Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.

Kuinka hankit Naruto mangasi?

Kunnon fani ostaa ne.
61
31%
Netistä latailen. Kuka ny rahaansa mangaan tuhlaa?!
81
42%
En lue mangaa.
6
3%
Alkupään mangoja olen ostellut, muut ladannut netistä.
47
24%
 
Ääniä yhteensä: 195

Avatar
naruhina
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:09

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja naruhina »

Narutoni haen R kioskilta !kivempi se on sohvalla lukea kuin jöllöttäää Konella! 8) 8)
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Oho, en ole tähän vastannutkaan vielä.
Enimmäkseen ostan, mutta joskus tulee ladattua koneelle, varsinkin jos pitäisi alkaa tilailemaan jostain mutkan kautta. Narutot on kaikki englanniksi koneella, mutta ostan kyllä tuota kuukausittain ilmestyvää suomennostakin silloin kun se kauppoihin tulee. Kunnon fani ostaa myös ne pokkarit :)
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Sora
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Elo 14, 2009 17:28
Paikkakunta: Sievi

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Sora »

No paikallisesta kirjastosta sitä on tullut lainailtua kunnes kirjasto lopetti ostamisen 12 pokkarin jälkeen >.< Omana on myös 4 ja 5 joita on tullut luettua jonkin verran :lol:
Avatar on tältä sivulta Avatars
Kotisivuni ^-^ http://manganurkka.suntuubi.com ja http://sos.suntuubi.com
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Itse ostan mieluusti suoraan ärrän hyllyltä tai coneista, jos on kunnon tarjouksia xD
Etenkin, kun vuosi sitten ostin ekan Narutoni (pokkari 4) niin seuraavasti conista (Tsukicon) tuli hankittua ne kolme ekaa, kun oli hyvä tarjous...
Ja nykyään on melkein pakkomielle tutkia eri kauppojen ja ärrien hyllyt, onko tullut uusin Naruto aina kun ollaan menty kuun puolenvälin yli.

Olen juuri sellainen, tyypillinen pakkomielteinenfani, että jos en saa sitä ehti kun se on ilmestynyt, kuolen...
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

ostan ärrältä tai yhdestä semmosesta putiikista meillä päin missä myydään käytettyjä anime kirjoja ja sun muuta.

olen kyllä ladannu kaikki englannin kieliset naruto mangat.
Ei elämästä selviä hengissä.
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Rota »

Nyt on tullut fantasiapeleissä pyörittyä ahkeraan, muutaman kirjan sain hommattua. Kunhan rahaa jostain repäisen voinkin ostaa osat 40-46 (?) jotka minulta puuttuu.

Hyy, sinne ne rahat sitten katoavatkin...
Avatar
Sasuke95
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 16:07

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Sasuke95 »

Ostan ja luen netistä. Uusimmat chapterit luen aina netistä mutta omistan myös 20 suomenkielistä naruto mangaa. Oon harkinnu et alkaisin ostaa englannin kielisii mutta saahan ne netistäkin ladattua koneelle. Tulis myös kalliiks...
Kuva
Avatar
Horizon Road
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 09:47
Paikkakunta: Virrat

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Horizon Road »

(Lähes aina) omilla rahoilla olen ostanut joko paikallisesta S-marketista tai nettikaupasta. Ei haittaa, vaikka rahaa meneekin kuukausittain mangaan aika paljon, koska hyvään tarkotukseenhan ne rahat menee :D Joskus on tullut luettua netistä uusimpia osia, mutten ole koskaan harrastanut lataamista. Kaupunginkirjastosta on myös tullut lainattua pokkareita, jotka on vahingossa jääneet välistä.
Ihmiset pettävät itseään ajatellessaan itsensä vapaiksi. (Baruch Spinoza)
Ainoa tapa hallita luontoa on totella sitä. (Francis Bacon)
Uskonto on mahtava luku ihmiskunnan itsekkyyden historiassa. (William James)
Mitä pitemmälle pääsemme abstraktissa ajattelussa, sitä vähemmän olemme olemassa. (Sören Kierkegaard)
Avatar
Orion
Student
Student
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 12:34

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Orion »

Lataan netistä, koska mulla on pakottava tarve lukea uusin chapu mahdollisimman nopeasti ;P
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
Avatar
Rcls
Genin
Genin
Viestit: 120
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 04:08
Viesti:

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Rcls »

Tämä on Suomessa hieman kuin amerikkalaiset TV-kanavat. Toivoisin että voisin Suomessa katsella hittisarjojen tuoreimman jakson kun se julkaistaan amerikassa, sen sijaan että odottelisin suomessa sen 1-3 vuotta että kanava ostaa tuotantokauden oikeudet, tai että DVD:n jaksaa joku perähikiän Erkki suomentaa ja se ilmestyy kauppoihin. Olisi hyvä jos nämä jaksot ilmestyisivät jonkinlaiseen nettikauppaan, jossa ympäri maailman voisi katsoa streamina jaksoja vaikkapa hintaan 10c per jakso. Tämä idea voisi yhtä hyvin toimia mangojen osalta. Sen sijaan että odoteltaisiin Suomessa että nämä harvinaisuudet johonkin ilmestyisivät edes englanniksi käännettynä, voisi maksaa kk-\vuosimaksun kuten minkä tahansa Aku Ankan kanssa, että voi netissä lukea skannauksia. Internet olisi hyvä paikka myydä tälläisiä pikkujuttuja, sen sijaan että niitä joutuisi "laittomasti" lataamaan tai lukemaan, vain sen vuoksi että asumme eri maassa kuin missä jaksoja tuotetaan.
Kuva
Drop
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 23:41

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Drop »

No tietty ostan . Onse mukavaa kun omassa kirjahyllyssä on suosikki sarjansa mangoja eikä niitä tarvitse mistään netistä latailla , vaikkakin kalliimmaksi tulee kun ostaa... mutta eikai nyt kerran kuukaudessa ole paha menettää jotain 5 - 6 euroa ?? :D ja itse minulla tulee niskat kipeäksi jos olen koneella kauan . Ja jos ne hyvin säilyy niin vanhana on mukava sitten niitä selailla ja aatella että tämmösii on sitten nuorempana lueskellut . Ja on kai tämän mangan tekiöistäkin mukava saada vähän palkkaa tästä työstä koska kovan homman he näkevät kuitenkin 8) 8)
Avatar
Narukataf
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 18:59

Re: Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Narukataf »

Drop kirjoitti:No tietty ostan . Onse mukavaa kun omassa kirjahyllyssä on suosikki sarjansa mangoja eikä niitä tarvitse mistään netistä latailla , vaikkakin kalliimmaksi tulee kun ostaa... mutta eikai nyt kerran kuukaudessa ole paha menettää jotain 5 - 6 euroa ?? :D ja itse minulla tulee niskat kipeäksi jos olen koneella kauan . Ja jos ne hyvin säilyy niin vanhana on mukava sitten niitä selailla ja aatella että tämmösii on sitten nuorempana lueskellut . Ja on kai tämän mangan tekiöistäkin mukava saada vähän palkkaa tästä työstä koska kovan homman he näkevät kuitenkin 8) 8)
..Näin. Sama juttu meikälläkin. :3
Kuva
◕ ◡◡ ◕ ᴿᴬᵂᴿᴿᴿ ᵎ ❣ I think it's true. But your smile is true. }
Vastaa Viestiin