One Piece Chapter 504
- Hölmö
- Genin
One Piece Chapter 504
http://www.onemanga.com/One_Piece/504/ jeps nyt se on tullut
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viesti:
Re: One Piece Chapter 504
Jokunen aika sit kans lukasin, ja täytyy kyl sanoo että oli varmaa paras chapteri vähään aikaan :'D
Ne on kaikki ollu loistavia lähiaikoina mut tää niinku ylitti kaiken; aivan loistava!
Mua taas huvittais tietää, mitä asiaa Rayleighillä on Luffylle.. Varmaa jotai Luffyn ja Rogerin mahd. sukulaisuudesta? :3
Ne on kaikki ollu loistavia lähiaikoina mut tää niinku ylitti kaiken; aivan loistava!
Mua taas huvittais tietää, mitä asiaa Rayleighillä on Luffylle.. Varmaa jotai Luffyn ja Rogerin mahd. sukulaisuudesta? :3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- Tonnikala
- Just nobody
- Jokke-pappa
- Lion Heart
Kuten jo ennustelinkin, omista top3 mangoista OP oli tällä viikolla selkeä ykkönen, vaikkei siihen paljoa vaadittukaan. Ero Narutoon ja Bleachiin oli tosin isompi kuin kuvittelin. Olen kyllä vähän epäluuloinen Law'n ja Kiddin aikeista, veikkaisin että ainakin toinen puukottaa Luffya selkään heti kun Marineista on päästy eroon.
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viesti:
^ Muuten ihan samaa mieltä mutta tota selkään puukottamista joudun kyllä vähän epäileen.. Luffyn tuntien, sen jälkeen mitä Kidd sano, niille tuskin mitään Friendshippiä ees syntyy joten vaikka joku jotai tekiskin, voiko sitä sanoo selkään puukottamiseks :3
Muttamutta: Toi Law:in devil fruit näyttää kyllä vähän omituiselta :o Kun samaan aikaan se teki jo 3 asiaa: Rinkula, ja rinkulan sisällä ruumiinpalan erotus sekä kahden asian paikan vaihdon.. Jos se pystyis rinkulan sisällä tekeen vielä muutakin, niin se eroo muista hedelmistä sillä että se on suht monipuolinen.. :3
Muttamutta: Toi Law:in devil fruit näyttää kyllä vähän omituiselta :o Kun samaan aikaan se teki jo 3 asiaa: Rinkula, ja rinkulan sisällä ruumiinpalan erotus sekä kahden asian paikan vaihdon.. Jos se pystyis rinkulan sisällä tekeen vielä muutakin, niin se eroo muista hedelmistä sillä että se on suht monipuolinen.. :3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- Jatimatic
- Chuunin Exam Supervisor
Mä jo luulin et tapahtui jotain niin raakaa kuin pään irtoaminen mutta eeei :roll:
- Jokke-pappa
- Lion Heart
On se silloin selkään puukottamista jos ensin tapellaan rinta rinnan ja sen jälkeen toinen käy päälle, varsinkin Kiddistä minulle tuli sellainen kuva että hän saattaisi aivan varoittamatta yrittää näyttää Luffylle kuka on kuka.Runte kirjoitti:Luffyn tuntien, sen jälkeen mitä Kidd sano, niille tuskin mitään Friendshippiä ees syntyy joten vaikka joku jotai tekiskin, voiko sitä sanoo selkään puukottamiseks :3
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
- Hölmö
- Genin
Itseä kiinnostaa kaikkein eniten tuo Doflamingon sanoma Shichibukait vs Whitebeard Pirates ja tämän "new era" aikakauden loppu