Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.

Rakastuisitko animenörttiin?

Uh, nam <3
14
13%
Ei hitossa.
11
10%
Jos se katsoo vain hyvää animea :p
9
8%
Pitää sitä olla muutakin yhteistä.
64
59%
Jos se myös näyttää animetyypiltä ^^
6
6%
Ehkä, anime lähtee hanista hakkaamalla.
4
4%
 
Ääniä yhteensä: 108

Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja Mirha »

^
Siis Chau on säälittävä hentsulle runkkaava nörtti vai ei? En osaa sanoa, oliko kommenttisi sarkastinen kun en tiedä mitä te siellä kotonanne puuhaatte... :p
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja minori »

Örg, tarkoitin lähinnä, että esimerkiksi Chau ei (kuten ei moni muukaan "animenörtti") näytä miltään finninaamaiselta, rasvatukkaiselta, kaapissa asuvalta nörtiltä, joka on kykenemätön minkäänlaiseen ei-sähköiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen... -____- Miiirhaaaa~~~~! xD
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja masi »

Eikai sillä mitään väliä oo onko elämän suuri rakkaus animenörtti vai ei. Varmaan parhaiten suhde lähtee kuitenkin käyntiin jonkin yhteisen asian aiheuttaman esim. anime, melonta, tietokonepelit, työpaikka ja mitä muuta nyt maailmasta löytyykään. Suhde tuskin toimii jos kumpikaan ei tykkää mistään, mistä toinen pitää yleensä pitää ainakin jotain yhteistä olla kyllä noita poikkeuksiakin varmaan on.Tärkeintä on, että tulee toimeen ruususen/ruusuttaren kanssa.

Itteä ei pahemmin paina pitääkö toinen animesta ja milläsesta musiikista tai millasia harrastuksia on. Oon tällanen joka voi kuunnella melkeen mitä vaan musiikkia eniten kyllä tykkään metallista. Kuhan maailman näkemys ja muut suuremmat asiat ei poikkee liikaa (esim. toisen mielestä kaikkien pitäis palvoa tentaclemonstereita ja olla kommunisteja ja toisen mielestä taas palvoa jeesusta ja olla uskollisia länsivalloille.) tiiän et mun esimerkit on aivan loistavia :shock:

Plussaa kuitekin on jos toinen sattuu pitämään samasta musiikista, animesta tai muista asioista mitä ikinä teenkään vapaa-aikana.

Onko kokemusta romansseista tai muusta? Se saa jäädä salaisuudeks :(

E: tosin tupakkaa tai kännäämistä en pysty sietämään. Vähänkin kun joutuu haistamaan tupakkaa niin tuntuu, että sieraimet räjähtää.
Avatar
Marryan
Student
Student
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 17:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja Marryan »

Oma poikkikseni katsoo animea jonkin verran, muttei kuitenkaan yhtäpaljon kuin minä itse. :P Joten taidanpa olla se tämän suhteen animenörtti.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Joo no, kyllä se mahdollinen poikaystävä sais animesta tykätä :'D Menny hermo tähän mennessä ihmisiin, jotka kettuilee mulle aina kun alan kattomaan esmes uusinta Naruto-jaksoo... Ei pakko tietenkään, kunhan ei valita animesta jota mä ite katon (ja jos valittakin niin ei mulle).
Ja ihan muksaa vielä jos katottais samoja animesarjoja xD
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Animenörttiromanssit sun muut luonnonvastaiset suhteet

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Sana "animenörtti" saa kyllä niskavillat pystyyn, sillä mieleen tosiaan tulee sellainen rasvalettinen, epähygieninen, rillipäinen nörttipoika, joka istuskelee 24/7 tietokoneensa äärellä roiskeläppäpizzojen muovilautasten ja colapullojen ympäröimänä. Sellainen ei ehkä ole ihan minun tyyliäni.

Ja minä menen sillä periaatteella eteenpäin, että en mieluiten haluaisi tutustua mahdolliseen poikakaveriehdokkaaseen jonkin pelin, foorumin tai nettisivun kautta. Ei sillä että olisi jotain tuollaisista alkaneita suhteita vastaan, eivät vain kuulosta siltä, mitä minä haluan.

Eikä se haittaa, vaikka toinen ei animea katsoisi. Kunhan ei vain valita siitä (niin kuin esimerkiksi meidän perheemme jäsenet tekevät. Japani on omituista mongerrusta, ja anime lasten piirrettyjä). Samalla tavalla anime on harrastus, kuin vaikka jääkiekko.
Kunhan ihmisellä on järkeä päässä, ja kemiat kohtaavat, kaikki on okei. Ei ole väliä sillä, mitä musiikkia kuuntelee, mitä katsoo tv:stä tai mitä harrastaa. Olen suvaitsevainen ja omapäinen omien kiinnostuksieni suhteen. Esimerkiksi tupakointia en ole lopettanut, vaikka toinen ei siitä pidäkään. En vain polta hänen lähellään.

Oma poikakaveri löytyi oikeastaan sattumalta ystäväni kautta, ja tuuri kävi siinäkin asiassa, että aika samanlaisia tyyppejä olemme. Kyllä se innoissaan hamstrasi kaikki Death Note -pokkarit, mitkä hyllystäni sattuvat löytymään :'D
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Vastaa Viestiin