Anime-hahmo jota vihaat/olet vihannut??

Yleinen animekeskustelu tapahtuu täällä.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kinuski kirjoitti:
Francis kirjoitti:FMA- Gluttoni (miten se nimi kirjoittiin..)
Miten sellaista suloista voi kukaan vihata? O_O Lopussa on suloinen kun se itkee Lustia. (minut on todettu tämän takia hieman pimeäksi) Mutta mielipidehän se on. Mutta mutta ketäs minä sitten vihaan.
Se on niin kuvottava XP Hyii. Enkä tarkoita ulkonäöllisesti pelkästään vaan se vammanen käytös. Se ei osaa tehdään mitään itse. Sitten se vaan käpöskelee siellä yksinään huhuillen kuollutta maikkoa. Rasittava.

Olen niitä harvoja jotka ei pidä siitä :3
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Löytyyhän noita henkilöitä joita vihaa mutta taidan mainita vain Narutosta Deidaran jota minä en yksinkertaisesti siedä!!! :evil: En oikein osaa sanoa että mikä siinä mättää mutta minä en vain pidä siitä, se on ärsyttävä!! Rasittava! Ärght! Kuolisi nyt viimeinkin pois... :twisted: Mutta kun ei niin ei... *huoh*

(Pahoittelen Deidara-fanit, minulla ei ole mitään teitä vastaan mutta Deidaraa kylläkin..)
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Vihaan melkein kaikkia Bakuretsu Tenshin hahmoja, harvinaista että yhdessä animessa on niin monta ärsyttävää hahmoa. Ehkä Jo/Joe oli ainoa joka ei nyt niin hirvittävästi ärsyttänyt, mutta sitten se kummiskin ärsytti sillä että se osaa kaiken.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Sohma-possulla tarkoittanet Kaguraa? Sitä joka roikkuu Kyo-parassa koko ajan? Joo, se on ihan pirun ärsyttävä. Ja mitä Furubaan muuten tulee, en pidä Rinistä (siis eläinradan hevonen) yhtään. Se on kamalan näkönen, kamalan luonteinen. Hyihyihyiii.
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

No en nyt vihaa oikeastaan paljon ketään mut jos joku täytyy valita niin Bleachin Mayuri, saatanan vammanen mulkero.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Hän, joka todella saa raivon kiehumaan sisälläni, hän, joka saa minut repimään hiukset päästäni, hän, jolle huudan näyttöä päin on tietysti ja vain Sasuke. Ei ole animemaailmassa yhtään itsepäisempää, välittämättömämpää saastaa kuin Sasuke. Tässä asiassa en horju. Joskus luulin, että siellä sisällä asuu pieni inhimillinen olento, mutta pian hän jo todistikin epäilykseni vääräksi. Olen siis vannoutunut Sasuke vihaaja, enkä muuksi muutu, vaikka Sassu kuinka yrittäisi hehkuttaa minulle Sasken rankkaa lapsuutta ja ihanuutta...ehei. Näen asian aivan toiselta kantilta.

Tucker FMA:sta on myös aivan pässi. En voinut ymmärtää häntä, ja vielä sarjan loppupuolellakin kun hän yritti herättää tyttärensä uudelleen henkiin...tuloksena pelkkä sieluton keho. :(

Kyllä näitä riittää, mutteipa saa liikaa alkaa heidän takiaan murehtimaan tai missaa sarjan hyvät puolet.
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

grape kirjoitti:Hän, joka todella saa raivon kiehumaan sisälläni, hän, joka saa minut repimään hiukset päästäni, hän, jolle huudan näyttöä päin on tietysti ja vain Sasuke. Ei ole animemaailmassa yhtään itsepäisempää, välittämättömämpää saastaa kuin Sasuke. Tässä asiassa en horju. Joskus luulin, että siellä sisällä asuu pieni inhimillinen olento, mutta pian hän jo todistikin epäilykseni vääräksi. Olen siis vannoutunut Sasuke vihaaja, enkä muuksi muutu, vaikka Sassu kuinka yrittäisi hehkuttaa minulle Sasken rankkaa lapsuutta ja ihanuutta...ehei. Näen asian aivan toiselta kantilta.
No joo ensin pidin Sasukea pelkkänä pa**ana sitten jossain 20-80 se oli hyvä jo mutta sitten taas 100 jakson paikkeilla tuli ilmi että sellanen pa**a se vieläkin on... ( En tiedä miksi silti pidän Sasuke avataria ja sigiä... )
smartra

Viesti Kirjoittaja smartra »

:x sasukea koska se on liian hyvä ainakin naruton alussa ja sakuraa koska se ei tee muuta kuin selittää mutta jonkunhan sekin on tehtävä :?
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mitäh, miksei KUKAAN pidä Kurotsuchi Mayurista? O__O
Olen järkyttynyt. Hää on sentään yksi lempikapteeneistani.

Ja, no, vaikka olenkin vastannut tähän topikkiin joskus vuonna nakki, on kaiketi aika päivittää listaa.

Eli, en siedä Elfen Liedin Yukaa. Kuolaa serkkunsa perään ja roikkuu tässä ihan koko ajan kiinni pillahtaen itkuun joka käänteessä -- miten voisinkaan pitää hänestä?

Samaan kastiin menee myös Nana. Aluksi hää oli vielä ihan mielenkiintoinen ja lopussa myös, mutta suurimman osan ajasta hän oli ihan hirveä. Kun hää rupesi kiukuttelemaan Koutan ja Yukan luona niin teki mieli hakata se kakara kuoliaaksi sen omilla raajoilla.

Sittenpä on Marie Antoinette Rose of Versaillesista. Voi yäk, joku Candy Candy kakkonen rikkaampana. Ei kiva -- kadun sitä, että olin aluksi hänen puolellaan, enkä DuBarryn.

Sitten on Oomaeda Marechiyo (kirjoitinkohan nimen oikein?) Bleachistä. Yököttää koko äijä, ällö asenne, ällöt tavat ja ällöt bling blingit. En pidä Soi Fongistakaan -- ihme herhiläinen, muistuttaa erästä entistä yläasteen opettajaa.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Olin varma, et oisin kirjottannu jo aikasemmin tähän, mut en kai sit..

No joo.. Mulla tulee ainoastaan yx tyyppi mieleen, mitä en oo ikiin voinnu sietää millään lailla, ja se on DBZ:an Hercule Satan..
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

kaikkia vinettäjä hahmoja ne on niiiiiiin uskomattoman tyhmiä ja ärsyttäviä että ei perkele..
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Uuden animetuttavuuden takia lisään uuden inhokkituttavuuden, joka kuuluu itse inhokkien eliittilistaan.

Wolf's Rainin Kiba on nimittäin niin ketuttava tyyppi ettei ole toista koko sarjassa. Aivan rehellisesti voin sanoa, että toivoin Darcian suolestavan hänet. Kiba ei ole pelkästään karsea ylimielinen piaats, vaan myös kammottavan näköinen ja kuuloinen (14-vee pojan ääni + takatukka + nahkarotsi + farkut + siniset silmät + naiselliset kasvot = Dm:n painajainen). Heebon pitää ihan koko ajan olla omimassa Chezaa ("Siis HERREGUD Tsume, ethän SINÄ saa Chezaa kantaa, sinä et ansaitse edes KOSKEA häneen") ja heebo on niin hemmetin täynnä itseään vaikka hän on se, joka johtaa poppoon vähän väliä johonkin pulaan omien oikkujensa takia (*köh*kujatappelu Zarin jätkiä vastaan*köh*).

Ärsyttää kun on sellainen päähenkilönä ja poppoon johtajana. Ja on vielä VALKOINEN susi kaiken lisäksi. Miksi valkoisen pitää olla aina TEH susi tai TEH hevonen?
Viimeksi muokannut Viittaperkele, La Tammi 07, 2006 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Reeby

Viesti Kirjoittaja Reeby »

Inhoan One Piecestä sitä valehtelijaa **miettii ahkerasti nimeä** , FMA:sta Tuckeria ja Alphonsea, sekä Narutoa. Ja One Piecen Roronoa Zorokin kammoksuttaa ja inhottaa. *_* Näitä riittäisi loputtomiin. Mutta pakko sanoa vielä FMA:sta vähemmän inhottavat ihmiset Roy Mustang ja se Muskelimies, jonka ympärillä välkkyy vaaleanpunaisia tähtiä. Raivostuttava hahmo.

Ja te Sasukea inhoavat; paras hahmo koko naruto -animessa. Toisin kuin naruto, O_o Vihastuttava tyyppi!!!!

Minulla itselläni on vähän sillä tavalla, että joko vihastuttaa, riemastuttaa tai sitten hahmo on ihan ok. Ei voi olla siltä väliltä. Kolmeen asteen luokittelu, siis :D
Viimeksi muokannut Reeby, La Tammi 07, 2006 20:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

SASUKE!!! Ja Shampoo. Kaksi mailmankaikkeuden ärsyttävimpää animanga-hahmoa mitä on koskaan edes keksitty! *repii hiuksia päästään* Ja hahmot jotka osaavat aika ajoin olla todella tapettavissa ovat Shaman Kingin Tao Ren ja FMA:n Roy Mustang ja Tucker.
Vastaa Viestiin