Mitä piirrät mieluiten??

Haluat esitellä piirroksen tai vain jutella niistä? Täällä se onnistuu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

---
Viimeksi muokannut Hi Enzeru, Ke Marras 05, 2008 17:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

aah... kaiketi ihmisiä. kasvoja tai koko kuvia. ehkä enemmän naisia (ei osaa piirtää miehiä..)
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Huppupäisiä ukkeleita tai maisemia... :roll:
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Kasvoja ja sitten vaatteita on kiva suunnitella
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Ihmisiä, koska mitään muuta en oikein osaa piirtää. Fanarttia piirrän aika vähän, mutta oma sarjis (parikin) on menossa ja kaverin sarjiksesta olisi fanart kesken. Omia hahmojani (kuten ropehahmoja) tykkään piirrellä (jos vaikka ropesta saan inspiksen piirtää jonkin kohtauksen).
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Ihmisiä, pääosin Narutosta, DBZ:sta ja parista muusta animesta/mangasta ja joskus jonkinlaista lohikäärmettä etc.

Mutta en esim. osaa jotain örkkiä piirtää, osaan tosin lohikäärmeitä ja tommosia. Vaikka paras olen naruto-hahmojen piirtämisessä.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ihmisiä ja erilaisia humanoideja, kuten enkeleitä, vampyyrejä, antroja..

Ihmisten anatomia onnistuu minulta luonnostaan, mikä on oikeastaan kiva, kun muut ähkivät sen opettelemisen kanssa.. xD Ja minä vaan piirrän. Jei o/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tissejä xDD Varsinkin isoja :p Ja sitten toki kaikkia anime hahmoja. Riippuu tietty tosi paljon viiliksestä.
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Miehiä.
Vähäpukeisia sellaisia ;P


En edes muista, koska viimeksi olisin naisia piirtänyt 8'''D
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Piirrän mieluusti ilmeitä. Oli ihminen tai eläin tai jokin muu öhkömönkiä niin ikmeet ovat parhaimpia. >^w^< Rakastan piistää myös ihmisiä minkälaisissa kuteissa (tai ilman niitä) sekä antropomorffeja. Maisemat ja taustat ovat myös ihanteellisia, kunhan ne ovat tarpeeksi värikkäitä tai moninaisia.
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Kaisse menee tuonne naisten puolelle.. kyl minä miehiäkin piirrän.. niistä tulee vaan harvinaisen homomaisia ja niillä on melkoinen lantio ; /

Nainen on mielestäni helpompi piirtää..
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Puolipukeisia miehiä, koska tahtoo opetella piirtää niitten anatomian hyvin :< ja kasvokuvia enimmäkseen ja kyllä, edelleen miehistä. Naisia en osaa (vieläkään) piirtää, lantio menee aina penteleen kapeeksi :<
Kuva
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Mieluiten piirrän ihmisiä ja eläimiä. Ihmisten piirtämisessä tosin tarvitsen vielä harjoitusta käsien ja jalkojen kanssa.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
salakuljettaja
Rookie
Rookie
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 19:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja salakuljettaja »

Äh, mä onneton piirrän ihan sairaasti fanarttia ^^; Jotenkin mä vaan innostun tosi helposti muiden hahmoista ja sit on ihan pakko piirrustaa. Mutta kyllä mä omianikin piirrän. Joskus. Yleensä ne hyökkää kesällä, kun on aikaa vapaaseen ajatteluun XD
Tjoo, mutta mua ei oikeastaan haittaa toi ainainen fanartin piirtäminen. Mun kohteeni on niin eri genreistä, että tulee sit harjauduttua vähän kaikessa. ^^b
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Piirrän mieluiten sitä, mikä tulee suoraan päästä ulos. Se on mukavaa ja rentouttavaa. Silloin ainakin saan työstää sellaista, mistä pidän. Fan -artien teko on myös mukavaa ja mieluiten piirrän hahmoja kuin taustoja tai ulottuvuuksia. Se on minulla hiukan hataraa luonnostaan. Jos teen maisemaa, siitä tulee liian yksityiskohtainen.
Kaikken ihaninta tosin on piirtää hahmoja, joita fanittaa ja saad heidät tekemään ja pukemaan mitä itse haluaisi heiltä. =D Se on mieluisin harrastus kavereitteni kanssa. >^w^<
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Vastaa Viestiin