Final fantasyt

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Laitetaampa tämä tännekkin, kun alkaa olla hieman kiirus. Okei, tälläinen ongelma ilmeni: Laitan Final Fantasy 7 playstation 2, mutta se ei pyöritä sitä. :/ Se kyllä menee siihen valikkoon, missä on muistikortti ja CD-levyn kuva, mutta kun painan Cd-levyn kuvaa, tulee hetkeksi mustaa ja se palaa samaan kohtaan. Tietäisikös kukaan mistä on kyse?
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

^

Örr. mulla on kans samoja ongelmia ps1 pelien pyörittämisessä ollu. Mut minulla ainaki johtuu siitä että on niin vanha tuo konsoli jo ettei siinä mikään toimi. Mut joskus on onnistunu ku on vaa useemman kerran kokeillu ja toivonu.

Onko sulla vanha ps2-konsoli? Siis sellane musta vanha :D
Happy panda
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Joo, mutta tuohan on PS1 peli, niin ihmettelen vähän.
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Ace kirjoitti:FFVII on jotenkin vienyt voiton minun FF sarjan peleistä.
FFVII: Läpi
FFVIII: Läpi
FFX: Läpi
FFXI: Läpi
Muttamutta.. FFXI on nettirope? :O
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

KorDe kirjoitti:Muttamutta.. FFXI on nettirope? :O
Kyllähän sen voi tavallaan mennä läpi, pelaa vain sen hetkisen storylinen loppuun ja odottelee seuraavaa lisäosaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Limetti »

Paras pelisarja koskaan !!! <3

Aloin tykkäämään kun isoveljet aina pelas ja kattelin siin veires.Se vaan näytti sillon niin hienolta.Parhaita pelejä on FF VIII, FF IX, FF X, FF X-2 ja FF XII.Melkein kaikki olen nuista pelannut läpikin.Paras noista kuitenkin on FF IX.^^
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Miruba
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 18, 2008 01:33
Paikkakunta: Sastamala

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Miruba »

Final Fantasy = yksinkertaisesti mahtavin pelisarja ikinä! Aloin pelaamaan ala -asteella kun kattelin isoveljen pelaamista. Saanpa kiittää kyseistä pelisarjaa englanninkielen osaamisestani xD
Ensimmäinen pelaamani olikin FFVII ja vieläkin kaikista paras. Toisella sijalla tuleekin FFIX.
FFVIII:stä pidin aluksi, mutta myöhemmiten kyllästyin.
Oli kymppikin ihan hyvä, mutta jokin siinä jökki. Kahtatoista en ole vielä pelannut vaikka meillä se onkin ollut about 4kk x,D
Luulen, että ainakin itseäni mielenkiintoisen juonen lisäksi viehätti Nobuo Uematsun musiikki ^^
Itse asiassa musiikit muuttuivat pask***si Nobuon lähdettyä kehistä :<
Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me, and just be my friend. Kuva
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Final Fantasyiden pelaamisen aloitin 12 vuotiaana. Isoveli lainasin kaveriltaan FFVII:kan ja ekaksi en pitänyt siitä ja sanoin että ihan tyhmä peli, mutta jostain kumman syystä kiinnostus heräsi, aloin pelaamaan ja jäin koukkuun xD Sen jälkeen oli pakko saada kaikki FF:t ja nyt omistankin kaikki paitsi XI:stä, koska se on nettipeli :(

Suosikki FF pelini ovat VII ja X. FFVII:ssa kaikki vaan on niin täydellistä, hahmot, juoni, musiikki ja vaikka grafiikka on mitä on, niin se ei haittaa ^^ silti jaksan aina vaan pelata sen uudestaan ja uudestaan läpi. Myös Crisis Core ja Dirge of Cerberus on todella hyviä, paitsi että miksi ne tehtiin liian lyhyeiksi ;__; FFX taas ei ole niin mahtava kuin FFVII:ka, mutta hahmot tässä kiehtovat ja se juonikin on kiva. Myös musiikeista pidän.

Suosikkihahmoihin kuuluu Sephiroth, Vincent Valentine, Aerith, Yuna ja Rikku. Sephiroth oli minun ensimmäinen ihastukseni ja olen kiitollinen veljelleni siitä että osti FFVII pelin ja sain pelata sitä, muuten en olisi ikinä tiennyt mitään tästä hahmosta ^^ ja fanitus senkun jatkuu :D Vincentillä on sama homma, paitsi että aloin pitämään Vincentistä enemmän kun pelasin DOC:ia xD. Aerithistä en aluksi pitänyt, mutta nyt tykkään hänestä, en kyllä tiedä mikä mieleni sai muuttumaan o__o Yuna taas on semmoinen kuin minä xD hiljainen ja rauhallinen. Taidan olla ainut joka pitää enemmän FFX-2:sen Yunasta kun siitä ensimmäisestä. Minua häiritse FFX:n Yunassa se että hän on semmoinen hissukka, joka pyytää melkein jokaiselta vastaantulijalta anteeksi. FFX-2:ssa taas semmoinen action mimmi and I like it xD Rikkusta aloin pitämään noin vähän yli vuosi sitten ja tästäkään hahmosta en osaa sanoa miksi pidän, ehkäpä siksi kun hän on semmoinen tohelo niinkuin minä xD
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
Avatar
Naniko
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:19

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Naniko »

Aahh, rakastan Final Fantasyja! Aloitin niiden pelaamisen jo 6 vuotiaana, kun isoveljenikin pelasi niitä. xD
Omistan FFVI, FFVII, FFVIII, FFIX, FFX, FFX-2 ja FFXII -pelit Playstation 1:lle ja 2:lle. Niissä kaikissa on niin mahtava ja upea juoni ja tarina, joka tempaisee mukaansa. Varsinkin FFVII:ssä, FFVIII:ssä ja FFIX:ssä, jotka ovatkin pelisarjan lempipelejäni. <3 :]
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Jotain ihanuutta. ♥

Mun ensikosketus Finaleihin tuli tietysti seiskan kautta. Seiskaan tutustuin taas Kingdom heartsin ansiosta, ku siin näky Cloud ja Sephy ja mua alko kiinnostaa mistä ne häiskät on. Tuli kattoo Advent Children ja rakastuin heti. Sen jälkeen oonki ollu enemmän ja vähemmän seiskan fani, lukenu pään täyteen tietoo tapahtumista netistä ku en oo vielä peliä pelannu. Ja luulin etten pääsiskään pelaamaan, toisin kuitenkin kävi: nettikaveri suostuu myymään sen mulle nii pääsen kuin pääsenkin tutustumaan sen maailmaan. <3 Ja sit ku oon käyny tarpeeks kauan töissä et on rahaa nii ostan sen prkleen PSP:n ja Crisis coren siihen. Se on jotain upeutta myöskin, mitä netistä katoin. Olen niin in lööv. <3

Toinen rakkaudenkohde on XII. Ai että, mä tykkään siitä ihan hirmuisesti vaikka enkkunäyttely saa korvat vuotamaan verta ja leveleiden kohotus & lisenssilaudan kaa säätäminen aiheuttaa mulle päänsärkyä. Silti. Hieno peli, hieno juoni ja helkkaristi nähty vaivaakin sen eteen. Pidänpidän. En oo ite pelannu kokonaa läpi, oon kattonu ku sisko sen tekee, nii tiiän kaikki tapahtumatkin. Balthier. <3 on se niin nanna ilmapiraatti.

Muihin Finaleihin en ookaa sit vielä koskenut... tosin XIII saattaa olla listalla seuraavana.
Lumi
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 19:01

Re: Final fantasyt

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Tais olla joskus about 10 vuotta sitten ku näin jossain FF VIII trailerin ja sanoin et mä tahon tuon pelin. Isäpuoli sano siihen sit et sillä on joku tuollanen ja toisen sit mulle. Sitä sit pelattiin 24/7 ja roudattiin kaverinki pleikkari ja töllö meille olkkariin ja pelattiin kahesta ruudusta VIII ja yhestä VI. Voi niitä aikoja.
FF VII.sta oon pelannu kaikkia, 12 asti ja niistä läpi on kaikki muut paitsi 7 koska menin ja vahingossa poistin tallennukset muistikortilta. 11 on sellanen mitä en oo pelannu muita kylläkin jopa Vincentin omaa seikkailua vaikka se onkin ammuskelua ja oon ihan törkeen huono siinä.
Crisis Coren ostin ku pöllin kaverin PSPn, se saa sen takas ku oon pelannu Dissidian läpi (kuhan se ilmestyy).

Paras on varmaanki toi VIII tai IX koska ne on hyvän pitusia ja tarina on mielenkiintonen. Vaikka noi onki parhaat pelit niin parhaat hahmot on 7ssa, Cloud on söpö ja se ei oo teini niin ku kaikki muut päähahmot (näistä mun pelaamista peleistä), se pukeutuu mekkoon c(;
Vastaa Viestiin