Improa?

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Ei tehdä sellaista yli-kyaa elukkaa, ne on ärsyttäviä ;)

Miten olisi bishyn nimeksi Arito? Väänsin sen eilen Arto-nimestä. Se olisi vähän niinkuin suomalainen, muttei ihan ^.^
Minusta tuntuu vähän siltä kuin tuo kyaa-elukka ilmestyisi monessakin sarjassasi, Francis. :wink: Siksipä ehdotankin, jos sarjaan voisi tulla minun joskus seiskalla keksimäni amppaa-lehmä. Se on pieni, södö ja vaaleanpunainen lehmä, joka ei osaa sanoa ammuu, vaan amppaa. Ja yöllä siitä tulee sellainen kirveen kanssa heiluva sekopäinen murhaaja. :D (keksin sen bilsan tunnilla :lol: )

Nimi kuulostaa kivalta. Eiköhän se sille sovi, kunhan päästään hänen ulkonäöstään yhteisymmärrykseen. :wink:
Siis mitäh?

Anteeksi, mutta minä en oikein lämmennyt tuolle ideallesi niin mainiolta kuin se kuulostaakin xD
Mutta ei pliis kyaa-elukoita...
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

^-^Moogle kirjoitti:
kaze-chan kirjoitti:
Francis kirjoitti:Ei tehdä sellaista yli-kyaa elukkaa, ne on ärsyttäviä ;)

Miten olisi bishyn nimeksi Arito? Väänsin sen eilen Arto-nimestä. Se olisi vähän niinkuin suomalainen, muttei ihan ^.^
Minusta tuntuu vähän siltä kuin tuo kyaa-elukka ilmestyisi monessakin sarjassasi, Francis. :wink: Siksipä ehdotankin, jos sarjaan voisi tulla minun joskus seiskalla keksimäni amppaa-lehmä. Se on pieni, södö ja vaaleanpunainen lehmä, joka ei osaa sanoa ammuu, vaan amppaa. Ja yöllä siitä tulee sellainen kirveen kanssa heiluva sekopäinen murhaaja. :D (keksin sen bilsan tunnilla :lol: )

Nimi kuulostaa kivalta. Eiköhän se sille sovi, kunhan päästään hänen ulkonäöstään yhteisymmärrykseen. :wink:
Siis mitäh?

Anteeksi, mutta minä en oikein lämmennyt tuolle ideallesi niin mainiolta kuin se kuulostaakin xD
Mutta ei pliis kyaa-elukoita...
Kyaa-eluukat näyttää niin siisteiltä posse-kuvissa ;D Siksi kannatan niitä. Mutta tuo lehmä on aika öö, omituinen idea? Mie en osaa ees piirtää lehmiä, eikä kansakunta lämpene kyaa-elukoille. Eli ilmeisesti joudumme sanomaan EI kyaa-elukoille :`(

Sen bishy olisi aika oleellinen XD Kuka ottaa remmit käsiin bishyn suunnittelusta?
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Francis kirjoitti: Sen bishy olisi aika oleellinen XD Kuka ottaa remmit käsiin bishyn suunnittelusta?
Meikäläinen voi ilomielin suunnitella :D~ *drool*
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

^-^Moogle kirjoitti:
Francis kirjoitti: Sen bishy olisi aika oleellinen XD Kuka ottaa remmit käsiin bishyn suunnittelusta?
Meikäläinen voi ilomielin suunnitella :D~ *drool*
Voin avustaa jos apua tarvitaan ^^ Oma mielipiteeni on että hänellä (Aritoksiko hänet nyt nimeämme?) täytyy aivan ehdottomasti olla tummat hiukset. Muulla ei niin väliä. Paitsi sillä että tottakai hänen on oltava kaaanis.

Btw, mielestäni se vaaleanpunainen Amppaa-lehmä kuulostaa aika siedettävältä kyaa-elukaksi. Mutta edelleen, mieluiten ei kyaa-elukoita.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

bishypojalle joku fantasiahörhelö vaatteet ja pitkät hiukset! pitkät valkoset hiukset :3 ja sen pitää olla rauhallinen ja fiksu jolla on typerä isosisko joka yrittää bishyämme enemmän miehekkääksi! (ja minä en suostu piirtämään shounen-aita!) ainakin pyydän niin...? minä olen siis edelleen mukana tässä. (pöh, söin pahanmakuisen sokeripullan ;P)
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

_suski_ kirjoitti:(ja minä en suostu piirtämään shounen-aita!)
Tuossa minä muuten isken mukaan. Jos sarjassa ilmestyy pilkahdustakaan shonen aita tai jopa mahdollisesti yaoia, niin se on sitten hyvästi.

Eikö kukaan tykännyt amppaasta? Ajattelin sen vain sellaiseksi hauskaksi hahmoksi, että se ei olisi päähenkilöjoukossa. Päinvastoin, se ilmaantuisi taustalle ääntelemään: "amppaa" aina jossain hiljaisina hetkinä ja murhaajana öisin. Miltä tuo kuullostaa? Eikä se oikeastaan kauheasti omista lehmännäköä, vain sarjakuvamaisessa mittakaavassa. Voin pistää vaikka kuvan jossain vaiheessa.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Minun puolesta on ihan sama vaikka olisikin yaoita tai hentsua :P En pelkää paljasta pintaa ja err..erillaisia mielentiloja X)
Mutta ei pakoteta ketään :)

Kaze, laita amppaasta kuva. "amppaa.." O_O

Err. Tästä tulee vielä tappelu, mutta miksi bishyllä pitäisi olla perhe? Sellaiset mukana renkuvat uget on mielenkiintoisempia kohteita, koska heille voi keksiä tosi erillaisen taustan..

gööh..Yksi alimpia viestejä, ellei alin.
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Sellaista vain, että joku muu saa kunnian suunnitella pääosabishyn, sillä en saa mitään aikaiseksi! As usual...

Mut täs ois yksi hahmo, jonka tein... Kelpuutetaanko sarjaan?
Se on semmone satyyripoika ^^*

http://i30.photobucket.com/albums/c316/ ... sia001.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c316/ ... sia002.jpg

Joo... Mulla on tapana piirtää liian isoja päitä :D
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

kaze-chan kirjoitti:Eikö kukaan tykännyt amppaasta? Ajattelin sen vain sellaiseksi hauskaksi hahmoksi, että se ei olisi päähenkilöjoukossa. Päinvastoin, se ilmaantuisi taustalle ääntelemään: "amppaa" aina jossain hiljaisina hetkinä ja murhaajana öisin. Miltä tuo kuullostaa? Eikä se oikeastaan kauheasti omista lehmännäköä, vain sarjakuvamaisessa mittakaavassa. Voin pistää vaikka kuvan jossain vaiheessa.
Minä itseasiassa pidän Amppaastasi, ja olen sitä mieltä, että hänet voisi laittaa mukaan, kunhan emme ihan päähenkilöä hänestä tee.

Teinpäs tässä aamuni ratoksi kaksi erilaista omaa versiotani bishystämme ^^ Tämmöistä. Sama värillisenä. (en kylläkään tiedä, näkyvätkö värit kovinkaan hyvin, koska näyttömme on outo ja näyttää värit outoina)
Hiusten ja silmien värit ja mallit ovat tietenkin vaihdettavissa. En tiedä ovatko nuo liian miehisiä. Tuskinpa ainakaan liian naisellisia... Ja jos eivät Tha Bishieksi kelpaa kumpikaan, niin olisi kivaa saada heistä jompikumpi kuitenkin mukaan tarinaan ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Minulle ainakin kelpaa hyvin Shamin suunnittelema bishy. Hmm... Varmaan tuo tummempi...Eiku valkohiuksinen... Äh... En osaa päättää :P Tai sitten molemmat ^^*
Moni varmaan osaisi piirtää tuollaiset bishyt, koska ne ei oo mitään kauhean vaikeasti piirrettäviä.
....Siis ainakaan mun omasta mielestä...

<(^_^)>

Amppaa... Jos sillä on pieni "sivurooli" niin sitten se on ihan OK...
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

se pieni lehmä tyyppi on melko hauska :3
minulla on semmonen "pahispupu" kyaa-elukaksi joka kämmäilee aina... mutta kun kaze-chan ehti ensin niin sese on :3 ellei amppaa ja pahispupu olisi ilkeitä kätyreitä xD
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Francis is selkä.
Ukkeh, olisi kai aika tehdän jonkinmoinen yhteenveto?

Kelpaako teille (valittaa saa):
-shamin (vaalea?) bishy bishyksi?
-amppaa?
(-pahispuppu amppaalle vastapainoksi?)

Sitten enää pitää kerätä kaikki piirtäjät listaan ja miettiä piirtojärjestys ja miettiä aikaväli O_o
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Tässäolisi amppaan kuva hieman painotukseksi. Hän on todellakin vaaleanpunainen pieni lehmä. :D

Minulle käy tuo bishi, mutta se on vähän turhan realistinen minun tyyliini. Siksipä kysäisen vielä, että saavatko kaikki käyttää omaa vahvaa tyyliään vai pitääkö meidän yhdessä panostaa muitten tyyleihin? Jos tätä aletaan miettiä ehdotan, että saisimme käyttää omaa vahvuuttamme tyyleissä. Jäljestä sarjakuvassa tulisi mielenkiintoinen ja kirjava, kuten myös kattava. Miettikää edes. Hahmot saattaisivat näyttää välillä hyvinkin erilaisilta kuin toisten piirtämissä, mutta kyllä ne kuitenkin olisivat tunnistettavissa. Mielestäni se olisi hyvä idea.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

http://img178.imageshack.us/img178/4822 ... 0010yq.jpg tuossa siis on pahispupu! (uskoisin että jokainen täällä osaa piirtää sen...)
siis milloin aloitetaan ja kuka on vastuussa järjestksessä?
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

kaze-chan kirjoitti:Tässäolisi amppaan kuva hieman painotukseksi. Hän on todellakin vaaleanpunainen pieni lehmä. :D

Minulle käy tuo bishi, mutta se on vähän turhan realistinen minun tyyliini. Siksipä kysäisen vielä, että saavatko kaikki käyttää omaa vahvaa tyyliään vai pitääkö meidän yhdessä panostaa muitten tyyleihin?
Oi, Amppaa on vielä hurmaavampi kuin luulin!

Omasta mielestäni puolet koko impropiirtämisen ihanuudesta perustuu juuri sille, että kaikki käyttävät juuri sitä omaa tyyliänsä kuitenkin niin, että hahmot tunnistaa kokoajan samoiksi. Eli mielestäni piirrämme jokainen ehdottomasti omalla tyylillämme, sillähän me kaikista parhaiten kuitenkin osataan piirtää.
En itsekään varmasti jaksa piirtää tuota bishyä noinkaan realistisena itse improon. Sariksia piirtäessä tyylini muuttuu muutenkin jonkin verran..
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Vastaa Viestiin