Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

En haluis olla poika. En osaa selittää mut en vaan haluis olla poika. Paitsi cosplayn suhteen olis kiva olla ku sillon vois olla vaik Sasori, Deidara tai Kiba tai joku muu hyvä hahmo.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Woler »

Ei kiitos. Ehkä yhen päivän voisin kokeilla, mut mielummin pysyn poikana. Cosplay asujenkin kannalta.
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Vuorokaudeksi taikaiskusta ehkä, mutten oikeastioikeasti. Pitän itsestäni ihan hyvin semmoisena kuin olen. Kaikkein mielenkiintoisinta olisi nähdä, että toimisivatko tippaleipäaivot vielä, vaikka fyysisesti muuttuisikin.
Kuva
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Disaster »

HELL NO! Mä oon oikeesti mies ja se on fakta! XD Njoo... En kyl kokeilis naisena oloo... Mä oon poika ja poikana pysyn! Paitti että ku mä kasvan nii tottakai musta tulee mies, ellen toteuta älykästä hirttäytymis suunnitelmaa, mut mies ei tee itsarii paitti jos on säälittävä... Joo en vaihtas sukupuolta.
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja masi »

En mä ei musta ois sellaseen oon liian juurtunu nykyseen sukupuoleen joutusin vaan vaikeuksiin ja ties mihin :X
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

Elec kirjoitti:En haluaisi vaihtaa sukupuolta. O_O Olen kuullut, että poikien liikunta tunnit ovat yhtä tuskaa X3 tyttönä on helpompaa.
Poikana olisi se hyvä puoli, että voisi cosplayata paidattomia hahmoja (no kyllä tyttönäkin voi, mutta se on vähän kyseenalaista)

Mutta jos olisin poika, olisin varmaan joku nörtti O_o'
No ei varmana ole vaan ainakin täällä päin on miehekäs tunnelma ja jos joku kettuilee niin on musta silmä samantien
Kuva
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja qecco »

tykkään olla mikä oon mutta olishan se ihan kivaa jos joskus sais olla nainen hetken aikaa. mut en nyt mihinkään sukupuolenleikkaukseen menis.(pitkä sana)(HUOH...)
---------------------------------------------------------------------D¤B------------------------------------------------------------------------
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Voisin kokeilla tuota miehisyyttä sitten kun koulut on käyty, Zetsuboutakaan ei houkuttele poikien tuskallisilta kuullostavat liikuntatunnit. :< Kerran kuukaudessa tuo sukupuolenvaihdos olisi myös enemmän kuin mieluinen, mutta muuten kyllä olen tähän feminiinisyyteen täysin tyytyväinen, ei tarvitse mennä armeijaan 8'D
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Olen naiseuteeni ihan tyytyväinen, vaikka kerran kuukaudessa Buranaa meneekin tabletti jos toinenkin. Mutta... armeija - kiitos ei! Poikien liikunta - kiitos ei! Opettajien kovempi suhtautuminen poikiin tyttöihin verrattuna - kiitos ei! Poikien kroppa - kiitos ei! Miehuuden odotukset - kiitos ei!

No, en kiellä, etteikö poikana olemisessa olisi jotain positiivista. Enemmän lihasvoimaa, enemmän pituutta, ei tarvitse ajella säärikarvoja (...mutta parta...), ei ole kuukautisia, parempi palkka useimmissa ammateissa... mutta kyllä heiveröisenä pikkutyttönä on kivempi. Ei, en haluaisi olla poika päivääkään.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^ Enemmän pituutta? Ei kiitos, olen tytöksikin jo turhan ylipitkä (vaivaiset 185 senttiä -.-")

Mutta, olen iloinen tyttönä. Kärsimys kerran kuukaudessa on pientä siihen verrattuna, että joudut käymään armeijat ja kaikki muut liiksatunteja myöten. Eikä minulla ole edes valittamista, ei tarvitse useimmiten edes buranaa syödä.
Enkä kyllä jaksais ruveta totuttelemaankaan poikana olemiseen. Tyttönä olen elänyt 16 vuotta, ja naispuolisena pysynkin :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

En vaihtaisi, vaikka toisinaan oikeasti haluaisinkin. Naisena oleminen ei ole koskaan tuottanut minulle kovin suuria ongelmia, vaikka rehellisesti sanoen vihaankin suurta osaa naisväestöstä. Naisiin kohdistuva 'lempeämpi' käyttäytyminen esimerkiksi kouluissa sun muissa ottaa kyllä suuresti päähän.

Minua taas ollaan kohdeltu koko ikäni ehkä jopa enemmän poikana kuin tyttönä. Olen kasvanut poikien seurassa, eikä minulla ole ikinä ollut sen suuremmin naispuolisia ystäviä paria tyyppiä lukuunottamatta. Kaveriporukassa minua kohdellaan aivan samalla tavalla kuin muitakin, harvemmin sukupuoltani otetaan huomioon. Äijäksikin tietty joskus kutsuvat.

Tyyliltäni olen myös poikamainen; pukeudun poikien vaatteisiin, minulla on suht lyhyet hiukset, en meikkaa.

Päivästä riippuen minä voin itse tavallaan päättää, haluanko olla poikamaisempi vai en. Jos tekee mieli olla astetta poikamaisempi niin nämä kaksi ylimääräistä palluraa tässä rintakehän päällä saa kyllä todella kätevästi läntättyä piiloon vaikkapa ideaalisiteellä.

Lopullista sukupuolenvaihdosta en kyllä tulisi ikinä tekemään. Poikatyttönä oleminen sopii minulle ihan hyvin, ja kyllä minä naisena olemisen huonot puolet kestän. Kesällä toki olisi hauska kulkea ilman paitaa.

Ruumiillisesti olen siis naispuolinen, mutta 'kolmanteen sukupuoleen' (androgyyniksi) minut on ehkä helpompi luokitella, sillä peitän ne naiselliset piirteet myös varsin hyvin.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Viesti Kirjoittaja miroku »

vois se pari päivää tyttönä olla mutta en rupeis koko loppu elämäks
Vastaa Viestiin