Enpä tainnut viitata sinuun.Mistähän ylläpitäjästä sinäkin oikein höpiset? En kyllä tietääkseni ole sellainen, että suoristappa faktasi.
Tietenkään. Mutta koska näytät pitävän minua huomiota kerjäävänä pikkulapsena on pakko vastata samalla tavalla. Tietenkin voin kirjoittaa niin kuin uskon että olettaisit minun kirjoittavan, ja sen myös teen.Ja tiesit varmaan, että ikään vetoaminen on erittäin säälittävää?
*Taptap* Mutta jos se riittää siihen, että Bleach saa oman alueensa, eikö muidenkin Studio Pierrotin vähänkin puhuttujen sarjojen pitäisi?Itse kyllä aloitit väittämällä ettei niillä ole _mitään_ yhteistä, joten älä minua syytä siitä että kerroin vain totuuden.
Jos tuo on mielestäsi isoksi numeroksi tehty, en voi kuin nauraa. Mutta verrattuna muihin ketjun vastauksiin, onhan tuo aika näkyvä. Siltikään en tietoisesti vetänyt mitään hirveää draamanäytöstä. Naruto-faneja vastaan minulla ei ole mitään, mutta koska pidän sarjaa naurettavana, tunnen ahdistusta liikkuessani aihetta koskevilla foorumeilla. Toisaalta taasen haluaisin keskustella Bleachistä sarjan fanien kanssa. Ymmärrät varmaankin?Ehkäpä kannattaisi aloittaa siitä, että koittaisit sopeutua uuteen ympäristöön hieman suvaitsevammin mielin? Ja mitä mielipiteisiin tulee, niin tietenkin sinulla on omasi, mutta tarvitseeko siitä tehdä niin isoa numeroa? En edelleenkään näe tässä mitään järkyttävää, että foorumit siirrettiin tänne, tapahtui se varoittamatta tai ei. Paitsi jos tietenkin vihaat jo valmiiksi kaikkia Naruton faneja.
Mutta koska näytän sotivan yksin turhan takia taitaa tämäkin olla yhtä ajanhukkaa.
Ah, me dramaqueen <3vekkuli vetää draamaa selvästi <3