8.0fftopic-topic

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Ite oon sanonu samaa jo puoli vuotta ja siltä näyttää etten seuraavien vuosien aikanakaan aijjo kajahtaa :P


---


D'aaawww~~~ Meijän koira on liian söpö kun se istuu :3
Eilenkin yöllä kun hain juotavaa, se vaa tuli siihen tähtisilmillään odottaan jotain syötävää ^^;
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Herrasmiehet jälleen messengerissä kirjoitti:Hideyori sanoo:
http://i36.tinypic.com/2ymaall.jpg - MIKÄ ANIME
Runte~ sanoo:
To Aru Kagaku no Railgun
Hideyori sanoo:
TOO FAST
Runte~ sanoo:
Jakso 3
Runte~ sanoo:
Tuli eilen ulos
Hideyori sanoo:
Senkin sairas sairas sairas mies :D:D:D:D
Runte~ sanoo:
:D
Hideyori sanoo:
Oikeesti
Hideyori sanoo:
Ihan ku apteekin hyllystä
Runte~ sanoo:
Hä? xD
Runte~ sanoo:
>XDDDDDDD
Hideyori sanoo:
Jätkä on kyllä kunnon otaku!
Runte~ sanoo:
Nojaah :D
Runte~ sanoo:
Lasketaankohan mua Otakuks jos oon käyttäny animeen ja kaikkeen siihen liittyvään 0 euroo rahaa :3
Hideyori sanoo:
Kyllä
Runte~ sanoo:
:'p sovitaan näin
Hideyori sanoo:
Minäkin olen otaku
Runte~ sanoo:
:'DDD Aijjaa
Hideyori sanoo:
Sanotaan että meitti on Jounin, niin sinä olet oikein Tokubetsu Jounin :---D
Runte~ sanoo:
xDDDD
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Ah, Syysloman kulutuskeinonahan oli siis tuon ensimmäisen Fairy Tail-jakson innoittamana lukea koko sarja läpi~~ Ja on se kyllä aivan mahtava sarja. Mutta ei voi, huomenna takaisin koulunpenkille.

Ainiin, jaksaisikohan joku taitava ihmeinen tehdä miulle Tämän kuvan ensimmäisen ruudun kitaraa soittavasta Gazillesta avataria? Viimeksi kuin laitoin Avatar-pyynnön, oli heinäkuu enkä ole vieläkään saanut vastausta..:D
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Tonnikala kirjoitti: Ainiin, jaksaisikohan joku taitava ihmeinen tehdä miulle Tämän kuvan ensimmäisen ruudun kitaraa soittavasta Gazillesta avataria? Viimeksi kuin laitoin Avatar-pyynnön, oli heinäkuu enkä ole vieläkään saanut vastausta..:D
Kuva
Ole hyvä.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Setzeri kirjoitti: Kuva
Ole hyvä.
Kiitoksia. Hauska se sun sarjisblogi. :D
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Joo mäki heitin Setzerin blogin kirjanmerkkeihin, oli sen verran rautasta tavaraa : )

Mmm. Hirvee hinku ostaa Guitar Hero pleikka kolmoselle. Mahtaako sellasta jaksaa rämpyttää tällee ei-yhtään-musikaalisena? Hintakaan ei enää päätä huimaa nii pahasti.. kiinnostusta löytyy.
Happy panda
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja KorDe »

fLÄSh kirjoitti:Joo mäki heitin Setzerin blogin kirjanmerkkeihin, oli sen verran rautasta tavaraa : )

Mmm. Hirvee hinku ostaa Guitar Hero pleikka kolmoselle. Mahtaako sellasta jaksaa rämpyttää tällee ei-yhtään-musikaalisena? Hintakaan ei enää päätä huimaa nii pahasti.. kiinnostusta löytyy.
Jos meinaat ettet ole musiikillisesti lahjakas, niin sillä ei ole mitään merkitystä :p Guitar Hero ei vastaa mitään "oikeata" soitinta joten kitaran/minkään muunkaan "oikean" soittimen soittotaidolla ei ole kys. pelin kanssa mitään tekemistä :)

Suosittelen, GH on addiktoivaa hauskaa.. ja jos on yhtään kunnianhimoa ja aiot yrittää experttiä, varaudu pariin suonenvetoon..
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Aloin luonnostelemaan uutta sarjakuva novellia ja toivon, että jaksaisin tehdä loppuun asti. 4 sivua tähän mennessä ja ne pitäisi skannata ja tehdä Open canvasilla loppuun.
Tämän päätin tehdä täysin suomenkielellä, ihan vittuilun vuoksi XD (ei teille, obviously).

Ongelma on vain keksiä tarinalle nimi. Vihjeitä olen pyytänyt, mutta joko on heitetty älyttömän hölmöjä ehdotuksia tai sitten tuhlattu molempien aikaa kertomalla, että ei ole hyvä keksimään nimiä.

Hmmh...
Jos tarina kertoo pahasta henkilöstä, joka ei ole täysin ihminen ja houkuttelee syrjäytyneitä nuoria pimeyteen, lukiten heidät täten omaan helvetilliseen maailmaansa - vieden heiltä kaiken jäljellä olevan; perhe, ystävät, tulevaisuus, vapaus ja sielu.

Millainen nimi tälle tarinalle sopisi?
Tähän mennessä olen keksinyt vaan jotain ympäripyöreää kuten 'Syöjä', mutta en vain keksi mitään mistä pitäisin.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Syysloma on kulunut varsin sujuvasti. Ehdin jopa käydä ostamassa uudet maiharit itselleni. Tänään hankittiin talveksi takki ja muita lämpimempiä vaatteita. Enää listalla olisi sitten uusi Yotsuba.

Huomenna pitäsi mennä lekurille luomenpoistoon. On ollut riesana niin pitkään kuin muistan ja haittaa hiustenleikkaamista.

Ja tuo uusi sarjiselämäkerta on mahtava, Setzeri!
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

KorDe kirjoitti:Jos meinaat ettet ole musiikillisesti lahjakas, niin sillä ei ole mitään merkitystä :p Guitar Hero ei vastaa mitään "oikeata" soitinta joten kitaran/minkään muunkaan "oikean" soittimen soittotaidolla ei ole kys. pelin kanssa mitään tekemistä :)

Suosittelen, GH on addiktoivaa hauskaa.. ja jos on yhtään kunnianhimoa ja aiot yrittää experttiä, varaudu pariin suonenvetoon..
No joo, sekä että. Musikaalisesti oon täysin lahjaton mut lähinnä tarkotin että iskeekö tämmöseen ei musikaaliseen ihmiseen sit tuon tyylinen peli kovin kauaa. Ne kerrat ku oon GH:tä koittanu nii on iha huippu aikaa. Siitä tämä into : P .. jospa se kiinnostas kauemminki.

No tilasin jo kitaran ja pelin että sittepä sen näkee..

Mut muuta: Kuka väittää ettei miehet osaa shoppailla? Mää lähin kaupunkiin ostaan 15 euron poolopaitaa ja päädyin käyttämään yli 200 euroa pelkästään vaatteisiin sillä reissulla ; ) .. mm. nahkatakki, huppari ja kengät tarttu mukaan..
Happy panda
Pena
Oinin
Oinin
Viestit: 901
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 01:07
Paikkakunta: Vantaa, Myyrmäki

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Pena »

Onpas tääki boordi hiljentyny muutamassa vuodessa melkeen kokonaan..
"Don´t try to live so wise"
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Pena kirjoitti:Onpas tääki boordi hiljentyny muutamassa vuodessa melkeen kokonaan..
No kaikki vaan karkas jonnekin. Takaisin saa tulla kyllä.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Ei oo enään aikaa ja motivaatiota pyöriä täällä niin aktiivisesti. Karu totuus tämä aikuistuminen..
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja Runte »

^ Ite oon huomannu saman~~ Huomasin itse asiassa jo vuosi sitte :D
Mutta kuha jäin hilluun sillee et kerran, kaks päivässä tänne vilkasee~

----

Törmäsin söpöön kuvaan mangaa lukiessa, avasin pitkästä aikaa PSP:n ja värjäsin sen<3 :o
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: 8.0fftopic-topic

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Joo, melko hiljaiselta tää paikka vaikuttaa. Itse en edes tiedä tulisko mulla käytyä tämän aktiivisemmin täällä vaikka mulla ei olis tuota inttiä sotkemassa elämää. Tiedäppä häntä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Lukittu