Jos saisit vaihtaa sukupuoltasi

Yleinen keskustelu kaikenlaisista asioista.
Vastaa Viestiin
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Kyl minä voisin testata tyttönä olemista korkeintaan viikon. Se vois olla kliffaa sen pari viikkoo, mutta ei ikuisesti.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Olen aika varma että moni poika joka voisi kokeilla tyttönä olemista hetken aikaa järkyttyisi..
Tytöt on paljon ilkeämpiä kuin pojat ja ne juonittelee ja puhuu jatkuvasti paskaa selän takana. Ei pojat pärjäisi niin julmassa maailmassa kun ovat tottuneet leppoisaan huulenheittoon ja jutusteluun ;D ei tietenkään kaikkiin poikiin päde voihan ne jotkut olla juonittelijoita ja paskan jauhajia mutta se on harvinaisempaa..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Oikeastaan ainoa syy miksi vois olla kiva kokeilla poikana oloa on, että pääsisi kokeilemaan seisaaltaan pissaamista... ^^ Mutta mun on kyllä parempi pysyä vaan tyttönä, kun muutenkin hankin sanoa ensin ja ajatella vasta sitten (jos ajattelen), niin poikana taitaisin joutua liemeen jos toiseenkin... ^__^
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

[quote="Michiko"]Oikeastaan ainoa syy miksi vois olla kiva kokeilla poikana oloa on, että pääsisi kokeilemaan seisaaltaan pissaamista... ^^ [quote]
hhei voihan tytötki pissata seisaalleen :DD
joo olen hiljaa..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Dragonmaster kirjoitti: Vaihtaisin sukupuoltani leikkauksin, ihonsiirroin, ihrasiirroin, syöpää aiheuttavin hormoonein ja muiden tuskastuttavian prosessien kautta? Ei kiitos, olen ihan tyytyväinen tällaisenaan... Ja yksikin päivä vastakkaisen sukupuolen edustajana tuntuisi yhtäkkiseltään aika hämmentävältä.
Lisäystä tähän vanhaan virteen: minusta tuntuu, että molemmat sukupuolet ovat yhtä paskoja. Sukupuolta vaihtamalla en saavuttaisi mitään, sillä ongelmat vaihtuisivat vain toisiin ja varsinkin pysyvästi sukupuolta vaihtamalla menettäisin vain ne ympärilläni olevat asiat, jotka olisin saavuttanut ennen vaihtoa. Mitään tavoittelemisen arvoista tuskin saavuttaisin sukupuolta vaihtamalla, sillä elämäntyylini ei muuttuisi todennäköisesti yhtään, vaikka muutos tulisi yhtäkkiä ja vain yhdeksi tai kahdeksi päiväksi. Ihmiset ympärilläni vain tekisivät elämästäni hyvin vaikeaa sen ajan minkä olisin vastakkaista sukupuolta.

Minä en välitä mitä muut sanovat -- olen vakaasti sitä mieltä, että sukupuolten välillä on paljon vähemmän eroa kuin mitä jaksetaan toitottaa ja suurin osa eroista on itse tuotettuja. Fyysisetkin erot vaikuttavat niin yksilöllisiltä, että tuntuu todella hölmöltä, että miestä ja naista pidetään monessa yhteydessä toistensa vastakohtina.

Örrrp, offasimpas mukavasti.
Kuva
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Se on vähän niinkuin semmonen kaks piippunen juttu x) Eli mä oisin kyllä mielummin syntynyt poikana, ku oon nytkin semmonen poikatyttö ja kyllä musta ois hauska kokeilla olla poika just jonkun aikaa jos se vaan tapahtuis silleen tsädääm, mutta kun se ei oo mahollista niin ei voi mitään x) Mutta koska en lepakko oo enkä homoksi tahtoisi, niin en sukupuolen vaihdosta tekisi x) Mutta mä tosiaan välillä leikin poikaa, kun oon sen verran ruma ettei mun sukupuolesta ota selvää xD Puskurit vaan tietty hankaloittaa sitä leikkiä x) juuh olen seko tiietään x)
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Olisihan se erikoista jos voisi koittaa sitä toistakin sukupuolta ^^
Päättäisi sen jälkeen kummasta pitää enemmän ja ehkä ymmärtäisi toisia paremmin ^^
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Tietenkin se olis mielenkiintoista mutta en pysyvästi vaihtaisi, enkä mitään leikkauksia kävisi sen takia^^ Joku henge- tyylinen juttu ni ei mit :D Kokeilisin tod.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Moni onkin jo todennut että olisihan se jännää pariksi päiväksi. Samaa ajattelen minäkin, olisi aika hauskaa olla poika parisen päivää (kerra kuukaudessa viikon ajan, raaah!!). Meikäläisen kasvonpiirteillä olisin kyllä aika tyttömäinen poika... Mutta jos olisin poika, ei tarvitsisi selitellä miksi tykkään syödä niin paljon! Meidän koulun pojat syövät ihan hirveästi, oli ruokana mitä tahansa! Ja jos tyttö syö paljon, sitä katsotaan aika oudosti. Se on väärin se. T-T Enhän mä ole edes lihava.

...seisaaltaan kuseksiminen olisi aika jännä kokemus. xD Olisi myös aika hauska kun voisi maata vatsallaan tuntematta oloaan epämukavaksi. Ja jos olisin poika, olisi mahtavaa pukea itseni poikien vaatteisiin! Luulen että olisin erittäin smexikäs kundina. x)

Mutta kun sitä ajattelee, olisi aika hassua olla yhtäkkiä ilman... ööh... kaksosiani. ^^' Saati sitten muita naisellisia pyöreitä muotoja, pojathan ovat ihan tikkusuoria. T-T Ei siinä olisi mitään hauskaa, minä pidän pebastani ja kaksosistani. Tosin cosplay olisi paljon helpompaa ilman niitä... >.< Ja jos olisin mies, ei olisi niitä joka naisen tuskaisia 2-7 päivää kerran kuussa. Menkat ovat elämän inhottavin ja ällöttävin asia naisena olossa.

Olen juuri kyllä alkanut pitää hameita päälläni ja tykkään hirveästi pukea itseäni. Miehenä ei voisi käyttää niin paljon kaikkia ihania värejä, koska silloin katsottaisiin hieman kieroon. Tykkään pitää vaaleanpunaista ja muita hempeitä tyttömäisiä värejä!

Yhteenvetona siis: pariksi päiväksi ja vain väliaikaisesti, kyllä. Lopullisesti, en.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

juuliaaa kirjoitti:en tässä elämäntilanteessa haluaisi sukupuoltani vaihtaa :D mieluummin olen nainen ja nykyisen mieheni kanssa.

mutta jos mieheni olisi vaikka biseksuaali niin vaihtaisin ilomielin sukupuoleni 8) olisi kiva olla homo. tiedän joo, kuulostaa tosi kummalliselta, mutta haluaisin olla homo.
Ei se kuule täälläpäin niin erikoista ole. ^^ Jos vähän plaraa topiccia taaksepäin nimittäin. Ja voisin melkeinpä sanoa samaa...
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

juuliaaa kirjoitti:minori, no hyvä jos ei ole :D ite pidän itteäni vähän outona kun mulla on tommosia haluja >.< toisaalta, kaikki animeen sekaantuvat ihmiset on outoja.
Joo, ja kaiken maailman sasunaru-fangirlit XD Enkä väitä etten itse olisi sellainen. Tai no en enää kauheesti.
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

''...En vaihtais päivääkään...''

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

En ikinä :x
Se on varmaa
Kuva
''Difficile est satiram non scribere''
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

juuliaaa kirjoitti: olisi kiva olla homo. tiedän joo, kuulostaa tosi kummalliselta, mutta haluaisin olla homo.
Voi kuule niin minäkin. Olen kyllä nytkin bi, että ei se suuntautumiseni periaatteessa mihinkään muuttuisi sukupuolen mukana. Mutta olisihan se silti eri asia ^^;
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Komori kirjoitti:hhei voihan tytötki pissata seisaalleen :DD
joo olen hiljaa..
Niin, eikös kaupassa, festareissa tai jossain myyty oikein sellaisia pahvikolmiota joiden avulla tytötkin saavat vastaavan ulokkeen jolla pissi valuu kivasti pusikkoon - tähtäsit vain pyramidin päälle ja se virtaa edessäpäin sijaitsevaan aukkoon, josta edelleen poistumareittiä ulos.
minori kirjoitti:Joo, ja kaiken maailman sasunaru-fangirlit XD Enkä väitä etten itse olisi sellainen. Tai no en enää kauheesti.
Valheita *köhköh* x'DDDDD
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

chauronity kirjoitti:
minori kirjoitti:Joo, ja kaiken maailman sasunaru-fangirlit XD Enkä väitä etten itse olisi sellainen. Tai no en enää kauheesti.
Valheita *köhköh* x'DDDDD
Pöhpöh, montako kertaa oot nähnyt mun katsomassa yaoita? ;D
Vastaa Viestiin