Kingdom Hearts -FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Metal »

Minäkin liittyisin.

Pelasin ykkösen läpi.. joskus niihin aikoihin mihin kakkonen ilmestyi (eli.. onko siitä nyt miltein vuosi? *huonomuistinen*), mutta oikeastaan tutustuin KH:n chain of memoriesin kautta (jonka pelasin siis ennen KH1:sta). Itse KH ei aluksi innostanut minua, koska siinä oli tylsän oloiset pahikset, olin jostain kumman syystä saanut Ansemista ihan kamalan mielikuvan, en myöskään jostain kumman syystä pitänyt Rikusta.
Tajusin erehdykseni pelatessa CoMin Riku-versiota.

Pakko myöntää, että pidän organisaatiolaisista. Oikeastaan pidän enemmän CoMin porukoista, koska heihin tutustui paremmin, kun KH2 taas.. osa heistä kuoli tekemättä suunnilleen mitään (esimerkiksi Xigbar, hän ei tainnut tehdä mitään juonen kannalta oleellista). Heidän keskenäisitä väleistäänkään ei näytetty niin paljoa kuin CoMissa, oikeastaan aika harvat heistä taisivat tehdä mitään keskenään.

Mangaa olen lukenut, omistankin kaikki englanniksi ilmestyneet (ainakin käsittääkseni, jollei nyt KH2 mangaa ole lähiaikoina (=pari viikkoa) ilmestynyt uutta). En tosin pidä niin paljoa noista.. KH1 mangoista, tosin nelososa on ihan hyvä. CoM-manga on söpö~!
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Nike »

Tervetuloa tervetuloa tervetuloa kaikki! ^^^^^^^ (Iiih, tämä fanikerho on vielä itse asiassa pystyssä! Bileet pystyyn!)

Surprise surprise! Square Enix has released their game list for the Tokyo Game Show! Below is the full list. You will notice a few things, most importantly that Kingdom Hearts is not on the list. Please Note: Any surprises such as new game announcements do not appear on their game list, so not to worry, we will have our next Kingdom Hearts game at the event!

The Tokyo Game show will take place on September 21st-23rd.

http://khinsider.com/

Kuten ylhäällä lukee. Kuulemme seuraavasta pelistä sitten tässä kuussa.. Minua kyllä vähän nyppii tämä touhu, kun siitä piti tulla tieto jo tänä kesänä.. No mutta, eipä ole odotusaika enää pitkä! Samalta sivulta löytyy muuten myös sellainen huhu, että seuraava KH olisi mitä luultavimmin jollekin käsikonsolille. Oma mielipiteeni siitä on että kyllä kiitos! PSP olisi ainakin aika kova sana..
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja hyu »

Totta, jos saadaan KH PSP:lle, niin minä alan erittämään sydämiä ;> Itse en olekaan vähään aikaan seurannut näitä KH:n spekulaatio-foorumeita, mutta voisihan viiimeistään tuon tämänkuisen aikoihin alkaa vähän taas vilkuilemaan. Aah, KH PSP:lle~<3
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja hyu »

Duppelpostailen nyt, mutta tämä on sen arvoinen uutinen. Onhan tämä ollut jo reilun viikon esillä ainakin, mutta KH:sta tulee nyt kolme peliä :D Kingdom Hearts 358/2 Days
Nintendo DS:lle, Kingdom Hearts Coded kännykälle ja... Kingdom Hearts - Birth by Sleep PSP:lle~<3 Waawaa *erittää sydämiä* Tarkempaa tietoa löytyy http://www.kh-vids.net ja tuosta Niken linkistä, mutta 358/2 Days on peli Roxasin ajoista Organization XIII:ssä ja Birth by Sleep on tietenkin sitä tarinaa, jota näytettiin KH II Final Mix plussan secret endingissä (kännykkä peli nyt on jotain omaansa, mutta vaikuttaa vähiten lupaavalta). Nyt kaikki fanittamaan x3
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kuva

Tommonen tuli. Kiva tulos. Noniih, nyt on tullut luettua koko sarja, mitä suomesta saa. Mutta kysynpä Nyt:
Mitkä ovat lempihahmonne?

1.Sora

2.Goofy/king Mickey

3. Kaikki heartlessit. <3/Xaldin
Viimeksi muokannut Tonnikala, Su Helmi 24, 2008 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kingdom Hearts -FC

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

Hiemahko kuollut topic. Noh pumpataan se ylös :D

Liityn jos tämä on vielä mahdollista.

Omistan KH1/2 + Birth by Sleepin ja tottakai pelannut ne läpi. Kingdom hearts on paras peli mitä on ikinä tehty.

KH ftw!
Ei elämästä selviä hengissä.
Vastaa Viestiin