Seksikkäin mies

Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta bleachiin liittyvästä, merkitkää mahdolliset spoilerit!
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

tiia kirjoitti:Littlis, tuo kalenteri on huippu. Renjillä letti :p~~~
Unohin tosiaan mainita Novan, silläkin on punaiset hiukset ^^ Jos sitä vaan näytettäs enemmän, mieluummin ei pehmoleluna :D
Niin justiinsa, ottaisi sen haalarin pois D: Minä katson juuri tällä hetkellä tohon kalenteriin 8D~ Naminam..

Seksikkäin mies? Hmm. Luultavimmin Muumiojou..siis tarkoitan että Renttuhan se. Häneltä löytyy lihaksia ja karismaa (sekä ne tatskat, tykkään tatskoista :)) joten eiköhän se ole.

Toinen joka uneliaan-bishyn-aurallaan iskee on Shuunhei. Harvat edes muistaa heebon nimeä, mutta hän on kyllä sexy-beast ;D Silläkin on tatska.

Harmi ettei ole yhtään ultimate-super-hyper (hopeahiuksista) bishyä D`:
Kuva
Tracey-san

Viesti Kirjoittaja Tracey-san »

Renji!!!
Täällä on taas yksi toivoton punapäiden perässä juokseva tyyppi...
Ei maha mitään, kasvon pirteet, asenne ja rooli teki syvän vaikutuksen,
ja tietenkin ne HIUKSET! :oops:
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Ja niitähän löytyy.

Hitsugaya - Ehdoton ykkönen, vaikkei välttämättä niin seksikäs olisikaan niin ainakin ehdottoman söpö ja suloinen ja voimakas[luonteinen]. Minä myös pystyn jopa jollain tapaa samaistumaan häneen pituuteni puolesta, joten.

Renji - Mikä punapää O_O Harvemmin punahiuksisista miehistä olen välittänyt mutta tässä teille poikkeus.

Ichimaru - En oikein tiedä miksi pidän hänestä niin kovasti. Hän nyt sentään on lempihahmoni varmaan pahin vihollinen n_n' Hiukset ovat kuitenkin kivat, pidän niiden väristä. Myös se pelottava hymy on jotain.

Mainitsemisen arvoisia ovat heidän lisäkseen myös Hisagi Shuuhei, Shiba Kaien sekä Urahara Kisuke. Nova olisi muuten kova [O_O] mutta hän tuo hieman liikaa mieleeni erään tuttuni.

EDIT: Miksi ihmeessä unohdan aina ne, ketkä ovat tärkeitä? No, seuraavien kohdalla ehkä siksi että he ovat itsestäänselvyyksiä [minulle], kuten Hitsugayakin, mutta häntä ei voi olla mainitsematta [joka paikassa.]
Eli lisään vielä Ichigon ja Uryun... ja jotta minun ei tarvitsisi yrittää muistaa suurinpiirtein kaikkien Bleachin mieshahmojen nimiä, sanon että heistä valtaosa on bishejä. Oikeastaan kaikki. Ja sehän on vain.. erittäin hyvä asia.
Viimeksi muokannut Nike, Ti Huhti 18, 2006 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Raikiri

Viesti Kirjoittaja Raikiri »

Niitä on kyllä todella monta hahmoa xD

Itchigo - tottakai, Itchigo on HOT. Tykkän paljon myös sen asenteesta :wink:

Renji - Suosikkihahmo. Se vaan on jotenkin sellainen :D Rento ja komia

Hitsugaya - Sellainen ihana pieni pörröpää :P
sekun on sellainen rento tyyppi.

Urahara - Ihme tyyppi, tykkään semmoisista :shock:

Byakuya - En osaa selittää :P

Shuuhei - Helvetin komia<3
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Sexyimmät ovat Urahara, Renji ja Byakuya. ^___^ <3
Renji on aivan tajuttoman ihanaluonteinen, punapäinen komea mies. Byakuya taas viileähkömpi komistus ja Urahara omalla hellyyttävällä tavallaan oikea mysteeri miäs, josta ei ota selkoa millään. Viehättävää.
Kuva
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Voi että! on niin paljon, etten osaa sanoa :oops: mut kaippa se on toi
Renji ^_^ niin komeen seksikäs jätkä ku olla ja voi :wink:
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Hum, hum. Ihanoita miehenpuolia Bleach tulvillaan mutta kolme nostan muiden yläpuolelle: Renji, Shunsui ja Kenpachi. Renji on hottis, tykkään sen hiuksista ja tatskoista. Shunsui taasen on ihana naisten mies ja lirkuttelija, vaikka Nanao sille aika kylmä onkin, ja sillä on ihanat kikkaralaineet. Kukaan muu ei tainnut mainita pitävänsä Kenpachista. Ihme porukkaa... Siinä on mies, jolla on karismaa, eikä ole mikään turha kiiltokuvapoju! Hulluus lasketaan myös aina plussaksi.
Kanjikaveri - opi japania!
suomi-japani-suomi -sanakirja
Keskustele japanin kielestä ja kulttuurista foorumilla
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Hei äläkää viittikö! Bleachissa on näitä ylikomeita miehenpuolikkaita ja nättejä poikia LIIKAA. :'(

Tässä kaksi ylitse muiden:

Ichigo. Koska tykkään vain pojista jotka osaavat karjua miehekkäästi. Ja se asenne. ja Oranssi tukka. Ah. <3
Renji. Toinen. Muutama syy: Punapäät on rakkaus. Ja tatuoidut, tuittupäiset punapäät vielä isompi. <3
(He's pure sex.)

Ja sanoisin vielä Byakuyan, koska ilmeettömät nukkemiehet ovat hot ja Nova, koska hiljaiset miehet ovat vielä enemmän hot. ;) Ja tietenkin tosimies Zaraki. Pidän ihan hillittömästi. RAWWRR. Ja eiiii.. luettelen kohta puolet Bleachin mieskannasta.... Pakko sanoa.. koska Hanatarou on suloinen kuin mikä. <3 Ja Hitsugaya, koska seiyuu on mun jumalattareni ja muutenkin suloinen ja vakava. <3
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

GloomyApril, join da club \o/ Renjissä on sitä jotakin. heti kun se tuli kehiin niin mulle tuli taas yksi syy elää :D

Mutta nyt toiseen seksikääseen punapäähän. Tässä vastahan saimme ihastella Novan ruumista <3 Mulle tuli pienoinen nosebleed. Ois vaan se naamakin säänu näkyä >.< Mutta niitä ihania punaisia hiuksia sentään näkyi enemmän... Mitä? en mie välitä punaisista hiuksista !
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Parhaimman näköiset äijät on ainakin nämä:

Hitsugaya
Renji
Byakuya

8)
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Seksikkäin on luultavastikkin Byakuya....
Ihanin on Hitsugaya!!!! <3
Komeimmat on Hitsugaya, Byakuya, Ichigo ja Shuuhei!!!

Hanatarou on myös ihana omalla tavallaan.....
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

jos seksikästä miestä haetaan nii siihen kuvaan sopii varmasti ainakin renji, ichigo ja sitten se 69 -hemmo
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Renji on ykkönen, punaiset hiukset ja tatuoinnit, tarvitseeko muuta sanoa. ^^
Toiseksi eniten vetoaa Gin, vastustamaton pahishymy ja erikoinen ulkonäkö. Ja kaikki muut Bleachin komistukset tulevat lössinä perässä. Paremmuusjärjestykseen laittaminen on mahdoton tehtävä minulle.
Vastaa Viestiin