Guitar Hero

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Guitar Hero

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Eiköhän ole aika pystyttää tällekin pelisarjalle oma topic.

Mikä on paras osa? PS, 360 vai Wii? GH vs. RB? Lempibiisi, vaikeustaso, soitin? yms yms...

Itse hankin juuri WT:n. Olen yllättynyt hyvistä kappalevalinnoista ja hahmoeditorista mutta pari asiaa ärsyttää. Ensinnäkin valikot ovat ihan suolesta, täynnä turhia tallennusilmoituksia ja latailuissa kuluu aivan liikaa aikaa. Esimerkiksi jos Practisessa vetää jonku kipaleen loppuun, ni continue palauttaa sut ihan älyttömään kohtaan - joutuu vetää bäkciä ihan kympillä että pääsee valitsee uutta biisiä. Ja vaikeustason valitseminen on todella tyhmässä kohtaa. Harmittaa myös että mediumtaso on ihan löllö verrattuna LoR:n. Jouduin pakosti taistelemaan itteni hardin tasolle että pelaamisessa olis ollu jotain järkeä.

Lempparibiisi LoR:ssa on Miss murder ja Prayer of the refugee. WT on vielä aluillaan mutta nyt olen tykästynyt Hotel Californiaan ja Misery businessiin. Olin ihan fiilareissa kun Oasiksen Falling down löytyi biisikaupasta mutta masennuin heti kun hard-tason näppäilyt menee niin vammasesti päällekkäin ettei normaali ihminen saa biisiä soitettua.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Guitar Hero

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mä oon vaan World Touria pelannu ja se oli iha mahtava kokemus (Töissä hakkasin sitä. Joo kyllä, mä pelasin guitar heroa 8 euron tuntipalkalla.. mahtityö). Nyt ois tarkotus hankkia itelle joku Guitar Hero. Todennäkösesti päädyn tohon WT koska se näyttäs olevan halvin.. :)

Nii ja konsoli ois PS3

Näihi peleihi ei vissiin saa omia kappaleita mitenkään? Mä ku en oo musiikkipeleihi perehtyny yhtään.
Happy panda
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Guitar Hero

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Jos jotenkin saa, niin kertokoon joku siitä mullekin... Olishan se siistiä vetää jotain japsibiisejä :D Muistaakseni WT:ssä on joku editorimoodi mutta se taisi saada huonohkoa palautetta, enkä ole paljoa kerennyt tutustua.

Sanonen vielä sen että on helkutinmoista kiskontaa että Wii-version kitaroihin tarvitaan omat wiimotet sisälle. Olis niin kivaa soittaa kavereitten kaa yhessä mutta toinen kitara lojuu nurkassa pölyttymässä kun ei oo intoa maksaa kuuttakymppiä huijauksesta.

Itse peleistä ja kitaroista tulee kyllä aina vähän väliä hyviä tarjouksia. Kannattaa siis vähän kärkkyä milloin tippuu halvalla. Äskettäin oli LoR, WT ja Greatest hits kakskypää hulluilla päivillä ja ellen ihan väärin muista nyt on Anttilassa menossa joku kitara+peli tarjous.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Re: Guitar Hero

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Mjoo mä tartuin tohon Anttilan tarjoukseen, eli GH 3 ja langaton kitara 39,90 euroa. Tiesti mieluummin ois jonku uuden version ottanu mut niitähän voi sit jälkikäteen ostella : P

Viikon päästä pääsee sit rämpyttään. Naapuri parat.
Happy panda
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Guitar Hero

Viesti Kirjoittaja KorDe »

GH 1 & 2 PS2:lle ! Whoo !
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Vastaa Viestiin