Klo. 01.00-06.00

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hiljasta on forella.. Just me and the bot.. Kaikki mukaan vaan laulamaan.. Vedetään REMin Losing my religionin tahdissa :p

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep a view
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

^ Hyvä biisi, tosin kukaan ei varmasti halua kuunnella minun laulua.

Minua suoraansanoen masentaa, kevätmasennus iski tänään. Toinen mikä minua häiritsee on nämä ihan oudot vainoharhat.. En ole nukkunut nyt yli viikkoon hyvin, sekin varmasti antaa vain voimaa kevätmasennukselleni.. Olisi jo kesä, tai edes viikonloppu, en vain jaksa enää.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^
^
Hehe, nyt tuo soi päässä xDD

Olen tänään(kin) metsästänyt internetit ympäriinsä hienoja kuvia BUCK-TICKin tyypeistä. Tärpännyt on monesti, mutta silti olen vailla Sitä Täydellistä Kuvaa rumpalista. Hitto, kaikki ottaa vaan kuvia sen tukasta, mikä on kyllä ihan sigamagee, mutta kun muut bändin pojat poseeraavat muutenkin kuin vaan hiuksillaan, niin elättelen toiveita siitä, että löydän joskus oikeaa silmänruokaa tästäkin kaverista.

Tunnen silti oloni akateemiseksi ja ahkeraksi, vaikka olen tätä kuvanmetsästystä tehnyt kuluneet 8h putkeen.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Kiesus mikä päivä. Kuluttanut aikaa elokuvilla, sarjoilla musiikilla ja animella. Päivän/yön sana on animen puolesta ecchi. kuinka paljon on tuupattu jaksoon tyhmiä kohtauksia vain siksi, että saadaan yksi bikini kohtaus :O On nuo Jaappanin asukkaat kummallisia ^^'
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tunnen oloni edelleen aikaansaavaksi ja aktiiviseksi ihmiseksi, vaikka en ole käynyt kahteen päivään ulkona ja olen vain kuolannut japanilaisia miehiä. Huomenna pakko mennä ulos, sillä ruoka on loppu. Kavereita pitää nähdä myös. Jees. Söisin nyt yöpalaa jos jääkaapissa olisi muutakin kuin soijakastiketta, chilikastiketta, öljyä, kahta eri margariinia, mansikkahilloa, appelsiinimehua, kurkkusalaattia, creme bonjouria ja vanhoja suolakurkkuja.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Alotin taas katsomaan Bleachiä \o/ Jeij jeij.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Minä olen jatkannut japanilaisten miesten tuijottelua ja rightclick+savea. Kuvakansiossa jo melkein 1200 kuvaa. Tosin, äärettömän hotit kuvat rumpalista loistavat poissaolollaan edelleen.

Nyt nukkumaan, viime yönä kolmen tunnin unet. Voisi vähän väsyttää jopa.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja masi »

äääh just ku oon kattomassa Full Metal Panicin vikoja jaksoja niin toi live stream lataa tota yhtä jaksoa hitaasti ja joutuu odottaa tota hidasta pas*aa
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re:

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmm, kuuntelen venäläistä tangoa nettiradiosta ja luen doudjinia jossa Orihime on kotiäiti ja Grimmjow joku myyntihai .-.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Kuuntelen sekalaista musiikkia ja kiroan, kun ei oikein väsytä ja huomenna olisi kahdeksan aamu ja kaksi tenttiä. Voi olla vireystila vähän sekundaa huomenna. Pitäisi jaksaa iltaan asti, sillä silloin on Poets of the Fallin keikka. Jeah.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja minori »

Aina yhtä ihana viiden aamuvuoro... -_____- Sattui olemaan kone jääny chaulta päälle, ni piti tulla jotain pölisemään tänne. ^^' Töiden jälkeen Aven kanssa hankkimaan vappuasukankaita ja muuta roinaa. ^^
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Runte »

Mmm~~ Siellon täysikuu :'>

Ja Runte jatkaa seikkailujaan laajalla kysymysmerkkejä täynnä olevalla sivustolla~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Ei kato perhana niinpäs onkin; siis täysikuu. Pitäisköhän napata kamera ja mennä ottamaan fiilistelykuvia. Valokuvaus kurssi nääs menossa. Pitäs saada jotain oikeitakin tehtäviä tehtyä, sitten joskus. Fiilistelyn vuoksi on niin paljon kivempi räpsiä.

Myöhäisillan pelastaa tämä wanhat kunnon kuuskytluvun Addams Family liveaction! Aikasemmin en kyllä oo katellut, mut kyllä sitä muksuna jotain Addams Family piirrettyä tuli tapitettua, ihan loisto kamaa xD Tämä tunnus piisi nyt on vain ihan mahtava. Grandmama taitaa edelleenkin olla lempparihahmoni, jos näistä kultasista voi edes parhaan valita. Such a dears such a dear~
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Kaveri ylipuhui mut johonki ylen lastenohjelmaa statistiks, esitän jotai pahista ja huomenaamul on kuvaukset. WHoopee.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Klo. 01.00-06.00

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

:D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Lukittu