Offtopic #7 || Yleinen herutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Onneksi olkoon! ^^

Vähänkö luksusta, kun on saanut lähes neljä päivää putkeen (okei, lauantaina 6h töitä, mutta sitä ei lasketa :P ) olla vaan kotona! Ei ole edes tarttenut kelloa laittaa soimaan ja voinu valvoa niin pitkään kun huvittaa. :O Harvinaista herkkua...
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Woler »

Vielä huominen vapaata! ^^ Olin eilen kamulla yötä, syötiin pizzaa ja pelattiin Ultimate ninja 2:osta! :´D

Katsoin Rölli ja Metsänhenki elokuvan ku näky joltaki kanavalta, repesin yhessä kohdassa pahasti!

Milli: "Miten sinä voit nukkua keskellä päivää?"
Rölli: "No, olen aina ollut hyvä sängyssä."

xD
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

^
Röllin jutut on aina olleet parhaita :D

-

Olipas turha päivä. Ajelin vähän autolla, pelailin Guild Warsia... Aloittanut ensimmäisen Harry Potterin, kuunnellut musiikkia.... Syönyt... En ole saanut mitään aikaiseksi katsottuna siihen mitä olisin voinut tehdä: äidinkielen tekstitaitotehtäviä kolme kappaletta, lukea c-kirjallisiin joista en päässyt lävitse, tehdä uskonnon eettisen analyysin ja niin edelleen. AInoa kunnon ansio tälle päivälle on olut, että laitoin Vampire: the Requiem-roolipelikirjan tilaukseen, sekä monet onnistumisen tunteet Guild Warsissa..
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Sabu-chan kirjoitti:Hahahaaa, meijän jengi voitti Lahdes ollees koris turnaukses hopeet! Vähä siel oli kivaa, iha sairaan hauskaa ^^...
Onnea! Meidän porukka ei päässyt mitaleille aikanaan kun Lahdessa pelattiin, kävi huono säkä kun puolivälierissä tuli turnauksen lopulta voittaneet venäläiset vastaan. Mutta emme me sentään ihan heittopusseja niihin aikoihin olleet, kun seuraavana vuonna jäi Lahden turnaus erään samaan aikaan järjestetyn Scania Cupin vuoksi väliin (selvennyksenä, Scania Cup on epävirallinen Pohjoismaiden mestaruusturnaus johon kutsutaan Pohjoismaiden ja Baltian parhaat joukkueet). Sieltä tuli kuudes sija, samana vuonna SM-pronssia ja Läntisen alueen mestaruus. Huipulle oli hyvä lopettaa ^^
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Chouko kirjoitti:Oon ny ihkuttanu keskiviikosta asti Poets Of The Fall:n uutta levyä. Latasin sen laillisesti netistä ja biisit on kuunneltu moneen kertaan. Parin biisin sanat on onnistuneesti jääny päähän pyörimään.
Itse odotan siihen, että haen sen levykaupasta kotiin ylihuomenna. Ei voi tukea Nokian musakauppaa kun se ei tue Firefoxia D:
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Woler kirjoitti: Katsoin Rölli ja Metsänhenki elokuvan ku näky joltaki kanavalta, repesin yhessä kohdassa pahasti!

Milli: "Miten sinä voit nukkua keskellä päivää?"
Rölli: "No, olen aina ollut hyvä sängyssä."

xD
Joo, muistan kun repeiltiin tolle kaverin kanssa kun käytiin sitä katsomassa sillon viikko sen ilmestymisen jälkeen :D Siitä tuli sitten hauska juttu n. kahdeksi viikoksi meikäläisen koulussa. (Opettaja: "Olet myöhässä" Oppilas: "No, olen aina ollut hyvä sängyssä..") ;)

Tulinpas takasin Tahkosta laskettelemasta. Ihan ok loma, mutta olisin mielummin vaan ollut kotona ja saanut koulujuttuja pois alta :P Ja rinteissäkään ei ollu kehumista kiitos alppikärpäsen pureman (kävin siis uutenavuotena Alpeilla ja nyt tuntuu Suomen rinteet aika laimeilta :'( ).

---
Äh, oon peeaa :( Ei varaa edes kokikseen. Aika säälittävää. Pitäs varmaan mennä töihin..
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Rota »

Yay, tänään 19-vee synttärit! Lahjoja olen saanut vain tyttöystävältä ja kummilta, kaikki on unhoittaneet minut! -____-* Mutta silti tyttöni oli ostanut parhaat lahjat: Naruto #28, Samurai Champloo deeveedeet 5-7 ja Samurai Champloo mangan.

PS. Pistin tämän tilaukseen gamelife.fi:stä, toivottavasti tulee viikonlopuksi!
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Hahaa spämmään taas tänne ^^'
Eli âbout yhestätoista saakka saakka istunut ja jumittanut koneella kaikkea.
Jääkaappi lähes tyhjä, mutta mitään syötäväksi kelpaavaa ei löytynyt ja osa tavaroistakin tuntui olevan homeessa, tosin nyt on vaan liaan laiska siivotakseni yhtään mitään.
Tosin päivän piristeenä on ollut Plinkki ja eritoten sauna kiva naureskella lahopäitä :D:D:'D
Jeesh viimiset 9h olen nyt odottanut tätä :P Kahden ja puolen tunnin päästä aukee kebab mesta ja saattaa turkin poijaat olla ihmeissään ku meikäläinen pompaa sisään silmät puol umessa heilutellen etuseteliä.
Ja kaupasta on pakko saada maitoa, mässyä, mässyä, mässyä ja suklaata. Jäi yöllä tuo suklaa vainoamaan, että sitä on pakko saaha. Ja tupakitkin kerkes loppuun.

Tiivistettynä olen herännyt juuri silloin kun kaupat ja kebabbi on ollut kiinne ja en ole syönyt kahteenpäivään mitään, joten pientä nälkää on lykännyt. Ja pää tuntuu olevan hieman jäässä tällä hetkellä, mutta eiköhän se tästä lähe wörkkiin.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Paljon onnea Jootta :)

Kitaraa rämpyttämään ->
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Onnia Jootta o/ Itelläki synttärit kohta lähestyy. Tai no päälle kuukaus viel.

Ei oo tullu taas kirjoteltua tänne. Liian paljo kiirettä ja laiskottaa aina :p Pääsiäisloma ni tylsästi menny että tänään oli pakko lintsata koulusta. Ei jaksanu mennä. ^^ Huomenna saaki hiostua neljään asti <___> Käytii tossa kaupoissa ostoksilla ja karkkia ostettiin ekaa kertaa puoleen vuoteen :D löl en ees muistanu miltä karkit maistuu. Ostettii kans hiusväri mulle. Pitää ehostaa letin väri uusiks ku kaljulta alkaa näyttään ^^

Nyt kahvia ->
Happy panda
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Woler »

Pitkästä aikaa mukava päivä! Oli vaan 4 tuntia koulua, ensimmäiset 2 tuntia oli köksää, tehtiin muffinsseja ja voisarvia ja japanin alkeis kieli ja kulttuuri tunnilla oli mukavaa! ^^ Opin uusia sanoja, ja muodostamaan jonkinlaisia lauseitakin. Sitte harjoteltiin hiraganoja ja katakanoja. :´D

Watashi wa Woler desu. ^^
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Woler kirjoitti:Pitkästä aikaa mukava päivä! Oli vaan 4 tuntia koulua, ensimmäiset 2 tuntia oli köksää, tehtiin muffinsseja ja voisarvia^

Meil o köksää 3 tuntii :O (mut tunti siit o jotai teoriaa -___-'')...

Mul oli myös tänää kiva päivä koulus. Ekan bilsaa ja sen jälkee syömää, sit oli musaa (plääh :/) ja sit hissaa. Pidettii kamun kaa esitelmä Kiinast ennen ku siit tuli siirtomaa. Mä just ja just sain kamun käsialast selvää, sit luin sitä melkeen änkyttäen xD. En oo mikää hyvä pitää esitelmii/puheit ;P. Sit päivän lopuks oli liikkaa. Mentii keilaa, se oli mun eka kerta :D. Siel oli iha sika kivaa. Aluks pelattii kunnol, mut sit lopust me vaa heitettii toisen vuorol samaa aikaa kaks keilaa radalle (onneks ope ei ruvennu raivoo ^^'')... Ainu mikä rupes otti päähän koko päivän oli se et hävitin 5e jonnekkin ulos :(.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Runte »

Woler kirjoitti:Pitkästä aikaa mukava päivä! Oli vaan 4 tuntia koulua
KeKeKe, mullapas vaan tunti ja seki oli liikuntaa 8D Sama joka keskiviikko~

Kylläpäs tänään pyrytti (ainaki Tampereella) paljon lunta! :o Oli helmi tarpoo jollai mettäpolulla aamulla ku lunta nilkkoihin asti..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Woler »

No, meilläkin on normaalisti 3 tuntia, mut tänään oli poikkeus. ^^ Kerrankin oli kivaa mennä kouluun.

Sitte oltiin parituntia uimassa kamun kanssa. :´D

Täälläkin pyrytti ihan kauheana, ja mä ku luulin jo että lumet sulais jo... :p
Kuva
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Offtopic #7 || Yleinen herutus

Viesti Kirjoittaja Rota »

Saaaaaah, olipas kova tuuli ja pyry tänään! x___x Onneksi pääsin kyydillä kouluun ja takaisin ja pihassa oli nivusiin asti lunta kun tulin kotiin!

Huomenna alkaisi koeviikko ja noin 6 koetta olisi. Yksi koe on erittäin mielenkiintoinen kun saattaa tulla ja tulee aika varmasti kysymyksiä Japanin kulttuurista ja uskonnoista.
Lukittu