Bloggaus

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Bloggaus

Viesti Kirjoittaja Francis »

Muna pöytään.

Bloggaatko? Ihhoatko blogeja? Mitkä blogit on parhaita? Näytä maailman hirvein blogi!

--------

Itse en olisi koskaan aloittanut blogaamista, ellei se olisi ollut pakollista koulussa. Ensin harmittelin ko blogi-neitsyys meni, mutta nyt olenki jo puolen vuoden jälkeen ihan koukussa, hehe :D

En yleensä jaksa itse lukea paljo mitää blogeja, tai seuraa ees mitään, mutta sarjakuvablogit (sarjakuvamuotoon piirretyt blogit) on nannaa. Ihmiset kantaa sarjispäivyriä KAIKKIALLA mukanaan ja piirtävät sinne kaikenlaisia ajatuksiaan ja tapahtumiaan koiran paskaan astumisesta maailman kaikkeuden ihmttelyyn.
Ittelläni on nyt menossa kolmas sarjakuvapäiväkirja. Päivän mittaan täyttyy n. 1-7 sivua piirroksia sinne kaiken pölöilystä ja unistani. Nykyään myös väritän ne.

Joskus luen myös kokkaamisblogeja ja cosplay-blogeja. Lähinnä sen takia, että kummastakin oppii jotain.

Tässä on linkki mun blogiin ->http://muscardinus.vuodatus.net/
Kattokaa myös tää, for lulz -> http://omenaton.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=02
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Bloggaus

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Bloggasin vuonna nakki kun Windows Spaces oli uusi juttu. Hetken päästä palvelu kuolikin ja siihen se sitten jäikin. Olihan se ihan kivaa vuodattaa koko elämä sinne ja antaa kaverien kommentoida... Nykyään sivusto onkin itselleni älyttömän huvittava aikakapseli teinivuosiini jotka olivat kovin narutoväritteiset XD Yritin aloittaa viimevuonna LJ:n kirjoittamisen muttei se oikein lähtenyt käyntiin. Syytän laiskuutta ja ettei kukaan tuttu hengaile siellä.

Aikanaan seurasin Random Curiosity -animeblogia tarkkaan kun sivusto kirjoitteli juttuja Code Geassista ja FMAB:stä, mutta nykyään ei mene enää itseäni kiinnostavia sarjoja joten blogia vilkuilen melko harvoin. Tykkään usein muutenkin lukea/kuulla toisten ihmisten mielipiteitä lempisarjoistani ja -peleistäni.

Lisäksi seurailen Tietokonelehden kolmea eri blogia: yksi Apple, toinen yleinen tietotekniikka ja kolmas onkin täys trolliblogi jolle tulee aina naurettua - Kirjoittaja jokaisessa tekstissään loukkaa huvikseen ainakin yhtä ihmisryhmää, esittää perusteettomia väitteitä ja purkaa raivoaan asiasta joka tod näk olikin hänen omaa syytänsä mutta on liian narsisti sitä tajuamaan. Onkin huvittavaa vertailla kahden asiallisen blogin tekstejä tähän skandaalilehtiä muistuttavaan rääpäleeseen joka ihme kyllä on päässyt arvostetun lehden sivustolle.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Bloggaus

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Ite oon tosi laiska bloggaamaan. Oon kyllä yrittäny pitää jotain muutaman kerran, mutta totesin että kirjottelin jonkun yhen postauksen kahessa kuukaudessa jotain luokatonta paskaa ja lopetin. En vaan tykkää kirjottaa omasta elämästäni, vaikka joskus tulee sellanen olo että vois jotain vuodattaa johonkin. Huomasin kuiteski foorumeiden olevan mulle se paljon parempi vaihtoehto siihen hommaan, ei mulla oo pitkäjännitteisyyttä blogien pitämiseen.

Sitten jos joskus saan tilaisuuden matkustaa paljon niin vois olla kiva kirjottaa jotain matkablogia, jossa kertois niistä paikoista joissa käy ja pitäis jonkinlaista päiväkirjaa. Se olis sellanen haave, jonka voisin toteuttaa jopa laiskuudestani huolimatta. Oon lukenu paljon muun muassa InterRail-aiheisia blogeja, niitä on vaan niin kiva lukee kun iskee ihan tolkutun matkakuume. Ehkä niistä vois jopa poimia vinkkejä jos pääsee reilaamaan jossain elämänsä vaiheessa.
Lucy kirjoitti:Aikanaan seurasin Random Curiosity -animeblogia tarkkaan kun sivusto kirjoitteli juttuja Code Geassista ja FMAB:stä, mutta nykyään ei mene enää itseäni kiinnostavia sarjoja joten blogia vilkuilen melko harvoin. Tykkään usein muutenkin lukea/kuulla toisten ihmisten mielipiteitä lempisarjoistani ja -peleistäni.
Seurasin myös tuota Random Curiousitya jonkin aikaa, sieltä esimerkiksi CANAAN:in ja Tegami Bachin seuraaminen tarttu kun blogi on jotenkin mielenkiintosen näkönen ja selkee, saa niistä kuvista pikakäsityksen sarjoista, joita vois mahdollisesti kattoo. Näinköhän muuten bongasin sieltä Darker than Blackinkin siitä silloin ilmestyvästä kakkoskaudesta. Paljon hyviä sarjoja on kyllä tullu löydettyä kyseisestä animeblogista.
Francis kirjoitti:Kattokaa myös tää, for lulz -> http://omenaton.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=02
:'D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin