SasuNaru

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: SasuNaru

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Bullshittiä koko paska.

Ja vaikka kuviteltaisiin että tuo kuvitteellinen haastattelu olisi totta, ei Shonen Jumpin pomot ikinä antais Kishille mahiksia minkäänlaiseen "out of mainstream" -lopetukseen.

Jos sinä et voi sietää homoja ja lesboja, niin yhtä paljon minä en voi sietää konservatiivisia foobikkoja jotka itsekeskeisesti julistavat maailman olevan parempi heterona. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää oma elämänsä haluamallaan tavalla ja rakentaa oma onnensa minkätahansa tyyppisen suhteen pohjalta, joten tuki turpasi heterouden paremmuudesta. Viimeksi kun mä tarkistin, maapallo kärsi ylikansoituksesta ja ihmiset muutenki raiskaavat luontoa eli toisin sanoen paskat lisääntymisestä.

Kirjoitin tästä aiheesta esseen jokin aika sitten ja valitinkin kuinka tälläisissa keskusteluissa rakkauden arvo niin usein mitataan lisääntymiskyvyllä. Mä en ainakaan halua olla kone, jonka ainoa tarkotus on pukata kakaroita ulos, mulla on omat tunteet jotka tulee ottaa huomioon! Kumma jos joku on erimieltä tuon väitteen kanssa.. Rakastavatko homofoobikot kumppaninsa ruumista vai persoonaa? Mä en ainakaan halua valita ensimmäistä vaihtoehtoa.

Pidän narusasusta, mutta itasasu on mun OTP. Ja ennenkuin kirkuvat äänet löytävät tiensä kimppuuni, saanen muistuttaa hahmojen olevan fiktiivisiä ja täten paritusten sijaitsevan todellisuuden lakien ja moraalikäsitysten ulkopuolella. Kielletään samantien kaikki fiktiivinen tappaminen, koska se on väärin ja mennään katsomaan teletappeja! Ai niin, mutta nehän olivatkin homoja..
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: SasuNaru

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Feeding the troll.

Toivottavasti neiti Cloud-01 jonain päivänä kokee, mitä on rakastaa toista ihmistä. Sitten, ja vasta sitten, aijon kuunnella kun sinä kerrot minulle että minun rakkauteni on väärin.

Paskat jostain Sasunarusta. Sinä epäsuorasti juuri sanoit, että minä ja kaltaiseni ansaitsemme kohtelun joka keskitysleireillä annettiin juutalaisille.
Hyvä on, keskustellaan:
Mielenkiintoista että kristillisiä konventioita käyttävä argumentti lopetetaan kristillisyyden juuriuskontoa loukkaavasti. Et esittänyt minkäänlaisia perusteluita homofobiallesi. Perusjuttuja, jotka kannattaa ainakin ennen ylioppilaskirjoituksia opetella: PERUSTELE, mielellään VALIDEIN SITAATEIN. Nousevatko luonnollisuudenvaatimuksesi Raamatusta? Tuskin ainakaan Toorasta.
Jos nyt saan olettaa, että olet kristilliseltä, etkä suinkaan itsestään ja seksuaalisuudestaan epävarman teinipojan henkilökohtaisten ongelmien, kannalta liikkellä keskustelunavauksesssasi, esitän jatkokysymyksen:
Miten hyvin tunnet Martti Nissisen teologiaa? Miten hyvin tunnet alkukielivivahteineen kuuluisat "homouden kieltävät" raamatunkohdat?

Kummastakin yllämainitusta olen erittäin valmis keskustelemaan, kristilliseltä tai ateistiselta kannalta.



Joskus on ihanaa ottaa itsensä liian vakavasti^^
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: SasuNaru

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Itse pidän SasuxNaru/NaruxSasusta, mutta luulen kyllä että ei tämmöinen paritus ole mahdollinen .__. koska varmaan mikään animaatio studio antaa tehdä tuollaista loppua. Ja luulen että Kishimoto ei myöskään tee sellaista loppua niin kurjaa kuin se on :( ainakin minulle xD
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
Vastaa Viestiin