Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Dents kirjoitti:Se ei käy järkeen, että töissäkäyvää viatonta ihmistä hakataan ja haukutaan Neekeriksi.
Kuva
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Kaikissa miehissä asuu vähintäänkin pieni rasisti. Olen huomannut sen aika hyvin tässä kuluneiden vuosien aikana.

Säälittävää on se, että vouhottaa samasta asiasta useita kertoja ja paljon, mutta ei itse onnistu tekemään niinkuin käskee muita. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Lol.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Gin-Shi
Rookie
Rookie
Viestit: 64
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 22:48

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Gin-Shi »

Cyran kirjoitti:Kaikissa miehissä asuu vähintäänkin pieni rasisti. Olen huomannut sen aika hyvin tässä kuluneiden vuosien aikana.

Säälittävää on se, että vouhottaa samasta asiasta useita kertoja ja paljon, mutta ei itse onnistu tekemään niinkuin käskee muita. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Lol.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Francis »

Huippu on ne ihmiset, joilla ei ole mitään halua parantaa elämänsä laatua tai tahtoa mitään vaikka kykenisivät. Valittavat vain kuinka paskaa elämä on ja mikään ei onnistu.
Kuva
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Lucy kirjoitti:On se kumma kun itsemurhia pidetään säälittävinä. Ihankuin elämä olisi automaattisesti elämisen arvoista. Kukaan ei ole meiltä kysynyt haluammeko syntyä tähän maailmaan, joten eikö meillä ole oikeus päättää lähteä täältä jos ei oo kivaa. Maapallo on muutenkin niin paska paikka, ihmiskunta taitaa itse olla se säälittäyyden huippu.. Epäonnistunut luomus, uskon Jumalaan mutten voi kuin ihmetellä mitä hän meissä näkee.
IMHO, ihmiset jotka pitävän itsemurhaa säälittävänä tai raukkamaisena tekona, eivät tiedä läheskään miltä tuntuu olla niin ansassa, että koko olemassa olo tuntuu kivuliaalta. Vasta kun sen kokee todella läheisesti, näkee asian toisen puolen. Ja puhun nyt henkilökohtaisesta kokemuksesta...
Tammikuussa 2009 eräs tärkeä ystävä riisti henkensä. Ei tullut mieleenkään tuomita häntä tästä teosta. Se mursi minut henkisesti niin raunioksi, että pari kuukautta sen jälkeen yritin riistää oman henkeni. EN ole ylpeä tästä, mutta samalla puistuttaa ajatus, että olisin säälittävä tai raukkis vain sen takia, että olin henkisesti väsynyt, loppu ja eksyksissä.
Että sitä rataa.

/rant 8D

Mutta jotain säälittävää... hmm...
Sääli on säälittävää.
OMG PARADOX!
En mä keksi mitään. :p Taidan olla aika säälittävä.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Säälittävyyden huippu on cyberointi tuntemattomien kanssa.
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Mikä teistä on säälittävyyden huippu?

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

Itsesääli on todellakin asia joka ärsyttää ihan v*tusti!

Ja siis ihmiset jotka kerjäämällä kerjäävät kehuja ja kannustusta elämänjatkamiseen toisilta ihmisiltä. Tunnen parikin tälläistä, esimerkiksi yksi kokoajan laittaa eräällä nettisivulla statuksekseen "masentunut" ja kirjoittaa että "voisi tehdä kohta itsemurhan" tai "pakko kohta mennä viiltelemään itseään". Tälläisellä hän oikeasti vain kerjää huomiota toisilta, että hänen itsetuntoaan pönkitettäisiin kaikin mahdollisin keinoin ettei hän tekisi sitä "itsemurhaansa". Ja nämä ihmiset jotka sitä itsetuntoa menevät sitten pönkittämään ovat myös hyvin ärsyttäviä, koska tällä he antavat huomionkerjääjälle oletuksen että hän saa aina huomioita tällä tavalla. MIKSEIVÄT he tajua että antaisivat sen tyypin vaan siellä olla, ei sillä oikeasti ole mikään hätänä se vain kerjää huomiota..!

Eriasia on nyt tietenkin jos joku OIKEASTI olisi masentunut mutta kun tälläistä käytetään vain huomion hakemiseen on se melko pinnaa kiristävää.
Kuva
Vastaa Viestiin