Mikä olis kamalin tapa kuolla?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Mikä olis kamalin tapa kuolla?

1. Hukkua
45
34%
2. Tukehtua
21
16%
3. Tulla hakatuks
3
2%
4. Palovammoihin
20
15%
5. Johonkin sairauteen
6
4%
6. Puukotukseen
4
3%
7. Nälkään/Janoon
25
19%
8. Kuumuuteen/Kylmyyteen
5
4%
9. Hengittää kaasua
5
4%
 
Ääniä yhteensä: 134

Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Hamsteri kirjoitti:
Moonlight Slave kirjoitti: Mua autto jo se, että sain sille nimen: iktyofobia. Jossain kaupassaki ku meen jonku kalatiskin ohi
ni pelkään niin että tulee vedet silmiin. Siks meen yleensä
kauppaan ja rannalle tai rannan lähelle aurinkolasit päässä, ettei
kukaan huomaa että mä itken. Koska mä en itke ikinä enkä mä haluu itkee.
Tässä tuleeki puheeks se et pelkään itkeviä ihmisiä kansa, mut
kalat on niin... *jällee kerraan kuviteltuja onnen kyyneliä kohtalotoverin löytämisestä*
Tuo on oikeasti hauska fobia, itellä on sama mutten pelkää niitä tietoisella tasolla ollenkaan, niin kauan kunnes se kala on yli metrin päässä, vasta sen jälkeen tulee joku pelkoreaktio jota ei saa vaan millään suljettua pois, kalasta kiinni ottaminen pistää kyynelkanavat duuniin ja vaikka tietosesti sanoo itelleen et mitäs tässä, kalahan se vain on muttakun ei auta :]
Meitä on näköjään aika paljon... Olet kolmas kalakammoinen, jonka täältä löydän. Varsinainen fobia tuntuu olleen vaan yhdellä plus mulla, mutta silti.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

palaminen voisi olla tuskallisin kaikista. Omassa rasvassa keittyminen ei kuulosta mukavalta, saatika se että lihat irtoavat luista yms.....
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Emmy kirjoitti:ihanin tapa olisi kuolla nauruun ^^'
juu, mutta entä kuolla tylsyyteen? hyh. >.<
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Juu en mäkään tykkäis hukkumisesta.. mut oikeastaan noi kaikki oli aika kamalia, mutta yksi niistä piti valita, joten. :D

Mulle iskee paniikki aina kun tiedän että mun jalat ei yltä pohjaan. Mutta jos on sitten tutumpi ranta niin sillon ei, mut jossain vieraassa paikassa jossa on vaikka viis metriä vettä ja sä et yhtään tiedä mikä siellä pilee (jos et nää pohjaan). Mut syvät vedet on inhottavia.
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
~Gaara~
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 15:27
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja ~Gaara~ »

Tukehtuminen, ja hukkuminen. Laitoin kuitenkin tukehtuminen.

On kamala tunne, olla saamatta happea. Itse en koskaan haluaisi kokea tukehtumiskuolemaa...
Kuva
Arigato gozaimasu avatar kuvasta, ja signature kuvasta valvoja89..! :)
I exist kill everyone other than me....
Ichiro

Viesti Kirjoittaja Ichiro »

Tukehtuminen tai hukkuminen olis pahin mun mielestä koska se on niin ahdistava tunne että ei saa ilmaa vaikka kuinka yrittää.. hyi...

muuten noista kaloista mä pelkään niitä vähän myös.. joskus kun on uimassa esim tulee ajateltua että mitä jos siellä on joku 10 kiloinen nälkäinen hauki :D ja sit ne ovat iljettäviä kuiin ne hyppii ja riehuu kun on kalastamassa ja niistä ei sitten millään saa otetta.
July

Viesti Kirjoittaja July »

Kuolla: nälkään/janoon :l
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Ristiin naulitseminen on kuulema kauhein ja kivuliain tapa kuolla. Siinä kuolee siihen, että keuhkot täyttyy verellä.
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Tätä oon itseasiassa itsekseni miettinytkin. Ja hukkuminen on selvästi se pahin tapa kuolla. Toivon etten koskaan huku. Mutta vettä en silti pelkää. Uiminen on ihanaa! Mieluiten kuolisin ihan luonnollisesti.
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Nemi kirjoitti:Ristiin naulitseminen on kuulema kauhein ja kivuliain tapa kuolla. Siinä kuolee siihen, että keuhkot täyttyy verellä.
Yääk... Mut eiks se tappava isku oo se kun hakataan keihäs kylkeen? Niin mä oon ainaki kuullu... Kieltämättä mä oon joskus ajatellut, miten ihanalta tuntuis hakata vasaralla naula jonkun ranteeseen... (siis se naula menee ranteeseen, eikä yleisen luulon mukaan kämmeneen)
Tätä oon itseasiassa itsekseni miettinytkin. Ja hukkuminen on selvästi se pahin tapa kuolla. Toivon etten koskaan huku. Mutta vettä en silti pelkää. Uiminen on ihanaa! Mieluiten kuolisin ihan luonnollisesti.
"Mieluiten kuolisin luonnollisesti". Hmm... Mutta eikö se ole aika luonnollista, että jos sut painetaan veden alle, niin siinä lähtee automaattisesti henki, eh? Mikä sitten on luonnollista? Ehkä oliski kiva kuolla yliluonnollisesti, mitäs sanotte? (Ja mitenhän se tapahtuu..?)
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

En pelkää kuolla joten ihan sama millä tavalla.
Ei siinä tilanteessa varmaan se kivun tunne ole ensimmäisenä mielessä.
Kuva
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Musta palovammoihin kuoleminen... Tosin mielummin uolisin niihin, kun jäisin johonkin palovamma hoitoon -_-. Minusta olisi kyllä aika kauheaa, jos joku ampuisi minua. Mielummin hirttäisi kun ampuisi o_o
:\
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Kauheinta ois kuolla hukkumaalla tai tulipalossa... Tai sit just vaik puukotetuks tuleminen ja siihen kuoleminen... : (
Nopee kuolema ois mun mielestä paras
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

No annoin ääneni tuohon hukkumiseen vaikka nuo muutkin ovat kyllä kauheita. =/ Mutta minä pelkään vettä jonkin verran.. Aina tulee se hukkuminen mieleen ja on kokemustakin jonkun verran. En vaan oikein tarkalleen muista, mut jotain alitajuntaan painuneita lapsuudentraumoja mitkä sen aiheuttaa.
Kuva
Vastaa Viestiin