Jos sinun olisi pakko naida joku foorumilainen, niin kuka?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

kyuuka kirjoitti:
Aya-san tiätty. En mä tarvitse mitään muuta kuin armaani ja ihQuja sakurankukkia.
Hei, Aya on mun mies eiku siis nainen! >=OOOOO
:'D
Viimeksi muokannut karasuka, To Kesä 12, 2008 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Hmmmm.... Kai se sitten Runte olis... Vaikken tunne erityisen hyvin tai mitään, mutta kun tuntuu vaan niin.... no ... joo..
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Emmy kirjoitti:Sitten Fransu ja Wendy. Melkeinpä ainoat joihin olen everin lisäksi tutustunut paremmin. Joten mikä ettei :'D pakkonaitetaan.
Oi, minutkin halutaan naida. XDD

Pahan kysymyksen minori sitten meni laittamaan. No, tuota noin.. voisin naida maketsun, tunnen hänet kaikista parhaiten. :''D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Emmy kirjoitti:[Tai miten olisi Bitenshi: mennäänkö romanttisesti naimisiin sateessa??]
VOI HERRAJUMALA. XD Biitti taas lueskelee töpöjen vastauksia hiukan myöhässä ja mitä sieltä löytyykään... XD

Okei, mutta SINÄ kosit! D: Ja pusuja vaihetaan vain Runten iloksi!! XD Ja sitten saadaan se Aven uhkailema kuolemantauti ja lainaillaan toisen tippaletkua. <3
Rinde kirjoitti:
frostious kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:Mutmut mää haluun frostin kans naimisiin! D: Tai Rinden. xD No offence, guys. ;P
On siis vain yksi ratkaisu:

POLYGAMIA! *sparkles like Gai*
ruvetaan mormooneiksi!! yay!
YAY! *prettyandwittyandgaaaaaydance* Sitten tehdään oma tentacle lair ja bitchataan toisillemme aina kuolemaan asti. :D

Oi, Eniliah halusi kanssa naimisiin..? o___O Herranjestas, en tiennyt että mulla on jopa myyntiä. x,3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Mirha kirjoitti:Hyu. Sakkolihaa!
Kyaaaaaaaa~<3 Sopii, ihQraksupoksupökahiihhulagaah!!! No joo... Eihän sitä adoptiolapsiaan saa molestoida xD
AkaShin kirjoitti:No jo on topicci! :'D
Mutta sanon silti että Runtana tai Hyu! Runte nyt vaan on tommonen mukava jätkän taimi ja Hyu oli ainkin Traconissa niin kovin suloinen että vei huomioni! >: D
Voi kuule, Traconissa näytin aika oudolta, mutta kun näet minut illalla pyjamassa...

Enpä oikein tiedä, mutta sanotaan nyt että Nike ^^ Ollaan suht saman ikäsiä ja juuri oikea real life HitsuHina paritus xD Molemmat on auttamattomia Hitsu-faneja ja on paljon höpötetty ja tavattu irl. Pyjamassakin... Purrnau xD
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Nyt on kyllä pakko sanoa että tämä on kyllä nyt kaikkien aikojen tyhmin topic (sori nyt vaan Minori...).

Mutta koska en viitsi ihan troollaajaksi nyt ryhtyä niin sanompa etten kenenkään boardilaisen kanssa naimisiin menisi. Koska en tunne ketään ihmistä täältä kuin netin kautta (jos Hidistä ja Reddistä ei lakseta)...


minoriedit: kuten oli ehkä tuosta hienoisesta sarkasmista ymmärrettävissä, niin tiedän sen itsekin.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hyu kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Hyu. Sakkolihaa!
Kyaaaaaaaa~<3 Sopii, ihQraksupoksupökahiihhulagaah!!! No joo... Eihän sitä adoptiolapsiaan saa molestoida xD
Dysfunctional family ftw.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Emmy kirjoitti:Selvä, MINÄ kosin ja se on sitten sovittu! "Haluatko kulta tämän oikean käden letkun vaiko nenäni kautta kulkevan??" <3 XD
"Oi rakas, minä luulin että et koskaan kysyisi! Mieluiten ottaisin tuon oikean käden letkun!" <3

OMZKILOLZIÄKSDEEEEE. :D

Pidetäänkö molemmat mekkoa häissä? <3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

J@nzki kirjoitti: Mutta koska en viitsi ihan troollaajaksi nyt ryhtyä niin sanompa etten kenenkään boardilaisen kanssa naimisiin menisi. Koska en tunne ketään ihmistä täältä kuin netin kautta (jos Hidistä ja Reddistä ei lakseta)...
Ei huolta J@nzki, mie voin naida siut ;) Olen tainnut kyllä nähdä sinut vain kerran, mutta eihän se nyt ole hirmu reilua jos joku jää ilman :D
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hyu kirjoitti:Enpä oikein tiedä, mutta sanotaan nyt että Nike ^^ Ollaan suht saman ikäsiä ja juuri oikea real life HitsuHina paritus xD Molemmat on auttamattomia Hitsu-faneja ja on paljon höpötetty ja tavattu irl. Pyjamassakin... Purrnau xD
Pitäiskö tuohon nyt sanoa jotain. Ei.

Tjaah, minä menisin naimisiin Hyun tai GloomyAprilin kanssa. Ei mitään perusteluja, koska niin vain on!
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Kuutamosusi JekkuDragon kirjoitti:
J@nzki kirjoitti: Mutta koska en viitsi ihan troollaajaksi nyt ryhtyä niin sanompa etten kenenkään boardilaisen kanssa naimisiin menisi. Koska en tunne ketään ihmistä täältä kuin netin kautta (jos Hidistä ja Reddistä ei lakseta)...
Ei huolta J@nzki, mie voin naida siut ;) Olen tainnut kyllä nähdä sinut vain kerran, mutta eihän se nyt ole hirmu reilua jos joku jää ilman :D
Niimpä niin reilu meininki! Mutta joo nyt kyllä punastuttaa tämä tällainen :D (enkä minä osaa edes mitään myötätunnon sanoja...)
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Emmy kirjoitti:
Bitenshi kirjoitti:Pidetäänkö molemmat mekkoa häissä? <3
Minä voin pitää miesten pukua, mutta haluan myös kukkakimpun <3 :'D

//offia.. vai?
Mää laitan sit sellasen kermaleivosmekon että hukut siihen! >:D

//ohvisohvi... o__O
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin