Antic Café

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

*itkee* Ei! Näin ei pitänyt käydä... -_- Mitenhän Antic Cafelle käy nyt... Mutta onneksi musiikki jatkuu...
Pakko kuitenkin sanoa kyllä juu elämä jatkuu...
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Pidän, pidän tosi paljon. Varsinkin Mikusta ja Mikun kummasta äänestä. Ärsyttää vain vähän se, että An Cafesta tuli jossain vaiheessa jonkinlainen ilmiö pikkutyttöjen keskuudessa. Niin ja.... (toivottavasti tämä ei loukkaa ketään enkä halua että tästä syttyy sota) olen aika onnellinen, että Bou lähtee. Hän on varmaan kaikista kauhein koko yhtyeen jäsenistä. Toivottavasti tätä ei tarvitse perustella ^^;;; Anteeksi anteeksi anteeksi jos jotain loukkasi tämä gomenn~
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Antic Café

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Ajattelin vaan mainita että Antic Cafe on saanut kaksi uutta jäsentä! Jee! Takuya (kitara) ja Yuuki (koskettimet)! Ja uusi single joka taitaa ilmestyä elokuussa ja kappale soi Darker Than Black animen openingina. :3 Että sitä odotellessa....
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Antic Café

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Se on totta, An Cafe on tulossa Suomeen maaliskuun 15. päivä! (^_____^)

Lähde: http://www.jmusiceuropa.com/fi/article.php?id=3571

Nyappy go around the world

15.03.2008 Tavastia, Helsinki
16.03.2008 Klubben, Stockholm
18.03.2008 Markthalle, Hamburg
19.03.2008 Columbia Club, Berlin
20.03.2008 Zeche Bochum, Bochum
22.03.2008 Georg Elser Club, München
23.03.2008 Roxy, Saarbrücken
24.03.2008 La Locomotive, Paris
25.03.2008 CC Club, London
27.03.2008 Bikini, Barcelona

Lipunmyynti alkaa ma 17.12. klo 13:00 Tiketin kautta. Hinta etukäteen ostettuna 36e, ovelta 39e. Korkeintaan 4 lippua per asiakas.

Jonotus luvallista keikkapäivänä kello 13:00 iltapäivällä.

Ovet avataan kello 16.00 ja konsertti alkaa 17.30. Ei ikärajaa, ei anniskelua. Alle 12-vuotiaat vain huoltajan seurassa. Valokuvaus kielletty.

Sisääntulon nopeuttamiseksi järjestäjät toivoisivat myös suurempien tavaroiden jättämistä esimerkiksi bussi- ja rautatieasemien säilytyslokeroihin, sillä isot rinkat ja muut vastaavat hidastavat naulakkopalvelun toimintaa huomattavissa määrin.

Itse kuulin kyseisen uutisen vasta tänä aamuna ja olen vieläkin "shokissa" tuon uutisen takia. Alan kapinoimaan vanhempiani vastaan, jos en pääse kyseiselle keikalle. XD Nyt yksi haaveista toteutui... tosin yhtäkkisesti ja en voi vieläkään uskoa, että yksi lempibändeistä todellakin on tulossa Suomeen.

Edit 25.2.2008: Unohdin mainita, että olen tulossa kyseiselle keikalle~ (^____^)
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin