Kankurou-piirustuskilpailu (palkintoja!)

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minulta on yksityisviestitse pyydetty aikaa toistaiseksi vielä huomiseen ja ajattelin myös noudattaa pyyntöä. Vielä olisi ihmiset aikaa...
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Kyllä tähän vielä kerkeää.

Editoin tämän juuri aloituspostiin:

Kun myönnyin antamaan lisäaikaa kilpailulle, en ollenkaan huomioinut, että pitäisi itsekin osallistua Sketch of the Two Weeks -kisaan, johon en ole vielä keksinyt piirustusta. Joten, teen päätökseni voittajasta tämän viikon lauantaina, jottei tule hoppu. Kisaan otetaan mukaan vaikka vielä lauantaiaamuna lähetetyt työt, mutta voiton mahdollisuudeksi en voi lupailla paljoa jos saan ensisilmäyksen osallistumiskuvasta kun olen vielä puolinukuksissa teemuki kädessä. Sen lisäksi hyvissä ajoin osallistumisen katson automaattisesti plussaksi.
Viimeksi muokannut Viittaperkele, Ti Touko 16, 2006 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Dodih, tässäpä pläjäykseni. Olin tylsä ja tein sen vaan lyikkärillä mutta noh.

http://www.naruto.fi/uploads/tiia_16.05 ... 780700.jpg
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mutta kun olen jo pitkittänyt jo niin paljon. Kuinka paljon sitä lisäaikaa sitten muka tarttis?
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Aika loppuu kun minä ilmoitan voittajat. Ja tämä aika voisi olla vaikka... nyt. Mitä nopeammin pääsen väsäämään palkintoja, sitä nopeammin ne ovat postissa ja poissa ylioppilashumusta. Valinnat olivat vaikeita, joten minulla ei ole niistä hirveästi sanottavaa. Mutta olen kommentoinut kyllä jokaista osaaottavaa kuvaa.

1. Vapaa-aiheinen A3: Nekotsume! (Osallistuva kuva: [klik])
Täytyy sanoa, Kankurou näyttää hyvältä tuossa liivitakissa. Myös eri mustan sävyt on toteutettu kätevästi, vaikka kokonaisuus onkin yksinkertainen.


2. Vapaa-aiheinen A4: Francis! (Osallistuva kuva: [klik])
Aina yhtä epäitsevarma Francis toi kisaan mukaan ihan hyvän Kankuroun, vaikkei kuluttanutkaan hirveästi aikaa siihen >=E

3. Vapaa-aiheinen postikortti: Pervertedness_gone_wrong! (Osallistuva kuva: [klik])
P_g_w oli todellakin kisan musta hevonen ja tuli täydellisenä yllätyksenä... ainakin minulle.

Erityispalkinto A5: Rolle! (jos ottaa vastaan)
En tiedä heruuko yhteystietoja kuvan lähettämiseen kun heebo ei ottanut osallistumista tosissaan ja halusi toimia varoittavana esimerkkinä, mutta tällainen olisi Rolle tarjolla Dragonmasterin naurattamisesta!


Onneksi olkoon voittajille ja tsemppiä muille, niillekin jotka eivät kerenneet/muistaneet osallistua. Ehkä Naruton "viralliset" kilpailutkin saadaan jonain päivänä taas pyörimään niin pääsette osallistumaan johonkin paremmin järjestettyyn kuin tähän kyhäilyyni!

Niin, ja olkaahan palkintopallilaiset kilttejä ja kertokaa millaista kuvaa haluatte. ASAP.
Kuva
Vastaa Viestiin