Linkin-Park

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

JES!!!! Sain tänää se uuden levyn :D!!!! Oli pakko kuunnella heti... Tykkäsin tosi paljon 8)! Siel oli kyl vaan enemmän hitait biisei ku edellisis albumei... mut oli ne kyl myös hyvii :)... Kuitenkin tykkäsin eniten In Pieces:t, Given Up:ist ja Leave Out All The Rest :D !!
Mitkä teil on kolahtanu tost uudelt levylt?
Viimeksi muokannut Sabu-chan, Pe Heinä 27, 2007 09:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Juu 2. paras bändi tällä hetkellä. Linkin Park vain... iskee!

Ja jälleen yksi ilmoittautuu katsoneeksi Live Earth konsertin Linkin Parkin kohalta koko ajan. Se oli hyvä, mutta Chester(kuten monet muutkin ovat sen todenneet) ei kuulosta omalta itseltään. No sen kyllä kuuli ettei se levyltä suoraan tullut niinkuin jotkut artistit tekevät; esittävät laulavansa biisit itse mutta tosiasiassa se tulee levyltä. Mutta olen ihan tyytyväinen keikaan./o\
Kuva
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Herätellään taas vähän musapuolta. Mitä jengi tykkäätte Linkin Parkin uusimmasta sinkusta [?], joka soi Transformers 2: Revenge of the Fallen leffassa? New Divide on biisin nimi ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin biisi löytyy tulevalta levyltä. New Divide, virallinen video joka sisältää edellä mainitusta Transformes-lefafsta pätkiä. Tässä pelkkä biisi.

Itse diggailen tätä uutta biisiä, reilusti parempi kuin What I've Done. Toivottavasti uudella levyllä palattaisiin vähän vanhempien levyjen tyyliin, josta mie ainakin diggasin enemmän. Ei ole hyvä tämä uusi tyyli.
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin