Onnettomuudet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pahimmat teille sattuneet tapaturmat?

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Karupin kirjoitti:Eikös tällaisista voisi puhua myös täällä?
Kyllä voi! Joten yhdistin nämä kaksi.
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Woler »

Mitään onneks ei oo murtunu mut oon sählänny paljo.esm: Oltiin kamun trampalla, hypittiin siinä jonku aikaa kunnes kamun veli tuli kans pomppimaan. Sitte sain siltä vahingossa ponnarit ja lensin trampalta maahan rähmälleni! :D Ei sattunu kylläkään paljoa. Toinenki tapahtu trampalla ku Saske-kunin trampalla on semmonen ihme penkki siinä ettei tarvi hypätä trampalle. Olin tulossa alas sieltä astuin penkin sivuun ja se horjahti kyljelleen ja mä menetin tasapainoni ja tipuin penkin päälle kyljelleni.
Ja sitte kaikkea muuta pientä kuten laittanut käteni kuumalle hellalle, hyppäsin veljeni kanssa pituushyppyä ja hyppäsin silleen et oikea jalka oli silleen vinottain ja tulin koko painollani sen varaan ja tietenki kaatuillu pyörällä... :D
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

En varmaankaan ole sen vähempää tipahdellut puista tai katoilta, tai kaatuillut pyörällä kuin muutkan ihmiset, mutta jostain syystä minun kroppani luut eivät ole suostuneet murtumaan tai katkeilemaan, eivätkä haaveritkaan ikinä ole olleet niin isoja, että terveyskeskukseen asti olisi pitänyt lähteä. En jotenkin osaa mieltää kotikonstein hoidettavia 'pikku juttuja' onnettomuuksiksi. Liekö syy liikaa iskuja päähän, vai muuten vaan ajatusmaailma, että kun onnettomuus ei ole sitä kaliiberia ettei jokaista solua kropassa särje. on elämä ok.

Pari viikkoa sitten tosin tapahtui jotain semmoista mitä minulle ei ikinä ennen aikaisemmin ole käynyt; todennäköisesti hapenpuuteen (sauna), nälän (en ollut syönyt ainakaan lahdeksaan tuntiin) ja väsymyksen (about kolmen tunnin yöunet) pyörryin (;en sano että olisi surkein madollinen fyysinen tila, itsekin vähän ihmettelin, sillä olen minä itseäni rääkännyt paljon pahemminkin). Olin kaverin luona yökylässä ja saunasta tullessani yhtäkkiä päässä vain tuntui hassulta. Seuraava asia mitä tajusin oli pitkälti se, että no, makasin siellä lattialla, kaveri siinä vieressäni vähän säikähtäneen näköisenä ja oma fiilis oli kuin puusta pudonneelta. Tästä ihan vähän myöhemmin flippasin toisen kerran kaverini kämpän keittiönlattialle ja sain polviin mukavat, pienet mutta yllättävän kipeät ruhjeet, läskin ja ison mustelman reiteen, ja myöhemmin suuhun kipeän rakkulan kohtaan, mistä hampaat olivat repineet suunseinämän ihon rikki.
Kuva
Avatar
DeathWolf
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 118
Liittynyt: La Marras 19, 2005 13:04
Paikkakunta: Ex Lieksa, Nyk Kitee.

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja DeathWolf »

Tästä on kyllä jo jotain 5vkoa mutta kirjoitinpa kuitenkin. Eräänä kauniina päivänä huomasin että aina yhtä hyper aktiivinen kissani oli eksynyt rivitalon katolle, noh kissahan onnistui laskeutumaan parvekkeen katokselle joka siis sijaitsee hieman matalammalla. Siellä se sitten marmatti ja valitti nähtävästi minulle, no tietysti minä nohevana kävin onkinmassa tikapuut. Sain kyllä onnellisesti kissan syliini mutta valitettavasti nojauduin taakse päin vähän turhan paljon ja tipahdin sellaiset 3m, onnistuin kyllä tulemaan suht oikein alas mutta valitettavasti nilkkani ei uskonut tätä vaan murtui. Olin kipsissä sellaiset 4vkoa ja kivaa oli.
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Joskus ku olin seitsemän, vaatekaappini ovi kaatui päälleni ja löin pääni kaakelirappusiin. Ja ihan kivasti tuli vertakin. Siinä sitten huusin ja itkin ja mut vietiin autolla terveykeskukseen (silloin asuttiin maalla, joten ei päästy sairaalaan). Ja sitten alkoi kaakelin palojen poistaminen pinseteillä ja tikkien laitto.
Neljä tikkii laitettin päähän ja siitä jäi arpi, eikä siinä kasva hiuksia O.o
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

En ole yhtään onnettomuusaltis, mulle ei tapahdu ikinä mitään, enkä kyllä haikailekkaan luunmurtumien perään. Tuorein tapaus taitaa olla tämän vuoden toukokuulta kun kaaduin pyörällä, löysät kengät tippu jaloista ja jotenkin tasapaino meni. Mustelma tuli polveen. Mulla menee polvi mustelmille hirveän herkästi, reeneissä "käveltiin" kerran polvilla salin päästä päähän ja polvet oli seuraavana päivänä mustina. Muksuna on kaatunut (kuulemma) joku hylly niskaan,en muista siitä mitään, sitten pari vuotta sitten kaaduin pyörällä kun tulin vauhdilla alamäestä. Etuhampaasta lohkesi palanen ja leuka meni kummasti, en saanut pariin viikkoon kunnolla auki. Ompelukoneella olen pari kertaa ommelut sormeen, verta siinä on vaan tullut ku vettä taivaalta, haavasta ei ole jäänyt edes jälkeä. Aijoo, onhan mulla tullut hiusmurtuma oikeaan ranteeseen kun tipuin lumihevosen selästä ranne edellä(?).
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

-Jääradalla faijan kyydissä ~120km/h saab pyörähti kyljellee ja liusui vastakkaisee penkkaa ja teki huppista keikkaa pienen ilmalennon ja ympärihä se meni.
-Kännissä painiessa solisluu poikki *naks*
-kännissä kaaduttu-polvi auki
-hampaat tullu 5v alahuulesta läpi
-sisko löi lumilapiol puolet tosiest etuhampaasta pois
-Juoksin liukumäkeä ylös ns.väärinäpin, liukastuin, toinen etuhammas lähti irti, toisest puolet pois.
Tähän väliin, kaikki hampaat vielä suussa
-mopolla kaaduttu kaksi kertaa viikon sisällä, ekalla kertaa muutama naarmu, toisella kertaa vasurin polvi-ja kyynerpää auki
-nenä murtunut, laskin pulkulla tutun polveen. (Lol?)
-leikin naapurissa mattotelineellä, peukalot poikki
-sahasin mettässä kuusta ja vahingossa sääreen, 3mm paksua arpi ja 5cm pitkä
-tikkisahalla rystyset auki vahingossa
-nilkka murtunut ja nyrjähtänyt lukuisia kertoja, millon missäkin.
-ns.lävistys taitettavalla kenttälapiolla, oli niin jämäkkä sillon, niin viisaana menin ja väänsin mahaa vasten, nahkahan väliin jäi. (lopun voi arvata)
-hitsauspuikolla polttanut reijän polven yläpuolelle
-polttanut käden kuumaan kirveen terään (tekninentyö.)
-rikoin vanhaa romua tietokonetta vasaralla, ja joku sirpale lensi niin lähelle silmää ettei milleistä tarvitse puhua, ettei olisi osunut.
-liukasta laituria pitkin juossut ja juuri ennen hyppiä lähtenyt jalat alta, ja siihen laiturin kulmaan taisin selkäni lyödä.
-koskeen tippuminen, faijahan sieltä mut onki pois
-polkupyörällä yrittänyt hypätä hyppyristä, etupyörä tuli huonosti alas, tangon yli puolvoltilla, melkein niskoilleen.

No nuo tuli äkkiä mieleen, lisäilen kun muistuu mieleen.
Avatar
ainoboy
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Touko 01, 2010 10:04

Re: Onnettomuudet

Viesti Kirjoittaja ainoboy »

No onhan näitä tapahtunut, urheilija ei tervettä päivää nää :D (urheilija? MINÄKÖ?)

-Syksyllä olin yhdessä turnauksessa, ja lämmittelimme ennen pelin alkua. Yhtäkkiä polveen tuli pieni, kiusallinen kipu, joka haittasi vähän juoksemista. Hain buranan, ja menin takaisin kentälle. Sitten polvi petti alta, ja kaaduin maahan. Jumalaton kipu polvessa. Käytiin sitten turnauksen jälkeen ensin terveyskeskuksessa, joka sanoi että viikko lepoa ja takaisin harkkoihi. Enkä saanut edes keppejä, vaikken kivun takia pystynyt kävelemään enempää kuin kahta metriä putkeen.
Polvi oli vielä sen viikon jälkeen kipeä, ja päätimme soittaa tutulle lääkärillemme, että josko hän tutkisi jalkani. Tutkinta tehtiin, ja lopputuloksena oli tieto, että polveani vaivasi osgood schlatter-niminen tauti. Siis joku polvessa kiinni oleva jänne oli repeytynyt melkein irti. Kepit oli minulla 2,5kk ja urheilu sai jäädä puoleksi vuodeksi. Heti jos jalkaa alkaa särkeä, pitää pysähtyä ja käydä istumaan. Kivaa! :D

-Ja sitten nämä murtumat. Jalkapöytä kolmesti, yksi varvas kahdesti ja toinen varvas kerran. Ei sen vakavempia, onneksi!
Prada bag, Gucci shoes, Louis V, Jimmy Choos
Vastaa Viestiin