Erilaisuus

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Erotun massasta tavallisuudellani. o__O Ei minussa ole mitään muuta erikoista kuin aivojen rakenne, ja siitäkin kiistellään vielä lääketieteellisessä. xD Hei vitsii, vitsii..! Eli joo, en minä tunne itseäni mitenkään erilaiseksi kun animesta ja mangastakin alkaa pikku hiljaa tulla "muotia". xD
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »


- en juo, en käytä huumeita, en polta
- en meikkaa paljoakaan (joskus valokuviin laitan ripsarii, muuten en meikkaa)
- näytän ikäistäni vanhemmalta ja henkinen ikä taitaa olla 25 paikkeilla
- nauran liian useasti
- voin pahoin ennen jotakin testiä/koetta
- hekottelen useasti yksin olessani
- rakastan pimeyttä
- vihaan liiallista lämpöö ja toisaalta jäätä myös..
End of all hope..

Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Minä eroan muista ikäisistäni ehkä eniten siten, että

- "Leikin" nukeilla, tarkemmin sanottuna harrastan aasialaisia pallonivelisiä resiininukkeja, joita BJD:ksikin kutsutaan. En tunne lisäkseni IRL yhtäkään toista, joka olisi valmis maksamaan nukeista näin paljon - omani maksoivat pitkälle yli 200 euroa kumpikin ja kaksi seuraavaa tulevat maksamaan pitkälle yli 500 euroa kumpikin. Eivät siis ole mitään leluja, keräilykohteita pikemminkin.

- Minulla on myös orastava innostus pikkuautojen, My little pony:en, tamagotchejen, posliininukkejen ja pullip-nukkejen (jotka ovat ylläripylläri japanilaisia söpöjä isopäisiä nukkeja) keräilyyn.

- Pukeudun usein pitsiunelma-kermakakku-prinsessamekkoihin, jota voisi kuvata myös sanalla rorita. Tähän tyyliin. Tämä ei varmastikaan ole kovin erikoista Japani-harrastajien keskuudessa, mutta eipä noita silti kovin usein kadulla vastaan kävele.

- Edellisestäkin osittain johtuen teen hyvin suuren osan vaatteistani itse. Loput ostan mahdollisuuksien mukaan käytettyinä.

- Lisäksi viihdyn sairaalassa, rakastan klassista musiikkia, en juo enkä polta ja kiroilen vain hyvin harvoin.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

-en juo
-Naurukohtaukset voi tulla millon tahansa
-Poltan tupakkaa
-Olen ujo vieraasa seurassa
-Omat laatuinen
KATSO ALAS
Avatar
Rolle
Genin
Genin
Viestit: 174
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:44

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hmm. Vois jakaa asiat vähän eroihin käytännössä ja ajattelutavoissa. Ehkä isoin ero ikätovereihini verratuna on se, että ajattelen, tai ainakin luulen ajattelevani, todella paljon enemmän kuin he, etenkin siis semmosia vähän syvällisempiä ja vähemmän käytännönläheisiä asioita. Saatan käyttää etenkin illalla (ja saunassa) todella kauan aikaa ihan vaan asioiden ja aatteiden pohtimiseen.

Kontrastina tulee sitten, että ajattelen vähemmän käytännönläheisiä asioita ja sen semmoista. En keskitä oikeastaan mitään huomiota vaatetukseni tai ulkonäköni miettimiseen, enkä muiden vastaavien. Vaikea selittää.

Myöskään en tunne mitään intressejä mm. juomiseen tai polttamiseen tai muuhun vastaavaan. Ehkä osaksi sen takia, etten kärsi oikeastaan minkäänlaisista sosialisista paineista tai vastaavista.

Sitten voisi siirtyä semmosiin päällepäin näkyviin asioihin ja arkeen.

Olen ikätovereitani huomattavasti rauhallisempi ja keskityn paremmin, esim. koulussa. Arvosanojeni ja tietouteni perusteella taidan olla myös keskitasoa älykkäämpi, ainakin toivon niin. Myöskään en koe koulunkäyntiä mitenkään ikävänä prosessina. Mikäs siinä oppiessaan ilmaiseksi asioita ja ollessaan samaan aikaan hyvässä seurassa.

Muuta mainittavaa:
- Asenteeni asioita kohtaan on yleistä tasoa positiivisempi ja innokkaampi.
- Kuuntelen musiikkia varmaan tavallista enemmän, myös musiikkimakuni on hyvin laaja.
- Käytän ihan liikaa nettihuumoria. Tavallinen pulliainen ei tajuaisi kavereitteni ja mun keskusteluista varmaan pätkääkään ajoittain.
- En koe mitään intoa asioiden silmittömään fanittamiseen. Ihan turhaa semmonen.
- En omaa mitään isompia harrastuksia.
- Kirjoitan viesteistäni ja muista kirjoitelmista liian pitkiä, niin ettei kukaan jaksa lukea niitä.

Saletisti jäi vielä jotain tärkeää mainitsematta. Vaikea selittää tämmöistäkin jollekin muulle, kun ei ole asiaa itsekään miettinyt.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Nameless kirjoitti: -Elämäni tarkoitus on Naruto enkä puhu mistään muusta innostuneesti.
Wau, sun elämäs on tosi mielenkiintoinen.

Ja minäkö?
Pidän itseäni aika normaalina, en pyri enään olemaan erilainen kuin muut.
Mutta ainahan voitte toki katsoa linkin sigissäni ja olla eri mieltä. >__>
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

hmm hmm en nyt tiiä oonko mitenkään suuremmin erilainen, mut on mulla sinänsä toimivaksi todettuja luonteenpiirteitä

-Olen sekapuoleinen. Kehossani ei ole kumpikaan puoli hallitseva.
*Oikea kätinen, vasen jalkainen, oikeasilmäinen, vissiin vasen korvainen. Muutenkaan tuo esim kätisyys ei ole vahva, vaan teen paljon asioita ns. vääräkätisesti. tuota sekapuoleisuutta kun oon enemmän tutkinut ja siitä lueskellu, niin luonteenpiirteeni tulee pitkälti sitäkautta


-kiltti
-optimistinen
-suvaitsevainen
-kuuntelija
-piilo laiska
-Soteutuu porukkaan kun porukkaan ja tulen lähes kenen tahansa kanssa helposti toimeen.
-vallankaappaava neuvonantaja
-käytän paljon aikaa ja aivosoluja ihmisten ja etenkin lähellä olevien ihmisten "lukemiseen" ja ymmärtämiseen.
-yleistiedon janoinen. tykkää tietää kaikesta hyödylliseltä tuntuvasta tiedosta mahdollisimman paljon. liittyy se sitten mihin tahansa, mutta sellaisen oppimiseen joka ei tunnu hyödylliseltä motivaatio on nolla.


isossa ja etenkin vieraammassa isossa porukassa oon enemmän kuuntelevassa, "lukevassa" ja tarkkailevassa roolissa. Ryhmätöissä annan yleensä jonkun muun ottaa ohjat ja pistämään rattaat pyörimään. tutkailen siinä sitten tehdessä, että mitä korjattavaa missäkin työ tavassa/menetelmässä olisi, mutta en jaksa vielä siinävaiheessa puuttua tilanteeseen, tai alkaa turhanpäiten kitisemään jos hommat tuntuu hoituvat senhetkisen työnjohtajan tavoilla; vaikka paremman tavan tietäisin. Jos hommat alkaa menemään oikeesti päin persettä, niin sit kaappaan vallan ja pistän rattaat pyörimään uudestaan pikkuhiljaa töitätehdessä suunnittelemallani tavalla joko niin että itse hoidan homman loppuun, tai sitten tokaisen edelliselle "johtajalle" että jatkaa siitä.

se kyllä sitten ärsyttää meikäläistä, jos se "johtaja" itsepintaisesti yrittää hoitaa sitä hommaa omalla tavallaan vaikka kuinka menee perseelleen, eikä suostu edes neuvoja kuuntelemaan tyyliin "älä tuu siihen selittämää, minä se tässä johtaja olen ja mä sanoin et me tehään näin, niin mehän tehään näin" vaikka kuinka pahasti on menossa metsään. kyllä nekin tapaukset sitten useimmiten kysyy metsäänmentyään että mitä mulla oli mielessä, jos vaikka saisin korjattua tilanteen jotenkin. Ei tuota ongelmaa kavereiden ja ystävien kanssa juuri ole, koska ne on oppinu kuuntelemaan ennenkun on liian myöhästä.

tosin
Eräs kaverini ei useamman keskustelun ja vakuuttelun jälkeenkään uskonu mun matikkapäätä, eikä menny kauaa niin ajokortti siltä lähti kuivumaan ja roiman sakon sai niskaansa. :(

yhden ystäväni kanssa on viimeaikoina ollut pieniä hankaluuksia kuuntelemisen kanssa, kun se jäi inttiin töihin, eikä se saa kovin helposti karistettua auktoriteettejä takistaan edes vapaalla kun intissä ainoat joita sen tarvii kuunnella on ylempiarvoiset ja alempilätkästen puhe saa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä periaatteessa muuta tarvi huomioida kun suorat käskyt.

aika usein ystävät ja kaverit muuten tuppaa ensitöikseen kysymään multa että mitä mä tiedän jostain asiasta mikä niitä kiinnostaa olettaen että oon todennäköisesti ahminu päänuppiini enemmän tai vähemmän tietoa kyseisiin asioihin liittyen juoksupaidoista ravun anatomiaan ja biopolttoaineista pienhiukkasiin ja aktiinifilamentteihin... Kerron sitten sen mitä tiedän ja mahdolliset omat johtopäätökseni ja mielelläni otan tarkempaa tietoa heiltä takaisin jos sattuvat asiasta itse tarkempaa tietoa hyöhemmin hankkimaan.

aivoprofiilini
http://my.opera.com/Akatora/blog/index. ... %20Profile

persoonallisuustesti
http://my.opera.com/Akatora/blog/2007/0 ... isuustesti

mut en jaksa nyt kirjottaa enempää, kun ei ketään kumminkaan kiinnosta, eikä kukaan jaksa lukea tuota tylsää tekstiä ensimmäistä luetteloa pidemmälle. menen pesulle ja nukkumaan. öitä. :arrow:
Viimeksi muokannut fredo, Su Huhti 22, 2007 22:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Olen kuulemma outo ihminen:

-Olen kipeänä harva se viikko
-Näyttelen ja pidän siitä
-Pidän olkalaukkua
-harrastan Warhammeria
-luen/katson Anime/mangaa
-Piirtelen vihkoihin
-Pidän Lordista.
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

-Jos en ajattele kunnolla mitä puhun, saatan päättää lauseeni idiootisti tai sanapäätteet ovat outoja kuten "Sitten olin ihan joo en tiiä sekaisin mutta kai se siitä."

-Saatan ajatella jotain asiaa tai puhua paljon jostain aiheesta joka liittyis erittäin lähellä erästä päivänpolttavaa aihetta mutten osaa yhdistää niitä itse. Tai muutenkin asioitten yhdistämien on hankalaa.

-Jos muistelen jotain asioita, joissa olen nolannut itseni, haukahdan huomaamattani.

-En käytä varmaan sitä 10 %:kaan aivokapasiteetistani, en yksinkertaisesti mieti melkein mitään aivopähkinää vaan työnnän sen heti ajatuksistani pois, esimerkiksi matikassa. Kai se on laiskuutta huipussaan.

fredo, minä itse asiassa luin tekstisi :p
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

- Olen kaksimielinen persoona. Toinen puoli on kaveriporukassa perus humoristinen ja karski hevimies, joka ei kuuntele juurikaan muuta kuin heviä. Vapaa-ajalla paljastuu taas toinen persoonallisuuteni. Katson animea ja luen mangaa. Olen kiltti ja joskus ehkä vähän lapsellinenkin. Yritän olla paljastamatta sitä toista puoltani koulussa.

- En osaa tehdä päätöksiä. Johtunee kai siitä tuplapersoonasta. Toinen puoli ajattelee toista vaihtoehtoa ja toinen toista.

- Olen huono puhuja ja esiintyjä. Muut pystyvät varmasti puhumaan ja kertomaan paremmin hauskoja asioita kuin minä.

- En kuuntele aina kaikkea mitä minulle kerrotaan. Siksi olen yleensä vähän pihalla.

- Pidän vain mustasta väristä.

Jotain tuohon suuntaan.
Ja hei, Tonnikala, minäkin pidän olkalaukkua, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa. Kyllä se nyt normaalin selkärepun pieksää! ^__^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

-Useammat pelkäävät minua väkivaltaisuuden takia,eninmäkseen pojat. Hermot voivat mennä nopeasti jos on ärsytetty tarpeeksi. Valitan siskoni mielestä paljon (Se nähtiin Japanipäivässä kun puolessa tunnissa valitin noin kymmenisen kertaa). Olen koulussa sellainen joka ei itke helposti ja loukkaannu,kotona olen herkkä ihminen.Kavereiden seurassa olen hassu,humoristinen ja sun muuta...Ujo voin olla vieraassa seurassa O_o.

-En pysty pitää puhetta luokan edessä kunnolla,tärisen sun muuta...

-"Hitto" on koulussa joka lauseessa minulla (se vain pääsee minulta...).

-Pukeudun erinlailla kuin muut luokaltani...Meikkihin en ole vielä raaskinut koskea,mutta väriä päivittäin on paljon minussa.

Äh, en jaksa kirjoittaa enempää minusta...Jääkön tuohon asia :/.
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

- Ajattelen kaiken kaksimielisesti.
- Pidän itseäni fiksuna ja jopa olenkin sitä.
- Olen sitä mitä olen ja ylpeä siitä.
- En jaksa angstata kovinkaan paljoa, sillä minulla on parempaakin tekemistä.
- Minulla on hyvä asenne.

- Pukeudun etenkin kesäisin kuin 15-vuotias skeittaripoika. (En ole 15 enkä poika.)
- Löydän enemmän vaatteita poikien- kuin naistenosastoilta.
- Joo tykkään niinku pitää krakaa ja mustaa pukua ku se on tosi cool ja rok niinq.
- Dissaan massapissisteinejä ja vihaan nykymuotia.
- Jos pukeudun naisellisesti ja laitan meikkiä, se tuntuu cosplaylta.

- En käytä v-sanaa ihan vain sen takia että se on niin kulunut ja ruma ja pissiskieltä. Kiroilen mieluummin oikeilla kirosanoilla missä on vielä särmääkin jäljellä. Olen käyttänyt v-sanaa elämäni aikana ehkä 7 kertaa. Ja useimmiten sekin on tullut sanottua silloin kun olen quotennut jonkun muun sanomisia.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Yhdyn LoneWolfin mielipiteeseen: olkalaukku hakkaa repun mennen tullen!

lisäilenpä taas jotain:

-Alan toisen ihmisen kanssa keskustellessa hyvin nopeasti matkimaan hänen puhetyyliään tai vakiosanoja.

-Koulussa puhun tuskin mitään muille, olen kauhean asiallinen ja vakava, ujohkokin.

-Minulla on alitajuinen paritusvimma. Ottaa päähän kun katsoo jotain sarjaa ja mielen perukoilla alkaa kuulua ajatuksia "hetkonen! Nuo tulevat toimeen, entä jos..."

-Kaksmielisyys 24/7, vaikka se on minulle jo täysin normaali juttu :´D

-Ylireagoin kauhuelokuviin ynnä muuhun pelottavaan, mutta silti tykkään pelata kauhupelejä ja katsoa niitä elokuvia.

-Kiinnitän huomiota ihmisten elkeisiin yms hirveän paljon huomiota. Ja asenteeseen.

-En ole koskaan tyytyväinen luonteeseeni, jostain syystä en pidä siitä ja monesti yritän olla täysin päinvastainen. Kyyninen, aikuismainen, asenteellinen näin esimerkiksi.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Mirha kirjoitti:- En käytä v-sanaa ihan vain sen takia että se on niin kulunut ja ruma ja pissiskieltä. Kiroilen mieluummin oikeilla kirosanoilla missä on vielä särmääkin jäljellä. Olen käyttänyt v-sanaa elämäni aikana ehkä 7 kertaa. Ja useimmiten sekin on tullut sanottua silloin kun olen quotennut jonkun muun sanomisia.
Houu, minulla on ihan sama. Se kertakaikkiaan kuulostaa niin teiniltä, ettei kehtaa. .____. Olen kyllä jo lopettamassa kiroilua kokonaan, mutta sen voin sanoa, etten ole sanonut v-sanaa ihan omasta tahdostani kuin 2 kertaa! o/
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin