Surullisimmat animet mitä olette nähneet

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Orochi
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 19:30
Paikkakunta: chuu~
Viesti:

Surullisimmat animet mitä olette nähneet

Viesti Kirjoittaja Orochi »

Selasin foorumin läpi kahdesti enkä tuntunut löytävän tämmöistä, joten päätin sitten tehdä. Anteeksi, jos sitten täällä on jo. <_<;

Elikkä siis, mitä teidän mielestä surullisia animeja olette katsoneet? :o Kirjoitan nyt tätä topicia, koska itse ainakin pidän surullisista sarjoista. Liekkö syy sitten mikä... mutta kun haluaisin nähdä niitä lisää. :P

Jos spoilaatte, niin kirjoittakaa se mieluiten valkoisella värillä, kiitos.^^

Last Exile on surullisten listoilla. Itse ainakin itkin viimesten jaksojen kohdalla. ;___;
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Täytyy varmaan sanoa vähän tällee cliseisesti, että Naruto.. Ainakin jotain erittäin surulisia kohtia siintä löytyy..
En kyllä noista surullisista sarjoista hirveästi perusta.. Olen enemmän huumorin ystävä..
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Hopeanuoli on surullinen. Samoin FMA, Narutossa on monia kohtia, Ai no kusabin loppu oli hemmetin surullinen ;_;, Muutamat Ghiblin leffat ovat olleet liikuttavia. En ole misään animessa oikeastaan itkenyt...sillä lailla kunnolla *muistelee kuumeisesti* paitsi tuossa hopsussa muistaakseni tuli kyyneleet silmään...
Yritän aina hirveästi vältää sarjoja/elokuvia joita on sanottu surullisiksi ,koska surustun niin helposti ^^;;
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Surullisin sarja minkä olen katsonut on ylivoimaisesti Kimi Ga Nozomu Eien.
Onhan niitä jotain muitakin, mutta mikää ei pärjää tässä Kimi Ga Nozomu Eienille :E :>
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

circol kirjoitti:Surullisin sarja minkä olen katsonut on ylivoimaisesti Kimi Ga Nozomu Eien.
Onhan niitä jotain muitakin, mutta mikää ei pärjää tässä Kimi Ga Nozomu Eienille :E :>
Ei se oo surullinen.. Se on tylsä tai ehkä vika jakso ainoastaan hiukan.. Parhaiten saa haikeelle päälle, jos koko sarja valtaa mukaansa ja sitte lopussa jotain himosurullista :D

Esim. Mai Hime. Katoin kaikki jaksot putkeet ja tietysti lopussa surullisia kohtia.. Ja koska ei oo 10 tuntiin tehny muuta, ku kattellu Mai Himee, on iha sarjan vallassa. Sitte ku loppuun tulee jotai vähä haikeempaa, on heti kyynelet silmissä :D Nyt, kun katon esim vaikka vaan vikan jakson, nii jo pelkän musiikin takia, joka kyseisessä kohdassa kuuluu, saan aina kylmän väreet selkään ja kohta oon surullisella päällä..


Onhan niitä muitakin.. Full moon wo sagashite, yksi viimeisimmistä jaksoista
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe jakso, kun Mitsuki pääsee Eichistä yli ja laulaa siellä sairaalan katolla yrittäen pelastaa Takuton
Siinäkin yritin parhaani mukaan pitää kyyneliä sisälläni, mutta oli sen sen verran surullinen, että vaikeata oli.


Vielä yksi mainittava on Hikaru no Go. Vaikka siinä onkin vain muutama jakso.. ne 3 Sain katoamisen jälkeen. Hikarun ilmeet ja puheet olivat niin surullisen kuulosia, että itseäkin rupesi surettamaan.. Ja sit kun se epätoivosesti lähtee ettiin sitä.. Sääliks kävi. Muuten loistava sarja :]


Melkein jokaisessa animessa on jotain surullista.. Se tekee niistä animen ^^

Ai niin! Unohdin vielä yhden. Kiddy Grade. Sen viimeinen jakso (muistaakseni) oli yks pahimmista, mitä oon nähny.. Muuten sarja on ilonen ja täynnä toimintaa.. Mutta sitten, kun
Spoileri, maalaa nähdäksesine yhet hyypiöt tulee sinne apuun ja kuuluu se musiikki.. En ees tajua miks, mutta siinä ei voinu kyyneliä pidätellä.. Se oli samalla aikaa ilonen, mutta silti surullinen.. Ihmettelen sitä vieläki :P
Mutta se teki siitä juuri loistavan sarjan ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Itse olen alkanut itkemään nyt lähiaikoina paljon useammin animea katsoessa. Joko minusta on tullut herkempi tai sit olen katsonut vaan surullisempia animeja. Yksi mistä itkin silmät päästäni on Fruits Basket. Aivan ihana. Sain itkeä oikeen kunnolla. Fullmetal Alchemist on myös hirveän surullinen. Yami no Matsueita katsoin myös itku kurkussa. Sarjan loppupuolella varsinkin. Gravitation on aivan ihana. Sain itkeä monessa kohdassa ja seuraavassa hetkessä saa sitten jo nauraa. Gravitation oli ensimmäinen anime jota katsoin itku kurkussa kaverin seurassa. Bleachiakin olen jopa katsonut vedet silmissä. Mutta minä itse pidän animeista, missä voi itkeä. Se on hyvä anime, joka saa ihmisen itkemään. Minun kohdalla on, että jos katson kaverin kanssa en itke läheskään niin helposti kuin silloin jos katson yksin illan pimeinä tunteina.
On my way~
Kuva
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Kyllä, Fruits Basketissa sai todellakin itkeä silmät päästä. >0<; Ja kun tossa vähän aikaa sitten katsoin MMPPPP:n loppuun,
Spoileri, maalaa nähdäksesikun kaikki alkavat laulamaan Legend of Mermaidia. Ei se sinäänsä ollut surullista mutta olin niin liikuttunut jo muutenkin.. ;__;
Yleensä jokaisen animen loppu alkaa aina itkettää, mutta on ollut sellaisiakin joissa ei ole päässyt tunneryöppäystä, esim. Bokusatsu tenshi Dokuro-chan. Ei siinä vaan voi itkeä XD;; Itkeä taisin myös pienempänä Pokemon leffaa kun katsoin. Mutta no, siitä kyllä on aikaa.. :roll:
uguu olenko söpö
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Onhan noita.. ^^''

Narutoa katsoessa tullut märsättyä montakin kertaa (etenkin ne tietyt jaksot 17-19 ja joku 134), Fullmetal Alchemist, etenkin ko. sarjan loppu sai parkumaan lähes täyttä kurkkua.. ;_____; Fruits Basketin vikat jaksot nostatti myös palan kurkkuun. Kuten myös D.N.Angel, jonka loppua vihasin varsin suunnattomasti. Koska Dark ja Krad kuolivat kumpikin mikä oli VÄÄRIN. T___T

Mä liikutun aika herkästi... lähes joka animessa on jokunen kohtaus ollu mikä on saanu mut liikuttumaan.

Mut kyl sen surullisimman/masentavimman sarjan leiman saa X TV. Melkein joka jakso tuli tippa linssiin ja joka toinen taas kyyneleet vuoti aika vilkkaasti. Se vain on niin..julmetun masentava/surullinen mut vaan niin pirun kaunis et siitä ei voi muuta ku tykätä. O__O Fullmetal Alchemist hyvänä kakkosena. Niissä kahdessa vain on sitä jotakin johon jää koukkuun etc.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Enpä ole hirvittävän moneen erityisen surulliseen animeen törmännyt. Ja sitten kun sattuu törmäämään johonkin surulliseen kohtaukseen, siinä käy yleensä niin, että sen kohtauksen dramaattisuus ampuu niin pahasti yli, että se vain alkaa naurattamaan. Esim. Hakun ja Zabuzan kuolema :D

Mutta joo, Wolf's Rain on varmaankin surullisimmasta päästä. Muttei todellakaan niin surullinen kuin olen kuullut fanien sanovan.
Spoileri, maalaa nähdäksesiNiin, ei siitä niin haikea olo tullutkaan kun KAIKKI dödas ja synty uudelleen, ei pelkästään hukat.
Ja Gankutsuou oli paikoin aika surullinen, pitänee myöntää. Pitäisi katsoa joku päivä uudestaan.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

FMA ja Naruto ja Hikaru no GO
Spoileri, maalaa nähdäksesiFujiwara no Sain katoaminen
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Itse itken aika helposti tai vieräytän muutaman kyyneleen. Ehkäpä yksi surullisimmista oli Fullmetal alchemist, sillä olin aivan tuon sarjan lumoissa ja se loppu nyt vain sattui olemaan niin itkettävä.

Naruto on myös hyvin surullinen ajoittain ja on saanut silmäni kostumaan useampaan kertaan. Etenkin kun henkilöt muistelevat lapsuuttaan...

Mutta surullisin oli ehkäpä Hopeanuoli. Itken edelleen joka kerta kun näen sen. Etenkin alussa Rikin 'kuollessa' ja sen musiikin soidessa. Olen nähnyt sen jo aivan pienenä ja itkin silloin silmät päästäni, eikä asia ole muuttunut miksikään iän tullessa. Myös loppu on vähintäänkin yhtä surullinen.
Reeby

Viesti Kirjoittaja Reeby »

Monet sanovat, että ovat itkeneet Fruits Basketia katsoessaan. Olen kai sitten vain yksinkertaisesti tunteeton, sillä minulle ei ole tullut tippaakaan silmään kertaakaan katsoessani sarjaa.
Kovin monille animeille ei tule itkettyä, mutta FMA:n loppujaksot katsoin vedet silmissä. :'|
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

onhan näitä AIR, kimi ga nozomu eien, Ai yori aoshi, gto, Onegai teacher ja grave of the fireflies tulee nyt päälimmäisinä mieleen.
Kuva
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Rurouni Kenshin OVAt taitavat olla minun valintani.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Gundam Seed Destiny, Naruto ja Inuyasha 8)
Kuva
Vastaa Viestiin