Onemanga
Meitti diggailee näitä yhen sivun seikkailuja. :3
OP 549
- Hideyori
- ORE WA HOURITSU DA!
- Viesti:
- Runte
- Lord of Oblivion
- Viesti:
Re: OP 549
^ Täysin samaa mieltä!
Ja kuten Hidelle tänään aiemmin mainostin: Oli erittäin rikas chapteri :o
Paljon saatiin tavaraa lyhyeen aikajaksoon. Oikein mukavaa luettavaa ^^
Luffyn Bounty taas nousee~
Ja Buggyn :DD
Ja kuten Hidelle tänään aiemmin mainostin: Oli erittäin rikas chapteri :o
Paljon saatiin tavaraa lyhyeen aikajaksoon. Oikein mukavaa luettavaa ^^
Luffyn Bounty taas nousee~
Ja Buggyn :DD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
故に我は孤独を満喫している
- Tonnikala
- Just nobody
Juuh, kyllä se Buggynkin palkkio voisi nousta.
ihan mielenkiintoinen osa chapua oli kyllä Jimbei hieno viittaus Arlongiin. Taitaa vähän kaivella Luffyn taistelun lopputulos Jimbeita. Mutta, hieno luku.
ihan mielenkiintoinen osa chapua oli kyllä Jimbei hieno viittaus Arlongiin. Taitaa vähän kaivella Luffyn taistelun lopputulos Jimbeita. Mutta, hieno luku.
- Arska
- ANBU Captain
- Viesti:
Nämä etusivun tarinakuvat tosiaan on mielenkiintoisia, nähtäväksi jää, seikkaileeko miehistö takaisin yhteen pelkästään niiden avulla vai saadaanko jokaisen seikkailuja seurata ihan sarjakuvasivuilla...Useimmat tuolla internetseissä tosin povaavat ja pohtivat, että kuinka olkihatut voimistuvat noilla reissuillaan, mutta luoja toivon että ne tekisi jotain muutakin kuin keksisi uuden konstin voimistaa itseään...:D Mua kun ei valitettavasti kiinnosta toi voimien jatkuva power-uppaus yhtään vaikka se shounen-sarjassa onkin pakollista, vaan itse tarina.
Mutta Frankylle taisi nyt kyllä koittaa joulu, Punkin vanhojen kokeilujen seasta löytynee jotain, mitä cyborgi voisi käyttää hyödykseen.
Mutta voi kun tuo Ace on niin surkun näköinen, toivottavasti ne sen nyt vielä ehtii pelastaa ja toiv. tuo 3-tuntinen ei veny sarjakuvallisesti mitattuna kahteen pokkariin ;) Harmi kun olen luultavasti liian vanha fanityttömäiseen cheerleedaukseen, muuten voisi heittää ihkuttavaa huutomerkkiä pari rivillistä.
Mutta Frankylle taisi nyt kyllä koittaa joulu, Punkin vanhojen kokeilujen seasta löytynee jotain, mitä cyborgi voisi käyttää hyödykseen.
Mutta voi kun tuo Ace on niin surkun näköinen, toivottavasti ne sen nyt vielä ehtii pelastaa ja toiv. tuo 3-tuntinen ei veny sarjakuvallisesti mitattuna kahteen pokkariin ;) Harmi kun olen luultavasti liian vanha fanityttömäiseen cheerleedaukseen, muuten voisi heittää ihkuttavaa huutomerkkiä pari rivillistä.