Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.

Kuinka hankit Naruto mangasi?

Kunnon fani ostaa ne.
61
31%
Netistä latailen. Kuka ny rahaansa mangaan tuhlaa?!
81
42%
En lue mangaa.
6
3%
Alkupään mangoja olen ostellut, muut ladannut netistä.
47
24%
 
Ääniä yhteensä: 195

Gaara of the Sand

Naruto manga - kuinka hankit mangasi?

Viesti Kirjoittaja Gaara of the Sand »

Eli sellaista. Itse olen ostanut Naruto mangani kaupasta. Enkä tule todennäköisesti koskaan netistä niitä lataamaan.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Vastasin että lataan netistä, mutta en kyllä ole sitä mieltä että mangan ostaminen on rahan tuhlausta :p Mutta minä ainakin aion ostaa mahdollisimman paljon kunhan niitä nyt Oulun Fantasiapeleihin tulisi. Minua lievästi sanoen ärsyttää se, että Kishimoto näkee mielettömän ja monen vuoden vaivan Naruton eteen ja minä luen sen kokonaan kolmessa kuukaudessa netistä maksamatta siitä yhtikäs mitään. Haluan että Kishimoto ja Viz saavat siitä edes jotain xP

Koneelta on ärsyttävää lukeakin. Mutta minun on pakko ladata ne, koska en voi yksinkertaisesti odottaa niin kauan että voisin ostaa ne kaupasta, ja sitäpaitsi niitä ei edes ole siellä ikinä :p Olen saanut ostettua yhden volumen, ja sekin oli ainoa joka koko Fantasiapeleistä löytyi.
Viimeksi muokannut Sham, Ke Loka 26, 2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Lataan netistä koska muuten kestää monta vuotta ennenkun niitä saisi muualta enkuks käännettynä. Siis näitä uusimpia.

Ja rahaahan siinä vaan menis.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Samaa mieltä kui Batanga
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Mä lataan netistä, saa uusimmat chaput nopeemmin..
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Latailen tietenkin netistä. Minä en suostu ostamaan kuin laatutavaraa, joten Vizin käännökset jäävät kylmästi ostamati. Voisin harkitakin, jos Narutoa alkaisi ilmestyä hyvänä suomenkielisenä (flippaamattomana) käännöksenä samaan hintaan kuin Ranma.
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Su Loka 23, 2005 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

uusimmat luen netistä ja ostan sitämukaa kuin ilmestyvät.. naruto on niin hyvä sarja, että kyllä se kirjahyllyyn pitää koota ja koneen näytöltä on kyllä todella ärsyttävää lukea...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Netistäpä netistä..
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Suurimmaksi osaksi lataan netistä, tosin mielelläni myös ostaisinkin - japaniksi tietenkin, koska kuten DM sanoi, laatutavaraa sen olla pitää. Omistan jo peräti 4 ekaa volaa. xP
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

/pieni otsikon täsmennys, kun "naruto manga" naruto manga -osion alla on alueena hieman liian laaja.
frostious kirjoitti:Suurimmaksi osaksi lataan netistä, tosin mielelläni myös ostaisinkin - japaniksi tietenkin, koska kuten DM sanoi, laatutavaraa sen olla pitää. Omistan jo peräti 4 ekaa volaa. xP
Samat sanat,
joskin sillä erotuksella etten kyllä yhtään omista; halu on tosin kova. Vizin käännöksiä kun lähemmäksi kauppoihin tulee, niin varmasti nappaan, jos nappaan.

Ja narutoa lataan netistä, yleensä vieläpä sen heikkolaatuisen mikä ekana vastaan tulee, elikkä "raaka". En yleensä skanlaatiota jaksa edes odotella, lataan ne jälkikäteen volumeina narutochaosista.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ensimmäiset kuusi volaa olen kaupoista onnistunut hankkimaan ja loput olenkin sitten netistä lataillut.
Enemmänkin varmaan tulen ostamaan, sitä mukaa kun löydän.
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Netistä lataan koska on parempaa käyttöä rahoilleni :)
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Uusimmat lataan netistä, koska ei mulla riittäis kärsivällisyyttä odottaa niiden julkaisemista muutoin.
Tosin... ne mitkä nyt on ilmestyneet kirjana.. etenkin Naruton osalta, ostan kirjana.

Mun periaate on, että netistä voi ladata varmistaakseen onko se rahan arvoista. Jos on niin sitten vaan ostaa ne, jotta tekijä(t) saa jotain vastinetta sille raskaalle työlle mitä tekevät.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Vizin käännöksiä en ajatellut ostaa, sillä ne ovat jotenkin... hassusti kääntäneet ne. En vain pysty lukemaan esim. Sasuken erästä tekniikkaa nimellä "Art of the Fire Flower: Forget-me-not!" *reps*

Ostan mielelläni niitä japaninkielisiä pokkareita, mutta uusimmat chaput lataan netistä. Laadulla ei ole niin kauheasti väliä, kunhan tapahtumista nyt jotain selvää saa.
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Luen ja latailen netistä sillä raha on suurin ongelma. Ja täältä ei oikein saa narutoa englanninkieliseksi, saati sitten ollenkaan, enkä ole vielä perehtynyt toisiin mangoihin.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Vastaa Viestiin