Bleach Megaconvo - Yleistä bleachistä animena

Keskustelua Bleach-animesta. Ei spoilereita
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Xtazey kirjoitti:Elikkäs uusin Bleach Dattebayon subbaamana: On tässä

Edit: Niin ja jos joku tykkää enemmän Hell-Fansubeista niin tässä

jotkut tykkää noist mut jotkut lunaranimest..esim.mä
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Lunar on muuten erinomainen subbaaja, mutta kun heidän subeissaan kestää aina niin kauan tulla, eikä niitä jaksa odottaa :I En tosin ole nähnyt mittavia eroja Lunarin ja DB:n subeissa
Kuva
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Xtazey kirjoitti:Itse ainakin olen tullut siihen tulokseen että torrentit ovat parempia, ja nopeampia kuin dc++:n kautta, mutta mikäs siinä jos diggaa
DC:n latausnopeus ei ole vakio...
Meet vaan tuhannelle animehubille ni sitten ainaki tätä bleachia saa n.60:ltä ihmiseltä samaan aikaan.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

6th ending My Pace by SunSet Swish

Mirror 1 | Mirror 2

Album

Mirror 1 | Mirror 2
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

anime-fani kirjoitti:

jotkut tykkää noist mut jotkut lunaranimest..esim.mä

Eroa kyllä ei kauheasti pitäisi olla toinen sanoo reiatsu ja toinen spiritforce 8) Teen saman kuin Xtazey Eli lataan Db koska tulee nopeammin eikä mitää eroa oikeastaa ole ellei halua piinata itseään MASOKISTIT
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Bleach<3 Ensimmäisen jakson katsoin eilen ja oli todella hyvä... tänään taas ensimmäisellä koulun oppitunnilla latasin kakkososaa ja toisella tunnilla pääsin katselemaan sitä (äänettömällä tietenkin, ettei opettaja olisi huomannut) Ja nyt olen melkeinpä jäänyt koukkuun kyseiseen sarjaan! :P
Todella kaunista grafiikkaa, ääninäyttelijät hyvät ja juoni vaikuttaa kivalta... Saas nähdä miten se tästä etenee. Odotan innolla, että pääsen ja ehdin katselemaan lisää!!!
Viimeksi muokannut Mallu-88, To Maalis 09, 2006 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Mallu-88 kirjoitti:Bleah<3 Ensimmäisen jakson katsoin eilen ja oli todella hyvä... tänään taas ensimmäisellä koulun oppitunnilla latasin kakkososaa ja toisella tunnilla pääsin katselemaan sitä (äänettömällä tietenkin, ettei opettaja olisi huomannut) Ja nyt olen melkeinpä jäänyt koukkuun kyseiseen sarjaan! :P
Todella kaunista grafiikkaa, ääninäyttelijät hyvät ja juoni vaikuttaa kivalta... Saas nähdä miten se tästä etenee. Odotan innolla, että pääsen ja ehdin katselemaan lisää!!!

mäki jäin heti koukkuu siihe ku isoveli sano et semmone ja semmone animet on hyvii nii et aloi kattoo bleachee ja nii..
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Ja sitten on käynyt niin että VIZ lisensöi tämänkin sarjan. ANN on kaveri. Ei olla kuitenkaan varmoja tuolla onko tämä totta vai tarua. Uskoo ken tahtoo...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Jeps, toi on totta ... eikä siinä ainakaan jenkeillä ole mitään valittamista - sarja pääsee "adult swim" osioon, toteutetaan kunnolla kunnon firman toimesta eikä vedetä kuralle niinkuin voisi jonkun muun kanssa kuvitella käyvän, yms jne. Paras mahdolline lisensöijä.

Lisää:
http://animeondvd.com/
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Uusin jakso tosinaankin tuli vähän aikaa sitten.. Sen saa ainakin täältä
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

piti joku uus anime ettiä kun ei tuota narutoa ole kehannu pitkään aikaan kattoa nii bleach han se oli mikä tuli valittua
ekan 10 jakson ajan katteli et ei täämä nyt niin kummanen ole
mutta nyt ku päässy tuohon reiluun 50 alkaa vaikuttaa tosi hyvältä sarjalta
Kuva
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Muah muistan vielä kun puolitoista vuotta sitten katsoin ensimmäisiä jaksoja. :3 Tykkäilin heti ja arvasin jo silloin että tästä sarjasta tulee luultavasti subah suosittu...
Luin mangan vasta viikko sitten ja luonnollisesti sen jälkeen alkoivat nuo fillerit ärsyttämään, mutta kestän ne varmasti paremmin kuin Naruton. :)
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Itse en aluksi erityisemmin Bleachista pitänyt ( ensimmäiset 10 jaksoa) mutta sen jälkeen kyllä olin koukussa. Nyt Bleach on lempparianimeni ja katson sitä koko ajan, olen nyt sen tähän mennessä kaikki jaksot katsonut jtn. 5 kertaa. Itse pidän enemmän Lunar-animen fansubeista, mutta se nyt ei kovin olennaista ole... Niin siis, suosittelen Bleachia lämpimästi KAIKILLE!


Muuten, ei kyllä Naruton fillerit ole lähelläkään yhtä hyviä kun Bleachin fillerit :) Eli niitäkin jaksaa seurata ihan mielenkiinnolla.

P.S. Zaraki Kenpachi on kyllä aivan paras!

EDIT: Jees, alotin viidennenkymmenennen sivun :D
aasi

:mrgreen:

Viesti Kirjoittaja aasi »

Joo mä en paljon muuta animea kyl katokkaan mutta bleachiin oon ihan koukussa. Alunperin mun kaveri katto tätä sarjaa. se oli ladannu jaksot 1-50 ja mä sitten menin joku ilta kattomaan niille sitä. Ensimmäiset jaksot olivat aivan loistavia ja siitähän se vasta alkoi. Kun päästiin soul societyyn ja alettiin taistelemaan kapteeneja vastaan niin mä olin ihan myyty! Mut mun mielestä ne fillerit on melko tylsiä.

ps. eikös bleachia näytetä jollain aikuiskanavalla japanissa tai jenkeissä..? :lol:
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Taitaapi tulla ihan TV Tokyolta, eli samalta kuin Naruto.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin