Anthrot

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Tähän väliin on ihan pakko kysyä: mitä ero furrylla ja anthrolla on? Luulin, että molemmat termit tarkoittavat samaa, eli eläintä jolle on annettu ihmisen piirteitä tai ihmistä jolle on annettu eläimen piirteitä.

Oli miten oli, uudestaan katsaus anthrojen tai mitä ikinä ovatkaan otusten maille. En edelleenkään ole piirtänyt ikuisuuksiin anthroja. En enää pidä niistä. En tykkää katsella niiden kuvia, enkä nykyään edes pidä koko anthrojen perimmäisestä ideasta. Mielestäni eläinihmiset rakennetaan useimmiten tylsästi, mielikuvituksettomasti ja usein tuntuu kuin kahdesta tai useammasta eri lajista yhdistetään aina kaikkein hölmöimmät piirteet. Siihen päälle pseudo-animemainen Disneyn suosituimpiin tyyleihin sekoitettu piirustustyyli tai muuten vain äärimmäisen ihkuja, uljaita tai söpöjä piirteitä korostava puolirealismi niin Deeämmän inhokkiresepti on täydellinen. Ehkä voisin katsoa tuota läpi sormien aivan kuten katson kaikki tavanomaisimmat tai epämiellyttävimmät animeen liittyvät fanartit, mutta en pysty koska en henkilökohtaisista näkemyksistä johtuen tajua mitä mielenkiintoista on sekoitella ihmisiä ja eläimiä toisiinsa kerta toisensa jälkeen lähes saman kaavan mukaisesti.
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Juu, pidän anthroista ja toisinaan piirtelenkin niitä. Ja piirrän myös kissapoikia :D~~

Omia tekosia:
Suni
Susipojke
Kuva
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Mä tykkään anthroista. Musta niitä on haastavaa piirtää, koska juotuu välillä miettimään mikä näyttää luonnottomalta ja mikä ei. Esimerkiksi lepakkoanthro on vaikea, sillä sen siipiä on hieman tuskaa asetella. Olettaen että se kykenee lentämään tms. :3 Lisäksi seksikkäiden anthrojen piirtäminen on hauskaa puuhaa, sillä raja seksikkään ja oudon välillä on aika.... hiuksenhieno.
Noh, vaikka mä nyt hieman ylistänkin niitä ja tykkään niiden piirtämisestä niin mä en tee sitä kuitenkaan hirveän usein. Se ei oikein tunnu luontelvalta. Jos niin voi sanoa. Ei ole mun juttu. Mä oon kuitenkin ihan himona tarustoihin ja erityisesti Egyptiläisiin jumaliin jonka kautta tulivat ensimmäiset anthrot. Ja ne on oikeastaan ne ainoatkin, jos jotain matikan vihkoon piirrettyjä sotkuja ei lasketa mukaan ^^
Vastaa Viestiin