Seksikkäin Mies.

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Sai

Viesti Kirjoittaja Sai »

No tietenkin Kakashi, Yondaime tai Hayate[jonkun on rakastettava sairasta Hayate parkaa >.o) :D Ne on kaikki niin hottiksii xD

Muita perusteluja tuskin tarvitsee lisätä :D
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Kakashi, Yondaime, Hayate, Izumo ja Kotetsu.... :endless nosebleed:

Edit: Kimimaro!
Viimeksi muokannut Maakeri, To Maalis 09, 2006 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Neji, hands down ^^

Tosin, voiko noita 12-15 vuotiaita edes "miehiksi" sanoa. Eipä minun mielestäni.

Plus noi Izumo ja Kotetsu on kyl NIIN yliarvostettuja et huh, ei mjummarra miksi. Genman kyl, mut noi kaks .. huh huh.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ei voi olla totta etten ole vastannut tähän vielä. O___O Varmaan sitten johonkin saman tapaiseen topikkiin...

Kakashi. Ehdottomasti. Kuten, chauronkin tuossa sanoi, niin ei ne 12-vuotiaat tai vähän vanhemmat oikein miehiä ole... Ja sitten tietty Genma ja Kotetsu (no kato nyt sitä, Mikko! Se ON hyvännäköinen ja muutenkin tuollainen kivan salaperäinen, koska siitä (ja Izumosta) ole paljon mitään kerrottu ^^ )
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Haha, tottakai Genma näyttää kivalta, ihan noiden "wirallistenkin" kyselyiden puolella JA omastakin mielestä, ihan ehdottomasti.
MUT, jotenkin tuntuu et suomessa varsinkin jumaloidaan noita kahta aivan liikaa ... ainaskin enemmän kuin (mielestäni) ansaitsevatkaan.

Aika vähänhän ne kertoi vaikka Hakusta tai Nidaimesta tai Sandaimesta ... mutta porukka ei siltikään "droolaa" noiden perään oikein paljoa paskaakaan *groans*

EDIT: *köh*aijaaniinjuukyltoiselittääkinjojotainjaniinpäinpoismutoikeinhyvähomma*köh*
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Offaan nyt oikein olan takaa... Mutmut, oliskohan KKConin Izumolla ja Kotetsulla jotain vaikutusta asiaan. ;P
hi_namida

Viesti Kirjoittaja hi_namida »

Rock Lee on kyl kaikista söpöin ja komein :D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Genmassa on smexiä. xD Kakashikin tottkai pitää laittaa tälle listalle... mutta Kimimarokin oli kyllä aika hottis. 8P
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Minusta Kakashi ja Yondaime ehdottomasti ovat seksikkäitä heistä on kyllä vaikea valita kumpi olisi seksikkäämpi jos rupean sitä ajattelemaan menen liiallisen kaksimielisyyden puolelle ^^' joten sanon molemmat :D
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Kakashi ehdottomasti! Älkää kysykö miks..
End of all hope..

Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Olen tainnut tähän topikkiin joskus vastatakin, mutta siitä on niin kauan että ihan hävettää.

Eipä silti, pakkohan se on myöntää että kyllä tuo Kakashi jonka joskus aikoinaan listasin on edelleen ehdottomasti sieltä seksikkyyslistan yläpäästä - ei vaan voi mitään. Minulla on kaiken lisäksi edelleen käsifetissi, ja Kakashin kädet nyt vaan ovat niin...*mwah*. Hoikat ja seksikkäät, voi kyllä. <3

Sitten, Itachi. En tykkää Sasukesta YHTÄÄN, joten olin aika varma etten Itachistakaan paljoa välittäisi, kun loppujen lopuksi hänhän on ulkonäöltään aika paljolti vain isoksi kasvanut Sasuke. Mutta kun hän sitten ilmestyi? HOTDAMN. Olin niin varma etten välittäisi hänestä, mutta kuinkas kävikään. Heikko, irstas fanityttö.

Seuraavaksi taitavatkin tulla sitten Kakuzu ja Hidan. Suurin osa taitaa fanittaa ennemminkin Hidania, mutta Kakuzukin on niin sexy S.O.B., hänkin tarvitsee drooling-fangirl-rakkautta! Minulla kun tunnetusti on tapana tykästyä näihin friikkeihin, niin tykkään itse asiassa Kakuzusta vielä enemmän kuin Hidanista, vaikka jälkimmäinen onkin se perinteisemmän hyvännäköinen bishounen. Mutta kun Kakuzu~ <3 <3 <3 *kuolaa*

Öhöm.

Onhan näitä muitakin hiton seksikkäitä miespuolisia hahmoja, mutta jotenkin tuntuu väärältä kutsua heitä "miehiksi" - Gaara, Dosu, Kankurou, Neji, Kiba...
Öh, joo. Menen pois.
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

KAKASHI!!!!!!!!!! Se vaan on!
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
hi_namida

Viesti Kirjoittaja hi_namida »

Rock Lee ja Kisame X3 Perustelut.. no ne on vain niin .. pirun hyvän näköisiä XD
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

No nyt kun tämä on menty nostamaan, niin sanotaan sitten se uusin suosikki: Kakuzu. Aika tehokkaasti on jättänyt muut jälkeensä minun listallani, enää ei ole epäilystäkään kenellä on ykkössija hallussa. Ei ole edes kilpailu. Srsly.

Hidan seuraa suhteellisen lähellä perässä, mutta... Kakuzu. Piste.
Vastaa Viestiin