Zelda..

Kaikki keskustelu go:sta Naruto: Gekitou Ninja Taiseniin
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Disaster »

En tiedä että onko collector's editionilla tämä buginen versio kanssa, mut siinä koko peli jäätyy yhessä temppelissä. Vai johtuisko sitten siitä että levy olisi naarmuuntunut, onkos n64 versiossa esiintynyt tuota? Oli miten oli, majora's mask on mahdollisesti yksi parhaimmista zeldoista imo ja just hyvä että se tuli virtual consoleen. :D
Edit: Ei kun oho, erehdyin, unohtakaa, luin väärin, luin että n64:n majora's mask oli jo buginen peli valmiiks. :'D
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Niin siis, Cube-versio jahmettyy joskus. Harvinaisen arsyttavaa tasta tekee pelin tallennusjarjestelma... Eli heti kun on tehnyt mitaan vahan tarkeampaa, kannattaa savettaa ja palata ekaan paivaan. Ite aina kun kayn viemassa Stray Faireja temppelien jalkeen, pelkaan koko ajan pelin jahmettyvan johonkin. Ei se ole sita taas aikoihin tehnyt, kun oon tosiaan alkanut teha isompia juttuja yksi kerrallan, epailenkin etta silla saattaa olla jotain tekemista sen kanssa kuinka paljon pelin pitaa muistaa uusia alueita ladattaessa tai jotain, en tosin tieda onko teoriassa mitaan jarkea. Mutta niin, 64:lla pelatessa tapasin kuluttaa kaikki kolme paivaa kokonaan tekemalla ihan kaikkea mita vastaan tuli, nyt en niinkaan. Pienempia juttuja, kuten sydamenpalojen metsastysta, kylla voi harrastaa putkissakin.

Muuta siina ei ole ainakaan mulle tullut, mutta onhan tuokin jo aika inha jos on tehnyt temppelin ja sivusalaa ja *freeze* >__< On kokemusta. Ja sit ihan pienta: paikasta toiseen siirryttaessa musiikki ei seuraa sujuvasti perassa, siis jos paikoissa on sama musiikki, se toksahtelee vahan siirtyessa. Mutta se nyt ei haittaa.

Majorassa tavarat ei tosiaan pysy mukana aikamatkustellessa taaksepain. Sentaan maskit ja miekka ja sellaset pysyy, mutta pullojutut, pommit, nuolet, rahat, kaikki muu haipyy. Sentaan rupioita loytaa aika helposti, ja voi tallettaa pankkiin joka mystisesti pitaa ne siella aikahyppelysta huolimatta.

Edelleen, Majora on ihana ja tulee tassa melkein ikava <3 ^^ Pitaa pelata taas joskus pian.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ai että ku ärsyttää se TPn vaunukaravaani-kohta! Peli-into tyssää siihen joka kerta ku on niin helvetin vaikee päästä läpi! Joku sadisti on suunnitellu sen ihan varmasti...

Edit: Alko myös kyrsimään kun aikasempien zeldojen musiikki on sellasta pimputtelua eikä kunnollisia orkesteriversioita ole äänitetty. Joutuu vain tyytymään youtuben harrastelija-videoihin, joita löytyy kyllä todella mahtavan kuulosia. Kun vain saisi mp3-muodossa...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Seuraavasta Wii-Zeldasta ensimmäinen taidekuva netissä:
http://www.peliplaneetta.net/pelikonsol ... -Zeldasta/

Link jonkun oudon tyttelin seurassa.. Minkäköhänlainen teema pelissä tulee olemaan... TP:ssä oli valo ja varjo, joten olisikohan nyt vuorossa tuli ja jää? Tai sitten taiteilija on vain halunnut dramaattisen kuvan XDD Vai onko se haamu? Jännää...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Disaster
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:58

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Disaster »

Erittäin etäisesti näytti zoralta, mutta ei se kai ole sellanen, sininen väri vaan hämää mua. Ainoo asia mitä lähinnä pelkään on että aikooko noi taas ahtaa siihen Ganondorfin joka on saatu eloon ja yli-inhimillisiin voimiin jollain hemmetin "hienolla" taialla. Toivottavasti keksivät jotain uutta tällä kertaa.
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Oon tuijotellut tuota kuvaa tässä useamman tunnin, ihana kaunis ihana <3 Olkoonkin vain yksi hämärä maalaus, sai minut kovin kovin iloiseksi tänään, ja varmaan pysyttelen täällä pilvellä monta viikkoa <3 Ihana kuva <3 Laittaisin seinälle heti kun keksin missä printata se edes jokseenkin hyvänlaatuisena. Innolla odotamme lisää, mutta tehkööt nyt pelinsä rauhassa kuitenkin. Jee lisää Zeldaa tiedossa ^^

Ja jos nyt jotain pitää sanoa, niin tyttö (kai se on tyttö) tuo mieleen Wind Wakerin Fairy Queenin. Mutta en kyllä lähde yhdestä kuvasta teorisoimaan pidemmälle... vaikka luinkin äsken kymmensivuisen topicin verran keskustelua pääosin kahdesta teoriasta... Zelda-fanit on ihania, miten nopeasti yhdestä kuvasta keksitään juttua. :) Tästä se hypetys lähtee.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ensikosketus Ocarinaan oli hämmentävä. Olin ihan wtf ekat tunnit (ai toi möhkäle on olevinaan ruohoa?) kun vielä jouduin opettelemaan Classic-ohjaimen käytön siinä samalla. Ensinnäkin en ole käyttänyt muuta kuin Wiimotea viimeiset X-vuotta ja pelin ohjeistus on varsinaista täh?-materiaalia. Vieläkin menee sormet sekasin argh!

Zelda-elitistit varmaan hakkaa päätä seinään kun mulla tulee Ocarinasta vaan mieleen TP XDD Hieman väärin päin menee mun seikkailut..

Tuntuu että OOT:n puzzle-logiikka pitää kaivaa hieman syvemmältä kuin TP:ssä. Erityisen paljon asioita mutkistaa se että moneen paikkaan pääsee, vaikkei siellä ole vielä mitään tehtävää kyseisessä pelin vaiheessa. Toisaalta teki mieli jäädä hengailemaan Gerudoon vain sen musiikin takia XD Mutta siis olen nyt jo ekojen tuntien aikana joutunut monta kertaa kattomaan netistä mitä vattua pitäis tehä ja huomannu olevani ihan sivuraiteilla. Lisäksi ärsyttää niin loputtomasti että peli alkaa aina Linkin kotoota, eikä luolissa ole näkynyt Occoota jottei tarvitsisi tuhanteen kertaan mennä samoja kohtia uudestaan jos ei jaksa kerralla vetää luolaa läpi.

Saa nyt nähä miten peli menee eteenpäin, mutta alkutunnelma on melko ahdistunut... Se Goron-bailukohtaus oli kyllä eeppinen XDD Olin myös pudottaa silmät päästäni kun ekan kerran näin Temple of Timen. Siis kunnon katedraaleja Hyrulessa? No jopas nyt on..
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Hauska lukee toisen ensiseikkailuja OoTin Hyrulessa ^^ Päivittelethän sitä mukaa kun etenee :3
Odottelen innolla sun reaktioita joihinkin paikkoihin :D Nostalgiatrippi <3

Ite muistan ekaa kertaa Okariinaa pelatessa kun juoksentelin ympäriinsä tutkimassa paikkoja. Aina kun jäi jossain jumiin, tai muuten vain uteliaisuus iski, pyöriskelin ympäri fieldiä ja muita paikkoja etsimässä uusia paikkoja ja salakoloja. Nykyään ottaakin vähän päähän kun paikkoihin pääsee vain pelin sallimassa järjestyksessä eikä hetkeäkään aiemmin. Onhan se tarina varmaan helpompi avata paikka kerrallaan, mutta luulis että joissain paikoissa vois käydä ennen juonikuvion vaatimusta jos haluaa. Vähän lisää vapaata explorointia kiitos :) TP:ssäkin on kyllä vietetty tunteja penkoen kaikkia paikkoja... ja onhan siellä löydettävää. Välillä vain ärsyttää kun kaikki paikat on tukossa niin pitkään.

Kyllähän OoT vielä sentään kertoo minne pitäisi mennä, kartalla vilkkuu pallo paikassa minne on suunta seuraavaksi. Muistaakseni? Joo, ruutu kertoi missä on, ja pallo minne mennä. Kai, siitä on aika pitkään kun viimeksi oli tarvetta kattoa Okariinan karttaa. :D Ehkä tuon ohjauksen takia olen monessa muussa pelissä myöhemmin hämmentynyt, kun ne ei oikeasti näytä minne mennä. OoTissa saa eksyä rauhassa kun on tieto minne suunnata (ja Navikin muistuttaa iloisesti aika ajoin). Jotkut pelit toki sanoo että mene tuonne, mutta jos pitää parin viikon pelitauon, ei välttämättä enää muista minne pitikään mennä, ja yritäpä sitten etsiä vihjeitä uudestaan ja kaivella muistilokeroita että mitä reittiä ja minnepäin ja ketäs me etittiinkään :D

Njaa, kun nyt tästä kerran pölisen, niin... Sinänsä on ärsyttävää jos peli sanoo liian suoraan asiat. Toisaalta, joskus sitä apua vain tarvitsee. Zeldassa ainakin on paha tapa kirjoittaa kaikki tärkeä eri värillä ja monta kertaa peräkkäin, että varmasti tajutaan. Tämä ärsyttää, ei mitään pohdinnan varaa. Tietty eri pelaajat tarvii eri määrän vihjeitä, mutta jos voisivat sanoa kerran, ja jos tarvii apua niin kysyy uudestaan, niin sitten olisivat vähän selkeämpiä. Tai jotain.

Ja vielä: valinnainen ääninäyttely seuraavaan Zeldaan, kiitos.

Noniin, nyt loppuu. Tältä erää.
Zeldat <3
Miks aina tekee mieli juuri sitä peliä joka on lainassa? (TWW) Yyh... :C
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Varoittelen sitten ettei mun pälätykselle tule olemaan lopua (ellen totaalisesti menetä hermoja pelin kanssa ja jätä kesken XDD) Mulla ei ole tarpeeksi nörttiä kaveria jolle voisin purkaa tunteitani XD

Hah! Aloitin juhannusvieton asenteella "vedetäämpäs parit temppelit lävitse" ja mitäs sitten kävikään? Päädyin evottamaan Zora-paikkaan kun jälleen kerran ei ollut pelissä kunnollista johtolankapolkua pelaajan avuksi. Olisi tehnyt mieli pistää kuningas kalafileeksi kun ei suostunut minkäänlaista vinkkiä antamaan! Ja sit se kalatemppelin aukeaminen - mistä penteleestä seki olis pitäny keksiä! Olen aina pitänyt itseäni suht nokkelana pelaajana mutta tämä peli kyllä kyykyttää mua kympillä!

Juhannuspyhän saldo: tulitemppeli loppuun ja alkuevottelua kalasuolessa. Vitun meduusat! Eikä Hyrule-shieldillä voi edes kimmottaa niitä kusisia sylkypalloja... Vois pistää vedon kehiin kuinka monesti delaan tuolla temppelissä.

Tämänviikonlopun OOT-sessioni oli tosin täynnä Okami-nostalgiaa. Tekisi mieli sanoa "oi niitä aikoja" ellei pelistä olisi kuin vasta muutama hassu kuukausi.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Voi kuinka tuttu tunne! Mulla oli jossain vaiheessa yksi tyyppi peliseurana, mutta sitten meni vuosia ennen kuin lähipiiriin ilmestyi toinen pelaaja jonka niskaan kaataa kaikki pelilöpinät. xD Eikä sekään ees pelaa Zeldaa... vielä. ;P Paha sanoa onko vaikeampaa olla nörtti ja innostunut asiasta joka ei kiinnosta muita, vai olla ne muut joille nörttiparka kertoo siitä joka tapauksessa kun on pakko saada edes vähän purettua :D

Hihittelen täällä hiljaa, mutta en kyllä muista tajusinko itekään yksin miten sen suun sai auki... Ja aika pitkään mietin miten kalastuspaikasta saisi vietyä kalan mukana kun en pulloja tajunnut :D Käytä Deku Shieldiä, Jabu-Jabussa ei ole mitään palavaa, ja se on kivempi muutenkin. ;)

Hiisi, tekee mieli pelata Okariinaa nyt, mutta sekin mokoma on lainassa Kuution mukana... paitsi että... onhan tuossa tuo N64-versio vielä :D Telkkarilla on kyllä joku asenneongelma kuusnelosen kanssa (kuva nykii) mut vois kai sitä vähän matkaa... ^^ Eäh, kai se on pakko, ei tässä mitään voi! Ja tämä yksi save alkaakin sopivasti Deku Treestä ^^ ... Vähän kyllä vaikeuttaa, ja alkaa varmaan sattua vielä päähän tämä nykiminen, mutta kyllä sitä vähän matkaa voi :3
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

No niin nyt alko tuntua jo mukavammalta kun sain bumerangin käteen! Sain maksettua kalavelat niille kusisille meduusoille XD Ai että ku oli hauskaa! Nolottaa vaan niin pirusti ku mustekala tuli voitettua vain ottamalla turpiin kun pienillä jaloilla ei päässy lähellekkään lonkeromonsterin persusta ellei ensin ottanu iskua vastaan. Se prinsessa-säätäminen oli kiva lisä temppeliin. Tuli miltein Ico ja Yorda mieleen <3

Himmee kontrasti käveli pelissä päin pärstää ku ekaks olin ihan haltioissani saatuani ajan ocarinan, master swordin ja sinkouduin vanhemmaksi Linkiksi, mutta heti sen jälkeen kaupungin aavemaisuus ja zombit onnistuivat järkyttämään syvästi.. Nyt melkein harmittaa että olin spoilannut juonen kulun wikipediasta silloin kun en vielä peliä omistanut. Huomasin myös että kyllä se pelin pikselimössö osaa vähänväliä olla ihan kaunistakin.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Aaaargh pakko purkaa jonnekin *#%"&*¤!!!!!
Pelasin Oraclet joskus vuosia sitten, tykkäsin kyllä mutta en ole sen jälkeen niitä pahemmin pelaillut, vaikka pari kertaa olen aloittanutkin alusta. Joku aika sitten ostin mangat ja niitä lukiessa iski halu pelata tarina uudestaan. Oon Oracle of Seasonsia pelannut tässä ajoittain, ja pahus se on vielä vaikeampi kuin mustin. Ehkä se on se että sukkaan 2D-peleissä yleensäkin, ja lisäksi uudemmat Zeldat on antanut tottua ihan liian helppoon menoon, mutta perhana..! Pääsin tässä loppupahikseen, eikä sitä saa hengiltä!! Muistan kyllä että viimeksikin sen pieksemiseen meni varmaan yli parikymmentä yritystä, ja myönnettäköön että olen tänään yrittänyt vasta kahdesti, mutta ei se turhautumiseen auta yhtään... Viimeksi pelasin pelit toisinpäin ja sain tähän loppuvastukseen linkitysten kautta parhaan miekan ja silti oli vaikeaa, eli tällä kertaa siis mennään astetta heikommalla miekalla, vähän epäilyttää saanko sitä ikinä piestyä. Ihan mieletöntä!! Ei tällaisia saa olla!! On täydet sydämet ja potioniakin löytyy, mutta tyhmä peli ei anna kantaa kuin yhtä... Ja pahiksella on pari vaihetta, ensimmäinen kuluttaa sydämiä melkein potionin tarpeeseen asti, ei hyvä. Nettiavun mukaan viimeistä vaihetta pitäisi lyödä 15 kertaa että se kuolee, viimeksi sain kaksi iskua perille ennen kuin sydämet loppui. >___< ARGH!! Ei voi olla näin ¤#*&% vaikeaa!!!

Huh, jo helpotti. Kun vain saisi tämän kakkiaisen piestyä niin pääsisi pelaamaan Oracle of Agesia. En ole varma, mutta muistaakseni pidin siitä hitusen enemmän, vaikka sinällään molemmat pelit on todella hyviä. Ei näissä minusta oikeasti ole muuta vikaa kuin vaikeustaso, ja sekin varmaan on vain sitä että sukkaan. En oo 2D-Zeldoissa ikinä pärjännyt kovin mainiosti. Pitäiskin joskus taas kokeilla niitä vanhempia, niitä en ole päässyt läpi ollenkaan...


Muoks
Valitin ongelmiani Zeldafoormun helppitopicissa ja sain neuvoja. Muutama tunti sidequesteja apujen kartuttamiseksi (joita en ollut tiennyt pelissä olevan), uusia yrityksiä joka välissä. Ja lopulta sain sen hengiltä!! \o/ Onox on piesty!! Hihiii, nyt voi vihdoin aloittaa OoAn! Tosin juuri nyt ei pitäisi, nukkuminen olisi järkevämpää... Mutta hiisi kun tekisi mieli ^^'
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Saan joko ensi tai sitä seuraavalla viikolla lainaan kaverilta Ocarinan. Pitäneehän sitä kai kokeilla yhtä kaikkien aikojen arvostetuinta peliä...
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Whihii.. Sisäinen Zelda-fanini on taas pääsemässä vauhtiin. DS:n oston jälkeen on tullut tahkottua Phantom Hourglassia ja luulisin olevani puolenvälin tienoilla. Innostuin DS:tä kokeiltuani Minish Capia mikä on sinänsä hupaisaa sillä DS-Zeldat näyttävät eroavan melkoisesti 2D-Zeldoista. Olinkin aluksi todella pettynyt PH:n yksinkertaisuuteen, mutta nyt kun on muutama puzzle tullut ratkaistua ja vempaimia löydettyä on ääni vaihtunut kellossa. Jotkut puzzleista on niin ihania että niistä selvittyä tekee mieli hymyillä tyhmän näköisenä pitkän aikaa.

On sitä tullut kiroiltuakin - Etäisyyksiä on välillä vaikea arvioda, voiko hypätä vai ei ja milloin pitää heileuttaa miekkaa. Kuolin niinku miljoona kertaa Temple of Couragessa :C Pomotaistelutkin ovat hauskoja, tosin en millään osaa katsoa kahta ruutua kerralla. Musiikit ovat mahtavia ja cutscenet persoonallisia :D

En malta odottaa että pääsen Spirit Tracksiin käsiksi sillä se on kuulemma vielä parempi kuin PH. Näiden jälkeen sitten jatkamaan MC:tä ja aloittamaan Link to the Past. OOT:n kesken jääminen on ikuinen häpeäpilkkuni, muttakun jatkuva jumittelu on suolesta. Jännittää myös mitä tämän vuoden E3 tuo tullessaan.. Eeppisen joulun kenties?

--

Edit: No jatketaampa tähän. Sain PH:n loppuun ja mieletön aww-fiilis jäi jäljelle <3 Peli onnistui joka käänteessä yllättämään. Vikat temppelit oli mahtavia, ainoastaan Ocean Kingin temppeli nyppi pariin otteeseen. Ehdottomat favorit olivat hookshot ja goronina pyöriminen =^^= Vähänkö ne kaikki cutscenet oli mahtavia ja ai että ku repesin Oshusin napatessa Linkin tiimalasin XDD Se ilme oli jotain niin yli-LOL. Vikoissa pelihetkissä piti kyllä kattoa apua netistä kun meni tiukemmaksi tilanteet. Loppufaitossa pelkäsin kokoajan DSn näytön puolesta - pitänee hankkia näyttösuoja ku ei vaikuta hirveän laadukkaalta esim verrattuna iPhonen kosketusnäyttöön...

Sain myös parin viikon edestä kawaii-annoksen kun pistäydyin ekaa kertaa TP:n sivuilla ja Midna pomppasi syliin <3 Haluun tollasen samanlaisen työpöydälle tanssahtelemaan! Bädäss versio Paperclipistä!
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Meralia
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 00:59
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Zelda..

Viesti Kirjoittaja Meralia »

Heei, pitkästä aikaa, mitäs tänne kuuluu? :)

Aloitin äskettäin suht suositun haasteversion Okariinasta: kolmella sydämellä. Ei ole tullut ennen kokeiltua... Eikä ole pitkään aikaan pelottanut näin paljon! :D OoTissa pahikset vielä oikeasti tekee vahinkoa, kovin montaa iskua ei voi ottaa ennen kuin kuolo korjaa. Yleensä sidequestailen sen verran että sydämiä on aina reilusti, eikä ole siis aikoihin tarvinnut kiinnittää pahemmin huomiota energiatasoon... Kesti hetki muistaa että nyt pitää oikeasti olla varovainen :D Kokeilen tätä systeemiä kyllä muissakin peleissä, tämä on kivaa!

Seurasiko kukaan E3:a? Nintendo on taitavasti onnistunut panttaamaan tietoa tulevasta, ainoa vihje seuraavasta Zeldasta oli se yksi maalaus... Mutta tulihan sitä infoa lopulta. Siis uutta kivaa tulossa, Skyward Sword. Lupasivat että ensi vuonna, ja toivottavasti tulee nopeasti myös Eurooppaan. Ulkonäöllinen suuntaus luonnollisesti jakaa hieman mielipiteitä, mutta minä tykkään, tyyli sopii Zeldalle. Miekkaa luonnollisesti heilutetaan Wiimotella. Vaikuttaa kovin lupaavalta!

Ja toinen loistava uutinen: tulossa myös Ocarina of Time 3D, eli remake-versio 3DS-konsolille :D Tästä tulee niin mahtavuutta! 3Ds oli hiipimässä ostoslistalle muutenkin, mutta tämän enempiä suostutteluja en tarvitse. Toistaiseksi ainoat kuvat löytyvät Nintendon E3-sivulta. Näyttää hyvältä ^^ Onhan OoT julkaistu jo aika monta kertaa... mutta ei anneta sen häiritä. Ehkä peliin tulee lisäsisältöä tai muuta uutta, olisi jees. Toivotaan vielä että tekevät Majoralle saman tempun.
Dark! Narrow! Scary!
Well of Three Features
Vastaa Viestiin