Piirustustaitosi...

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Piirtelen aikas useasti, paremmin onnistuu luonnokset, jonka takia suuri osa piirustuksistani on luonnosmaisia...
tällä hetkellä on 10 todistuksessa kuvis, mutta saa nähdä kun opettaja vaihtui. Nykyinen ei kai niin pidä kamalasti tyylistäni. Paitsi että nyt se on ruvennut kehumaan töitäni. ^^
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Minä olen piirellyt aika useasti. On noita sarjakuviakin tullut tuherrettua. Ei oikein onnistuneita. <_<
Kuva
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Olen piirrellyt näitä "luonnoksia" tulevista "mangani" hahmoista... jos joskus vaikka innoistuiski piirtämään ihan kunnolla omaa "mangaa" niinkuin Arcana ^^

mallistä piirtäminen on paljon helpompaa, mutta kyllä se mielenkin tuotos joskus hyvin luonnistuu paperille...
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Piirrän päivittäin ^_^

Narutohahmoja aloin piirtää vasta äsken, kun innostuin Itachin ja Sasken välisistä hauskoista tilanteista.
Omg O.o
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Joka päivä piirrän :)
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ihan kohtalainen taito löytyy. Olen piirrellyt koko pienen ikäni. Ihan päivittäin en kerkiä piirustelemaan, mutta mahdollisimman usein kylläkin. Ja taidot toivottavasti kehittyvät koko ajan.. :roll:
Fanarttia piirtelen useimmiten, mutta kyllä sitä muutakin tulee aina välillä. Ihmisiä on kiva piirtää. ^^
Millye

Viesti Kirjoittaja Millye »

Piirtäminen on rakkain harrastukseni (ja sitten tulee nukkuminen). ^^
Tuskallista oli kun en kokonaiseen päivään voinut/uskaltanut piirtää, koska rannepahanen alkoi yhtäkkiä kipuilla vallan mahdottomasti, kun koneella olin tai piirtelin.
Voe kun oli ihanaa, kun se seuraavana päivänä oli taas ihan tavallisesti. Olen huono arvioimaan itseäni, mutta kuulostaakseni mahdollisimman itserakkaalta kuitenkaan liioittelematta, voisin jopa sanoa, että olen melko lahjakas piirtäjä. Todistuksessa kuvis olikin se ainoa kymppi.
Joka päivä sitä tulee piirreltyä jos jonkilaista kuvaa. Yleensä ihan randomeja hahmoja. Koneella on parit vanhemmat kuvat, ja on se kiva verrata uudempiin. Kehitystä on tullut ja tulee kokoajan lisää.
Piirtäminen on intohimoni, vaikka aika harvat pääsevät edes lineartvaiheeseen, laiska kun olen. Mutta on niitäkin joissa on jopa värit.
Ihmisiä piirrän eniten (anatomiaharjoitusta ei ole koskaan liikaa) ja toisinaan elukoitakin. Mallista en osaa piirtää, enkä edes tykkää piirtää mallista, joten päästä se kaikki tulee paperille. ^^
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

piirtäminen=elämä :D
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Olen kehittynyt nyt aika paljon lähiaikoina.
En ole mikään himopiirtäjä, joskus muutsmilla viivoilla hahmottelen jonkun hahmon.
En jaksa tussata enkä värittää paitsi koneella.
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Omasta mielestäni olen ihan hyvä piirtämään. Piirtelen melkein joka päivä, jos minulla ei ole mitään tekemistä tai on tappavan tylsää. Nytten olen ruvennut pääasiassa piirtelemään Naruto-hahmoja mallista, sillä minusta mallista piirtäminen on paljon helpompaa. Toki pystyn piirtelemään ilman mallia, mutta enimmäkseen piirtelen mielellään mallista. En melkein koskaan saa piirrettyä silmiä samankokoisiksi ja siksi silmät saattavat piirroksissani näyttää oudoilta. Joskus saatan tussata työni, jos jaksan ^^;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Lazyboy

Viesti Kirjoittaja Lazyboy »

Wendy kirjoitti:Omasta mielest�ni olen ihan hyv� piirt�m��n. Piirtelen melkein joka p�iv�, jos minulla ei ole mit��n tekemist� tai on tappavan tyls��. Nytten olen ruvennut p��asiassa piirtelem��n Naruto-hahmoja mallista, sill� minusta mallista piirt�minen on paljon helpompaa. Toki pystyn piirtelem��n ilman mallia, mutta enimm�kseen piirtelen mielell��n mallista. En melkein koskaan saa piirretty� silmi� samankokoisiksi ja siksi silm�t saattavat piirroksissani n�ytt�� oudoilta. Joskus saatan tussata ty�ni, jos jaksan ^^;
Jaaha...itse olen vasta kohta... :P
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Ala- ja ylä-asteella mun kuviksen numerot olivat ysiä ja kymppiä... Lukiossa on nyt kasin pintaan, sillä en ole jaksanut/ehtinyt palauttamaan kaikkia vaadittavia töitä. Olen myös huomannnut, että mitä pervompia piirrustukset ovat, sitä parempia numeroita opiskelijat saavat (hmm, pitää kokeilla) ,kuviksen opettajamme on ihan kuin Jiraya :lol:
Piirtelen joka päivä ja olen tyytyväinen taitoihini... Mallista en ole kovinkaan hyvä piirtämään, joten piirtelenkin itse keksimiä ukkeleita...
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

http://irvikissa.deviantart.com/
No tuolla on... Tehkää omat päätelmänne xD

Itse olen suhtkoht tyytyväinen. Kehityn kuitenkin kokoajan ja näin. Kuviksesta on ollut jo jonkin aikaa 10, mutta ei se oikeastaan ihan hirveästi kerro.

Lukekaa muuten Betty Edwardsin Luovan piirtämisen opas. Se auttaa uskomattoman paljon. Tajusin viimein, mistä piirtämisessä oikeastaan on kysymys kun luin sen. Kirjan alussa monta kertaa oikein luvataan, että luettuasi tämän osaat piirtää, ja kyllä se paikkansa pitää.
Viimeksi muokannut Sham, Ke Maalis 08, 2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Piirtelen suht paljon, tosin furreja.
Immeistein piirtäminen ei oikeen suju. :3
http://wani.deviantart.com

EDIT: Niin, ja rakastan tehä kaiken nakösiä pixeli iconeja yms. <3
Kuva
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin