Naruto-oheistuotteet

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Tuli vain tällainen kysymys mieleen, että millaisia Naruto-oheistuotteita omistatte (esim. forehead protectoreita, avaimenperiä, pehmoleluja, julisteita jne.) tai mitä haluaisitte omistaa?

En ole todellakaan varma onko tällainen topic jo, mutta..

Itse omistan Konoha-forehead protectorin ja Neji-, Lee- ja Gaara-avaimenperät. (<a href='http://img.photobucket.com/albums/v40/C ... nperat.jpg' target='_blank'>Kuva</a> jonka niistä otin, jos jotakuta kiinnostaa. Vähän epäselvä. :F)

Ja haluaisin Lee-pehmolelun. Se voisi olla tosi söpis. n 3 n Se onkin sitten varmaan ainoa Naruto-oheistuote jota oikein kovasti toivon.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ihan kaupasta en ole ehtinyt kuin Naruto-avaimenperän hankkia. Olisin ostanut Kakashin, mutta kun kaverin hankkimalta paralta katkesi jalka parissa viikossa ;_; En olisi uskaltanut laittaa aarretta reppuun ihmisiä ihastuttamaan ^^

Ja sitten on itse tehty Konohan hitai-ate, mutta tykkään siitä enemmän kuin mitä noita oikeita nyt olen nähnyt. Sori vaan... ^^ Ja vaikka tässä ei ollut tarkoitus selittää itse tehdystä kamasta, niin löytyy vielä pelikortitkin. Niiden kanssa aika lentää vaikka pelaisi vain pasianssia :P

Intoilin jo että Lontoosta olisin löytänyt Kakashi-pehmolelun, mutta ei sieltä löytynyt yhtään mitän! Ehkä me ei sitten niitä oikeita kauppoja löydetty, vaikka monessa mahdollisessa käytiinkin. Jyväskylässäkin on parempi tarjonta... ^\
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

ei mulla ole mitään :( meinasin naruto art bookin tilata bemmulta, mutta sitten se jäi. oman forehead protectorin aion tässä joskus tehä. ^^ ei jaksais tilata mitään, pääsispä jonnekki osteleen. ehkä sitten ens kesänä löytyis eurooppa reissulla jotain mukavaa.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minulla ei ole mitään varsinaisia oheistuotteita, mutta itsetehty head protector löytyy. Voisin ehkä jotain krääsää ostaakin, mutta ainakaan täältä Tampereelta ei varmaankaan löydy sellaista kauppaa joka myisi.. <_<
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Harkitsin pitkään sen otsapannan ostamista. Mutta enpä viittinyt hankkia.

Mulla on ainoastaan se artbook 'uzumaki naruto'.

ois ihan kivaa, jos joku viitteis kääntää ne databookit.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Kaksi Sand forehead protectoria (ostettu ja itse tehty), kaksi pientä Gaara-figuuria ja Gaara-wallscroll (tai noh, on siinä Narutokin, mutta sitä Gaaraa minä siinä enemmän katselen). Unohdinkohan nyt jotain...? *yrittää muistella*

Epävirallisia, siis toisin sanoen itse tehtyjä oheistuotteita ovat kolme cosplayta (kaksi Gaaraa, yksi Temari) ja "taikataikinasta" muotoiltu Sandin symboli.

Jos pitäisi valita yksi oheistuote, jonka tahtoisin kaikkein eniten, se olisi ns. Gaara "UFO plushie", eli siis Gaara-pehmolelu. Harmi vaan, että ne ovat ilmeisesti niin harvinaisia (ja sitä myöten kalliita), ettei niitä tahdo löytyä mistään. :(
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Njaa, Pyysin kaveria ostamaan blipposta Naruto -avamenperän, ja Sakura figuurin. :3
Sakura figuuri on aika nuhjuinen, ja jotain ~5 cm. Oisin halunnut myös jonkun wallscrollin, mutta eipä siellä ollut. Lähetti sitten minulle paketissa ja maksoin tilisiirrolla, hyvin toimi. :3

Editto: Tässä eilen ostin kirpparilta Naruto bootleg tarroja. XD Tosi laadukkaita joo. <__< Ja kesällä kaveri kun kävi Hesassa niin osti 2 avaimenperää ja postikortin, wuhuu \o/
Viimeksi muokannut nyanni, Su Huhti 23, 2006 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
uguu olenko söpö
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Ei ole mitään........*itkee* :( Kamuni ei edes lue Narutoa..... :( <_<
Kuva
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Heh. Eilen tuli käytyä Helsingissä ja löysin kuin löysinkin Blibbon. Ostin sieltä muutaman Naruto aiheisen avaimenperän... olisin ostanut muuta, mutta oli hieman kiire jatkaa matkaa :/. Ostin kaksi korttiaihesta avaimenperää ja tavallista avaimenperää.

Tässä olisi kuva yhdestä korttiaihesesta:
KuvaKuva
(Gaara on lutunen ^.^)

Toisessa korttiaiheisessa on Naruto molemmin puolin. Tavallisissa on yksi hahmo toisessa Naruto ja toisessa Kakashi.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Anteeksi tämä pahuksen offi, mutta missä se blippo on nykyään?
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Blippohan sijaitsee siinä forumin ulkopuolella :P Address: Mannerheimintie 14, Forum, 00100 Helsinki. Open: Mon-Fri 11-20, Sat 10-18 lisää tietohan on http://www.blippo.com
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Omistan vain itse tehdyn Aallon maa -pannan, joka on kärsinyt pesussa (ei oo mun vika että se oli pultsarin uhri).. Ja no, on mulla Hakucosplay asu, mutta se ei nyt tainnut olla pääasia?
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Jos ois vähä enemmän massii ku kaks euroo ni ostaisin hitai aten. Siis sen otsapannan, mikä onkaan.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Kannattaa muuyten tarkkailla noita googlen mainoksia tällä sivulla.
Niissä on monesti linkkejä kauppoihin joista saa mm Naruto pehmoleluja ^_^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Oon hommannut Bliposta monia, monia Naruto avaimenperiä koristamaan "avainnippuani" (krhm... 1 avain :lol: ), Bliposta myös 3kpl naruto pyyhekumeja ja Sasuke geelikynän <3
Vastaa Viestiin