Mitä tyhmää luulit pienenä?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hmm. Mitähän kaikkea minä olisin luullut pienenä...

- Banaanikärpäset syntyvät banaaneista, eli ovat banaanin siemeniä
- Jos nukkuu sängyssä pää jalkopäässä, kasvaa kieroon
- Kun tv:stä näkyy ohjelmaa, se näkyy vain meidän kotiin
- Mustavalkoisten leffojen aikaan elämä on kanssa ollut yleisesti mustavalkosta
- Peilien takana on rinnakkaismaailmat, missä kaikki on toisinpäin
- Sänkyyn piti hypätä ja sieltä piti hypätä pois, jottei sen alla asuvat möröt saa sua jaloista kiinni ja vedä sua sängyn alle, missä ne sitten syövät sut
- Aurinko on iloinen mies, ja kuu iloinen nainen, ja heidän iloisia lapsiaan ovat tähdet.
- Ampiaiset tappavat pistämällä sua piikillään, ja sitten se kohta turpoaa kakskytkertaiseksi ja sä kuolet.

En ollut hullu, mulla oli vaan villi mielikuvitus. :3
Hail Storm

Viesti Kirjoittaja Hail Storm »

Hm... Minäpäs pienenä ja fiksuna kuvittelin aina että peilin ja minkä tahansa kirkkaan ja peilaavan pinnan takana on toinen maailma, joka on vain toisin päin kuin omamme, mutta siellä olevat olennot (jotka kummasti olivat aina näköisiämme) vain kiusaavat meitä käyttäytymällä peilin toisella puolella kuten me. Arvatkaa vain, ujona kun minä en voinut vuosiin katsoa omaa kuvaani peilistä tai muista heijastavista pinnoista, koska siellä oli aina se joku vieras ihminen, joka tuijotti... Ja uskoin vakaasti, että se peilissä oleva ihminen aina tuijotti minua jos käänsin pääni pois. Joskus olin rohkea ja yritin saada sen kiinni sen semmoisesta kiusaamisesta... pahus, kun se oli aina liian nopea...(kuvitelkaa vain kuinka paljon meillä on ympärillä kaikkia sellaisia heijastavia pintoja... joku oli sitten hyvinkin ahdistunut joskus...)
Ja se asenne on kyllä jokseenkin omiaan aiheuttamaan hauskoja tilanteita... minä olen aina oikeassa ja muut väärässä...
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Luulin, että jos puree kynsiä ja nielee ne kynnenkappaleet niin ne eivät menekään mahaan vaan kertyvät umpisuoleen. Sitten kun niitä on kertynyt tarpeeksi niin tulee umpisuolen tulehdus. Tämä johtuu varmaankin vanhempieni pelotteluista...
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Luulin että kaikki maailman tavarat on valmistettu Suomessa.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mä mietin joskus pienenä, että ajattelevatko ulkomaalaiset suomeksi...
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Luulin, että

-kaikki puhuvat syntymästään asti suomea ja niiden täytyy vaan opetella se oma äidinkielensä jota ne alkaa sitten puhumaan.
-maailma oli ennen mustavalkoinen. Hei haloo, miten vanhat leffat muuten olisi?
-jos joku jolla on vaikka punavihersokeus kuvaa videokameralla jotain, niin siitä filmistä tulee sellainen jona kuvaaja sen näkee, eli vihreä ja punainen sekoittuu viedollakin toisiinsa.
-sängystä pitää hypätä aina mahdollisimman kauas, etteivät sen alla asuvat vilionkat (joo, minäpä en pelännytkään mörköjä, minä pelkäsin VILIONKKIA, ja pelkään edelleen xD) saa jaloistasi kiinni ja vedä sinuä sängyn alle.
-kun peilin irrottaa seinästä, sen takan on toinen maailma tai ainakin jotain.
-kaikki esineet ovat eläviä ja ajattelevat. En vain pystynyt uskomaan, että söpöt ja älykkään näköiset pehmoleluni eivät ajatelleet mitään.
-että kun katson telkkaria, ruudussa oleva ihminen näkee myös minut (niinhän muuten ihmiset ennen oikeastikkin luuli)

En muista muuta juuri nyt, mutta editoin sitten kun muistan lisää ^^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Mitäs kaikkea minä sitten luulin? Ties mitä ^^
Esim.
-Konsolipeleissä jossa on vastustajia (esim rallipeli) joku ihminen jossain päin maailmaa pelaa kaikilla vastustajilla.
-Suomalaiset osaa muita paremmin "ulkomaan kieltä", koska lähes kaikki oli kirjoitettu myös "ulkomaan kielellä". (esim. Helsingissä katujen nimet ja maito-tölkissä myös ruotsia)
-että jos syö vesimelonin "siemenet" ja juo paljon vettä, niin vatsaan kasvaa vesimelonipuu
-että jos juoksee sateenvarjon kanssa tarpeeksi kovaa voi päästä lentoon sateenvarjon kanssa (teimme tätä paljon kavereiden kanssa :D)

Apua nyt ei tuu mitää mieleen, mutta siinä oli pari.
On my way~
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Mitäs minä luulin pienenä:

- Kaikki maat, kuten vaikka Ruotsi, sijaitsevat eri planeetoilla
- Kaikki asiat oli keksitty Suomessa
- Ei ollut muita kieliä kuin suomi
- Ei pystynyt lukemaan muuten kuin ääneen
- Joulupukki on olemassa
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Hail Storm

Viesti Kirjoittaja Hail Storm »

Näitä tulee lisää mieleen...
-Jos nukkuu niin että käsi tai jalka on sängyn reunalla tai jopa roikkuu reunan yli, se on se sängyn alla oleva mörkö kun vetää sängyn alle... tai sitten isto pahis hämikset kiipeää sitä pitkin sängylle... (joo eihän ne mitään sängyn jalkoja pitkin ylös pääse...)
-Jos radion vain napsauttaa pois päältä ihan normaalilla äänellä, siltä tyypiltä, joka siellä puhuu, lähtee ääni. Siksi radio pitää vääntää volymenapista hitaasti hiljemmalle ja kokonaan hiljentää ja sitten vasta pistää pois päältä. Näin se tyyppi siellä radiossa tietää sulkea suunsa ja voi pitää äänensä...
-karttapalloja ei saa tökkiä, koska semmoinen aiheuttaa oikesati niille alueille luonnonkatastrofeja...
-tuuli on nopeasti liikkuvaa ilmaa...
fiksu minä...
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

No ekaks tulee mieleen se ku luulin et pilvet puksahtaa taivaalle semmosetn isojen tehtaiden isoista piipuista... xDD

Nii joo ja ku näin ekoja kertoja maailman kartan, ni olin ihan varma et Suomi on Afrikan paikalla.. x) Kysyin isältäni et eikös se ookki Suomi, ni sitte hän selitti et Suomi on toi pieni pläntti tuolla ylhäällä... :shock: Oli vaikea uskoa et Suomi on niiiiin pieni..... :lol:
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Hail Storm kirjoitti: -tuuli on nopeasti liikkuvaa ilmaa...
Mitä se sitten on? o__o
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Luulin pienenä että Näkki oli olemassa.
Uskoin siihen aika kauankin.
Jälkeenpäin naurattaa hieman.
Who's that girl living my life?
Sharon

Viesti Kirjoittaja Sharon »

[quote="meadow"]No ekaks tulee mieleen se ku luulin et pilvet puksahtaa taivaalle semmosetn isojen tehtaiden isoista piipuista... xDD [quote]
mie kanssa :D

Sitten luulin että mummolan vieressä olevan kummun takana oli maailman ääri (siis sellanen kumpu jonka takana näkyy vain sinistä, siis se kumpu ei ole mikään älyttömän lyhyt... ;) ) Hah, muistan kuinka pelkäsin että jotkut metsän eläimet putoaisivat sinne.. Ihme kyllä en ole vieläkään käynyt katsomassa minkälainen maisema sieltä paljastuu :)
Sitten luulin että menninkäiset asuivat eräässä vanhassa puussa (puun juurella oli sellainen aivan ovi aukolta näyttävä kolo) Joskus jopa keräsimme serkkujen kanssa pieniä puu tikkuja "ovelle" että menninkäiset saisivat puita nuotioihinsa
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Mä luulin lapsena et mitä taaempana istuu luokassa nii sitä isommalla luokalla on..... myönnän et oon ollu aika tyhmä :lol:
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Minä olen taas luullut pienenä vaikka mitä. En nyt kaikkea muista, mutta tässä on muutama.

Luulin, että kun meni pimeällä istumaan sängyn reunalle, sieltä sängyn alta tuli käsi ja se vetäisi sängyn alle. Loikkasin aina varmaan metrin tai kahden päästä sängylleni. :lol:

Jos nukkeja katsoi liian kauan, ne alkoivat oikeasti liikkua. :lol:

No, eräs kaverini luuli, että Suomen eri paikoissa käytettiin eri kieltä ja vaan Porissa suomea! :lol:
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin