Hahmojen sukupuolisekaannukset

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Moonlight_
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 16:40

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Moonlight_ »

Itse kuulun tähän joukkoon myös, joka erehtyi Hakun suhteen (Luultavasti, en myönnä tappiotani! Rrh!)

Kun sanottiin hänen olevan mies, yritin sitten selitellä itselleni että se Zabuza aivopesi sen sanomalla sitä pojaksi, olisihan ollut liian "uncoolia" palkkamurhaaja miekkamiehen liikkua pienen tyttelin kanssa.
Ja nyt aivopesen kavereitani tällä "Upealla" teoriallani.

Olen myös kuullut kaveriltani, että Yashamaru olisi mangassa nainen ja animessa mies, näin ei taida kuitenkaan olla?
Tosin "Maru" on miesten ja poikien nimenpääte, eikös vain.
Kuva
Avatar
kushisama
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 15:39
Paikkakunta: lempäälä

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja kushisama »

kyll miekin erehdyin Hakussa, kunnes se sanoi olevansa poika
Kushisama, Kushi ryu sensei
Avatar
Nemineko
Student
Student
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Nemineko »

Luulin aluksi Deidaraa naiseksi 8'----DDD
Mutta enpä enää.... x')
Aika rajuu ~
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Olen minäkin luullut aluksi Hakua, Yashamarua ja Deidaraa naiseksi, kunnes paljastui molempien olevan miehiä.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Sasuke95
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 16:07

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Sasuke95 »

Kuulun myös siihen joukkoon joka erehtyi luulemaan Hakua naiseks. Deidaran mä sentään tunnistin mieheks.
Kuva
Avatar
sasuke315
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 17:54

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja sasuke315 »

mäki luulin aluksi hakua ja deidaraa naiseksi
Avatar
KakaLover
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: La Touko 08, 2010 23:48

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja KakaLover »

Ensin luulin Hakua ja Deidaraa tytöiksi vaikka tiesin että ne saattaisivat olla poikia. 8DDDD

Ja joku kerta löysin kuvan Leestä (vaikka tiesin tämän olevan poika XD) jossa hänellä oli naisen rinnat. Mietin vähän aikaa että ''Mitä..?'' ja aloin kyselemään kaverilta että onko Lee sittenkin poika vai tyttö (sillä oon nähny/kuullut naisia joilla on nimenä Lee, jännittävää, eikö 8D?). XDDDDDD

Ja joku kerta luulin Tayuyaa pojaks kunnes viime tai toissa viikolla älysin että hän onkin tyttö. XDDD

Ja muutakin säälää oon luullu Saista, että... 8DDDD
KakaLover aka JBoh~
Kakashi 4evah~ <3
Avatar
ainoboy
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Touko 01, 2010 10:04

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja ainoboy »

-Haku, tottakai. Mutta aika pian Hakun ensiesiintymisen jälkeen kaverini spoilasi minua, ja sanoi hänen olevan mies. Muistan vieläkin, miten nauroin vedet silmissä koulun lattialla, kun en uskonut ystävääni. Sitten hän näytti kännykältään netistä narutopedian sivun, jossa luki Hakun olevan mies. Se oli järkytys, ja olen nykyään sitä mieltä, että Haku on/oli transu.

-Deidaraa luulin naiseksi, ja pitkään. Koska itse en ole vieläkään kovin pitkällä mangassa/animessa (mutta tiedän n. mitä tapahtuu), olin tutustunut Deihin jo kaaauan ennen kuin näin hänet ensimmäisen kerran animessa. Dei oli lempihahmoni, ja suunnittelin hänelle kaikenmaailman rimpsumekkoja yms. Sitten eräänä päivänä menin n.fi:hin selailemaan fan-artteja (en ollut silloin vielä kirjautunut sisälle), ja näin kuvan, missä Deillä oli bikinit. En hämmästynyt yhtään, kunnes luin selityksen. Siinä taiteilija oli sanonut laittaneensa Deille bikinit, vaikka tämä olikin mies.

-Yashamaru on nainen, piste. Ei vastaväitteitä.
Prada bag, Gucci shoes, Louis V, Jimmy Choos
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Haku Aika yleinen sekaannus luulisin hahmon naiselliset pirteet hämäsivät huomasin no... rintakehää tarkastellessani rupesin mietimään tajusin viimeistään kun animessa hän sanoi narutolle että olen poika.
Orochimaru No tämä erehdys paljastui minulle lopullisesti vasta kahdeksannetta narutoa lukiessani.
Avatar
Orion
Student
Student
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 12:34

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja Orion »

Hakua ja Deidaraa luulin naisiksi vaan kuinkas kävikään :D
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Hahmojen sukupuolisekaannukset

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Spoileri, maalaa nähdäksesiJos seuraa mangaa niin siinä kohdassa kun haku ja zabusa heräävät henkiin voin vannoa että hakulla on huulipunaa tai on muutenvaan värjännyt huulensa mustaksi meinaan vaan että jos se ei kumminkaan ole nainen niin miksi se on niinkuin nainen
narutossa noita ns. transuja on paljon muutenkin.
Vastaa Viestiin