Improa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

hahaa! vihdoin pääsin koneelle! niin että sain kaksi sivua valmiiksi improamme mutta kun olen äitin työpaikan koneella pääsen laittamaan ne vasta ilta päivällä.. gomen nasaii~i

editto: pöh kone rupes lagaamaan ja sain skannattua yhen sivun -.- mutta toivon että tiiätte et toi on ihan unta vaan...

editedit: poistin sen sivun tästä, joku muu saa alottaa
Viimeksi muokannut _suski_, La Elo 26, 2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Taitaa olla tämä topicci aika kupsahtanut. Eikö enää kiinnostava vääntää tätä? Kumma juttu, joo ;P
Kuva
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

meh... ookei. olin jo unohtanu. mutta jos kaze-chan alottais kun miun omat tuppaa alkaan aina samalla lailla.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

_suski_ kirjoitti:meh... ookei. olin jo unohtanu. mutta jos kaze-chan alottais kun miun omat tuppaa alkaan aina samalla lailla.
Minä?! Oi voih, tässä on nyt kaikki hirveästi päällä. Jos se olisi joskus marraskuun puolivälin jälkeen niin tietysti, mutta nyt on se Hokuton -mangakilpailu ja minulla hirveä kiire sen kanssa, joten pelkään pahoin etten voi. :,(
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Huu... hei? Onkos ideanne ihan kuollut, tauolla vai vielä pystyssä (viitaten viimeisimpään postiin, joka on lähetetty kuukausi jos toinenkin takaperin).
Anygays, olisin oikeastaan kiinnostuntu tulemaan piirtäjäsakkiin mikäli kelpuutatte ja olette viemässä tätä eteenpäin. Ja jos tälle jotain sivua tmv. on tulossa niin voisin sellaistakin väsätä.

Eipä muuta, vastailkaa onko tämä vielä pystyssä ja hyvää melkeinjoulua :3.
Duhh.
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Gomi kirjoitti:Huu... hei? Onkos ideanne ihan kuollut, tauolla vai vielä pystyssä (viitaten viimeisimpään postiin, joka on lähetetty kuukausi jos toinenkin takaperin).
Anygays, olisin oikeastaan kiinnostuntu tulemaan piirtäjäsakkiin mikäli kelpuutatte ja olette viemässä tätä eteenpäin. Ja jos tälle jotain sivua tmv. on tulossa niin voisin sellaistakin väsätä.

Eipä muuta, vastailkaa onko tämä vielä pystyssä ja hyvää melkeinjoulua :3.
Aika kupsahtanutta kyllä taitaa olla ^^'. Minäkään en nimittäin voi tällä hetkellä piirtää, koska oikea käteni on rampana, enkä saa käyttää sitä. (ja se on kipeä ;___;)
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin