistä niin kauaksi aikaa että ole suht tyytyväinen jälkeen, ja nyt alan olla.
Lopetin kummankin sarjikseni tekemisen ja nyt teen niiden kahden sekoitusta, tavallaan. Ja tästä mie jopa nautin. Hee :> Uusi tunne mulla sarjiksen piirtämisessä.
Mutta en voi laittaa sitä, vaikka nyt haluaisinkin: mulla ei ole skanneria.

Uuden sarjiksen nimeä en ole vielä päättänyt, mutta olen päätymässä nimeen Nightfall, en tiedä miksi. Se vaan kuulostaa hyvältä ja voisi käydä sarjikselle.
Vähän sama juttu kuin miksi Bleachin nimi on bleach? Ehkä sekin vain kuulosti Kubon mielestä hyvältä :DD Ei voi tietää. Tai ainakaan minä en voi.

Teen sarjista mustavalkoharmaan ja rasterit (voi kyllä, osaan käyttää niitä.. ainakin melkein xD) toteutan tussiruiskulla :> Jälki on ollut ihan hyvää tähän mennessä. Hahmot on pöllitty (päähenkilöä lukuunottamatta) melkeimpä suoraan edellisistä sarjiksista.

Tämä on vähän sellainen kokeilu sarjis. Koklaan osaanko mitään harjoittelun tuloksen :D Toistaiseksi olen ainakin jaksanut piirtää tätä ahkerasti. Yaya~
No, ainakin Littlis pystyy lukemaan sitä xD
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Francis kirjoitti:Vähän sama juttu kuin miksi Bleachin nimi on bleach? Ehkä sekin vain kuulosti Kubon mielestä hyvältä :DD Ei voi tietää. Tai ainakaan minä en voi.
Villi veikkaus:
Bleach ehkä mahdollisesti viittaa Ichigon sisällä olevaan valkoiseen kaveriin.

//off
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mirha kirjoitti:
Francis kirjoitti:Vähän sama juttu kuin miksi Bleachin nimi on bleach? Ehkä sekin vain kuulosti Kubon mielestä hyvältä :DD Ei voi tietää. Tai ainakaan minä en voi.
Villi veikkaus:
Bleach ehkä mahdollisesti viittaa Ichigon sisällä olevaan valkoiseen kaveriin.

//off

//off

Tuosta aiheesta on ainakin lajinsa verran fanarttia ;> off//
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Re: Omat sarjakuvanne

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

http://susapp.deviantart.com/art/Growing-up-67940488
Herranjumala, vuodessa olen kehittynyt aikas paljon. PYYDÄN kommenttia tästä, tykkään itse kovasti.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Omat sarjakuvanne

Viesti Kirjoittaja Francis »

_suski_ kirjoitti:http://susapp.deviantart.com/art/Growing-up-67940488
Herranjumala, vuodessa olen kehittynyt aikas paljon. PYYDÄN kommenttia tästä, tykkään itse kovasti.
Pakko sanoa etten olisi tuntenut saman piirtäjän jäljeksi :D Olet ilmeisesti piirtänyt lajinsa verran ihmisiä, sillä noi on anatomisesti parempia ja ilmeekkäämpiä. Hyvähyvä! Miekin haluan kehittyä vuodessa noin paljon 8D

Ainut mistä voisi vielä motkottaa on, että lisää varjoja.
Kuva
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Re: Omat sarjakuvanne

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

OMG. Kaze...oot liian täydellinen piirtäjä. >.< Miks muut osaa piirtää paitsi mä. No w/e. Lyhyesti sanottuna Kaze = Master of drawing(mun mielipiteeni). Suski: OoooooOOoooOOoooh iiinteresting. Hieno tyyli. Toisessa kuplassa...noi blingblingit on vähän outoi xD.



EDIT.Lawl ekat viestit on vähän vanhoja^^
Kuva
Epik High
Vastaa Viestiin