The Thief Trilogy

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

The Thief Trilogy

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Eikö kukaan muu todellakaan ole täällä pelannut tätä?

O___O

Loistava peli, kaunis grafiikka ja tietenkin ah, niin rakastettavan kyyninen mestarivaras Garrett.

Pidin ihan hirveästi tästä pelistä, kylmiä väreitä tosin hiipi runsaasti pitkin selkäpiitä Shalebridge Cradlessa, joka on yksi pelottavimmista kentistä EVER. Hrr.

ja muitakin osia himoitsen.. siis ykköstä ja kakkosta. Garrett on yksi parhaimmista hahmoista ikinä.
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

itse en ole kolmosta pelannut, mutta ykköstä ja kakkosta kylläkin.

ykkönen oli huippu. kakkonen oli jo helpompi kuin ykkönen ja taisi kakkonen jäädä kesken. kolmonen kyllä jokseenkin kiinnostaa, mutta en sitten tiedä viitsinkö ostaa, jos taso on laskenut edelleenkin. tai jos kolmonen on muuttunut kakkosta suoraviivaisemmaksi putkihiiviskelyksi. mutta ideanan olla keskiaikainen mestarivaras ja salamurhaajaj on kyllä loisto, mutta ei ole suureen yleisöön oikein uponnut ja kolmos osasta taisi tulla myynniltä aikamoinen floppi
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Nojaah. Itse en ole päässy ykköstä ja kakkosta kokeilemaan ja kyllä tykkäsin hirmuisesti kolmosesta.. en ymmärrä miksi se on 'muka niin karmivan huono.' x___________x Onhan se tietenkin hieman suoraviivaista 'mene tekemään tehtävä -> pölli joku arvokas juttu - tee sitä, tee tätä -> tutki kaupunkia - plaaplaa.' Mutta kuitenkin.

Minun mielestäni ainakin Deadly Shadows on erittäin loistava peli ja minun kannaltani täydellisen pelaamisen arvoinen. Olen vain koukussa Garrettiin ja siihen juoneen, joka muuttui pelin edetessä yhä vähemmän suoraviivaiseksi ja meni vähän mutkittelevaksi.

Ja Shalebridge Cradle saa edelleen pelottavimman/ahdistavimman pelitason nimen mun päässäni.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: The Thief Trilogy

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Ohos, olihan täällä tällekin pelisarjalle topikki : D

Aloittelin tuossa jokunen viikko sitten pelailemaan tuota Thief: Deadly Shadowssia. Kovin pitkällä en ole, pääsin juuri sinne satama-alueelle. Seuraavaksi pitäis mennä jonnekin viemäreihin seikkailemaan, enkä ole ikinä pitänyt sellaisista.. Tuo paganeittenkin alue oli myrkkyä minulle. Pimeää ja kolkkoa + niitä ihmeellisiä lemmikkimörköjä, joita siellä japitteli pitkin käytäviä.. Pitäisi vissiin taas joululomalla vaikka jatkaa pelaamista ja rohkena poikana ryömiä sinne viemäreihin :3

Garrett on kyllä loistava tyyppi o/ Siistin näköinen se elektroninen vihersilmä, jolla se saa zoomailla pitkin pitäjää. Voi kuinka rakastan sitä varjoissa hiippailua ja vihollisten blackjackkaamista!

Sneikkauspelifaneille ehdoton kokeilu.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: The Thief Trilogy

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Oho, tääki.. :D juu justiinsa pelailemassa toista kertaa tätänäin. Kohta lopussa \o

Garrett on kova jätkä.

LoneWolf, ei tuo pakanoitten paikka tai ne viemärit minne joudut oo viel mittää :D oota ku pääset Shalebridge Cradleen, siinä vasta ihanteellinen lomapaikka.
(tällasia pelejä lissää!)
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: The Thief Trilogy

Viesti Kirjoittaja deftonys »

haha karasu sai pelkäl hehkuttamisella mut kiinnostuu tosta kolmosesta :D ite pelannu molemmat 1 ja 2 läpi silloin kun ne tuli... pidin kovasti juonesta ja maailmoista... steam punk rulettaa :P

ja synkkä ou yeah... välil kyl meinaa paskoo housuihin mut ei se kun vähän lämmikettä tuo ^^

haha kun oon hommaas kunnon tykkii nyt millä voi työskennellä ja sit pelaa uutuus uutuus pelei ihan parhailla grafiikoilla. jotta sais inspistä ja tietää millä tasolla ne pelit menee nykyään... niin luulempa että siirryn vain pelaamiseen enkä siihen piirtämiseen :DDD I hope not !
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: The Thief Trilogy

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Hyi hele, pääsin just Abysmal Gale-nimiselle laivalle, joka on täynnä zombeja.. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta nämä zombit pitävät julmetun karmivaa/inhottavaa ääntä, eivätkä kuole vaikka kuinka niitä yrittäis puukotella.. Kyllä ne jää siihen maahan makaamaan tappoyrityksen jälkeen, mutta odotahan kun kävelee taas siitä läheltä D:

Niin, kiinnostuin taas pelaamaan Thieffiä o/
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin